LTC-15-05-2018-GODZ-14:30steemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago (edited)

litecoin-01.jpg

Analiza obecna:

x.jpg

Aby wykres był bardziej czytelny kliknij prawym przyciskiem myszy "otwórz grafikę w nowym oknie".

Przedstawiane "INFORMACJE" na blogu steemit/@bogdanwasilewski, są tylko i wyłącznie prywatnymi opiniami autora i nie stanowią rekomendacji inwestycyjnych w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 roku w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, ich emitentów lub wystawców (Dz. U. z 2005 roku, Nr 206, poz. 1715).

Oddaj głos dla mojej pracy na "STEEMIT" w ciągu 7 dni od daty publikacji powyższego materiału !!!


Dziękuje za każdy oddany głos !!!

STRZALKI.gif

Sort:  

Jesteś pewny takich wzrostów ;] BTC miał być w kanale cenowym a tu mocniejszy spadek. LTC tez nie pokazuje formy

Kanał cenowy może być za każdym razem inny.
Obecnie po korekcie mamy kolejny kanał wzrostowy ale on jest zawsze do pewnego momentu.
W jednym z moich tematów o BTC dałem wykres kiedy nastąpi kolejna korekta bessy w trendzie spadkowej 50%. Pisałem już jeden artykuł co do analiz że to jest jak wróżenie z fusów i wielu traderów zaleca zaufać swojej intuicji i jeśli jej nie mamy kiedy jest potrzebna to ją ćwiczyć na takich kryptowalutach których nie posiadamy w swoim portfelu. Typować obserwować wykresy czytać tematy po nagłówkach i oswajać się z tym środowiskiem po to by Twoje emocje nie były tak widoczne jak teraz.
Ja LTC nie mam w swoim portfelu więc piszę bez emocji...
Ja ogólnie czuję po kościach że w ciągu 1-2 tygodnia nastąpi tąpniecie kryptowalut w dół za BTC.
BTC poleci poniżej korekty 50% ponieważ nastąpi równoległa bessa ABCD.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63966.64
ETH 3055.32
USDT 1.00
SBD 3.87