Wakacje 2018🌴

in #polish6 years ago (edited)

Witajcie😉 Dziś pora na zupełnie luźny post. Wakacje 2018 trwają. Zapewne część z Was już gdzieś była, a inni dopiero pojadą. Ja 24 lipca wraz z @joanna96 wyjeżdżamy na tydzień w Bieszczady😍 Każdemu w miarę możliwości należy się chociaż raz w roku odpoczynek prawda?


Domena publiczna. link

Jako że oboje lubimy góry i wodę, to padło na nocleg nad Soliną. Tak więc jeszcze 2 tygodnie pracy i jedziemy😁 Zapewne będzie to potem dobry materiał na jakąś fajną relację. Chociaż pewnie zajmie się tym Asia, która ostatnio jakoś nie ma czasu na Steemita. W planach naszej wycieczki mamy okolice Soliny i górskie wycieczki też. W sumie na Tarnicy nie byłem, więc pasowało by ją zdobyć. Do tego odwiedzimy okoliczne miasta, takie jak Sanok czy Przemyśl. Poza tym oczywiście mam zamiar skorzystać z Bieszczadzkich nocy pod kątem obserwacji najciemniejszego w Polsce nieba. Tyle na ile dziewczyna pozwoli😁Co do Steemit, to się okaże czy będę miał z niego jak korzystać. Jak wakacje to, ucieczka od codzienności prawda? Zobaczymy czy Asia weźmie laptopa i jak będzie z internetem tam. Niestety mój stopień uzależnienia od Steemita jest wysoki😄


Domena publiczna. link

Pomyślałem, że fajnie by było jakbyście w komentarzach podzielili się swoimi planami na wakacje lub jeśli już jesteście po, to pochwalcie się gdzie byliście😉 Poza tym jak wiecie o jakiś fajnych miejscach na Podkarpaciu, które warto odwiedzić to proszę o propozycje.

Dziękuję za przeczytanie i pozdrawiam Wszystkich😎

Sort:  

Tak się składa, że z Sanoka pochodzę :)

Jeśli chcecie pójść do ciekawego muzeum, to w zamku sanockim jest galeria Beksińskiego (z Sanoka pochodził i przekazał swoją kolekcję właśnie na zamek). Alternatywnie jest też największy w Polsce skansen - to już na świeżym powietrzu (nie licząc wchodzenia do chałup).

W Cisnej polecam knajpę Siekierezada. Jak stacjonujecie w Solinie to polecam podjechać do Polańczyka do Cafe Stanica (na tyłach restauracji Magdaleny Czyżewskiej).

Odnośnie Tarnicy, to fajnie jak przejdziecie całe gniazdo Tarnicy i Halicza (wyprawa na cały dzień, najlepiej z Wołosatego) - ciekawsza trasa niż wchodzenie od strony Ustrzyk Górnych.

Nie wiem z której strony będziecie jechać, ale jeśli od strony Rzeszowa, to polecam wybrać trasę przez Pogórze Dynowskie - jazda może będzie trwać dłużej, przez bardziej kręte drogi, jednak jest malownicza.

Jak mi coś ciekawego przyjdzie do głowy to dopiszę :)

Oo jaki świat mały... też z Sanoka pochodzę 😊 Również polecam zajrzeć do zamku + przejść się po rynku (i tzw "deptak"), nie jest jakiś nadzwyczajny ale przyjemny do spaceru.

Zazdroszczę wakacji! U nas tylko, krótkie weekendowe wypady (ze względu na męża sezon kolarski) - za tydzień Świnoujście 😉 😉 p.s. Nie wiedziałam, że Asia to Twoja dziewczyna! Wspomnij jej o naszym nowym tagu #pl-kobieta i zachęć do powrotu do nas :)

To już wiesz😉 Coś wspominałem. Spokojnie na pewno wróci jeszcze🙂

Jak Podkarpacie to Rzeszów i Królestwo Bez Kresu siedziba @fundacja ;)

Bieszczady są piękne, raj o każdej porze roku. Noi te zachody słońca. Bawcie się dobrze.

Gorąco dziękujemy :) Już nie mogę się doczekać!

Koniecznie fotorelacja musi tutaj być 😉

Na odpoczynek nie mogę sobie pozwolić- na to przyjdzie czas. Ciekawostką jest znajomość z Asią. Czy to nie jest czasem sprawka steemita, że się znacie? Czy już wasza znajomość była wcześniej? Bo zdarzyło mi się wcześniej, trafiając na kilka takich scenariuszy i muszę przyznać, że żadna platforma nie potrafi tak swatać, jak steemit. Cóż pozostało życzyć miłego odpoczynku w zgodzie z naturą, bo ona jest naszą matką żywicielką.

Znamy się od 3 lat :) Ale zapewne można na Steemit znaleźć partnera :)

Ja krótki wypad do Lwowa, pewnie jakiś weekend w górach, a na wrzesień ciągle czekam aż mnie życie zaskoczy ;) Może Norwegia... a może poza Europę się uda, a może zawsze sprawdzone, nieodkryte, ciekawe Czechy :)

Ja też jadę w Bieszczady niedługo, to będzie mój pierwszy wyjazd w większe góry.

Heej, Bieszczdy to nie koniec świata, internet u nas jest 😊

miłych wakacji!
czekamy na relacje i piękne bieszczadzkie zdjęcia :)

Dzięki! :) Na pewno coś napiszemy a zdjęć zrobi się dużo. Pozdrawiam

Własnie jestem u swojej mamusi, gdzie pojechałem na tydzień. Czy to będzie wypoczynek raczej wątpię. Zawsze mam coś do zrobienia. Przywiozłem do niej kuchnię i szafkę ze zlewem - wiec wszystko będę montował a do tego muszę jeszcze perę napraw dokonać. Tereny piękne, lasy jeziora do najbliższego mam 500 metrów.
Chyba zrobię małego posta takiego trochę nostalgicznego. Mało tu się zmienia, jak to na dzikim zachodzie - byłe koszalińskie. Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61572.53
ETH 2995.53
USDT 1.00
SBD 3.73