Pierwsze nagrody za zakończenie sezonu

in #polish5 years ago (edited)

4i88GgaV8qiFU89taP2MgKXzwntUGAvkoQiKU7VxyD37q967yeEtHA3a3SRhrm1oouMUFftoncDepozXYXbh1GvKUfviZJw5muC3Hdtv5Qw6W7Xfgk98wwnxpW.jpg

Sezon w Steem Monsters nie dawno się zakończył i gracze mniej lub bardziej zadowoleni z rezultatów, mogą zacząć zmagania w kolejnym sezonie. Ja mogę się zaliczyć do grupy zadowolonych, gdyż nie inwestując dużych środków pieniężnych udało mi się zdobyć całkiem przyzwoite nagrody. W poprzednim sezonie udało mi się zdobyć +-2000pkt. za co otrzymałem 7 paczek o łącznej wartości 14$, lecz aby być zadowolony z tych nagród musiałem jeszcze trafić coś fajnego w środku. Trafy nie były oszałamiające, lecz udało mi się trafić kilka rzadkich kart.

pack 1.png

Pack 2.png

Pack 3.png

Pack 4.png

Pack 5.png

Pack 6.png
(Niestety zapomniałem zrobić ss ostatniej paczki)

W kolejnym sezonie planuję pobić swój rekord i wbić 2800pkt aby znaleźć się w randze Diamond III, trzymajcie kciuki ;)

Dzisiaj otrzymałem zadanie w którym musiałem wygrać 10 partii kartami rasą ziemi. W nagrodę otrzymałem jak zawsze paczkę kart Beta. Myślałem, że nic ciekawego nie uda mi się w niej trafić a tu taka niespodzianka ;D

wqwqwq.png

Karta jest warta 22$, więc zwróciły mi się wszystkie środki zainwestowane w Steem Monsters. Dzięki środkom pozyskanym w Steem Monsters ulepszę swoje konto do 250SP, aby móc lepiej wspierać polskich steemian ;)

Jeśli ty również chcesz dołączyć do zabawy w Steem Monsters zapraszam serdecznie do skorzystania z mojego reflinku ;) Nic cię to nie będzie kosztowało, jedynie będę dostawał część podatku który i tak jest pobierana przy transakcjach na rynku ;)

https://steemmonsters.com?ref=beleg

Sort:  

Elegancko, trzymam kciuki :)

Hej, Lyanna jest warta 0.35$ skąd wziąłeś 22 dolce? 😉

Ponieważ jest złota oraz ma lv3 ;)

To można trafić karty na wyższym levelu w paczkach? Myślałem że wszystkie mają 1

Posted using Partiko Android

Tak jest tylko w przypadku złotych kart, jeśli się nie mylę

Congratulations @beleg! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 3000 upvotes. Your next target is to reach 4000 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest³ - SteemitBoard Contest Teaser
The new Steemfest³ Award is ready!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63855.79
ETH 3113.00
USDT 1.00
SBD 4.04