Sort:  

Zmieści Ci się jeszcze tag #pl-tradycja ;)

Zmieści, ale nie wiem, czy pasuje. :)

Co to jest ślepy śledź?

A to jest taka zupa na zimno. Najpierw się gotuje taką jakby marynatę - woda, ocet, cebula, liść laurowy, ziele angielskie, sól i pieprz, potem się to studzi i rozrabia śmietanę do konsystencji rzadkiej. No i zostało potopić kawałki śledzia - przegryzie się i można jeść.

Ciekawa kreacja. U nas (podkarpackie) nie znana. A przynajmniej nie mojej rodzinie;)

Przecudnie opisałaś Wasze tradycje! Aż zapragnęłam świat i powrotu do domu rodzinnego. Tak bardzo!

U mnie polskie potrawy musza być na stole. Obce sa często wprowadzane, testowane, uwielbiane nawet, ale tradycyjna kuchnia polska to podstawa. Może sobie zażyczę “KUCHNIĘ POLSKA” na gwiazdkę? Po to chociaż, by piernik powstał z przepisu sprzed dekad?

To regionalne danie z centralnej Polski - Wieluń, Kępno na pewno, nie wiem czy po Łódź sięga.

Kuchnię polską mam - stare wydanie po teściu. :)

O matulu, za żadne skarby takich wynalazków do gęby.... brrr

Ja lubię kwaśne rzeczy, więc dla mnie było to takie sobie - zależało od śledzia, bo gdy był za słony, to już mi nie smakowało. A jadło się tę zupę do ziemniaków, dla odmiany gorących. Zdecydowanie wolę zjeść po prostu śledzia w śmietanie - z dodatkami, ale bez rozrzedzania. :)

Lubię śledzie... ale nie w postaci zupy.

Hello bowess!

Congratulations! This post has been randomly Resteemed! For a chance to get more of your content resteemed join the Steem Engine Team

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64999.89
ETH 3101.81
USDT 1.00
SBD 3.87