Sort:  

Jesteś niesamowita :) Super pomysł i wykonanie oczywiście!

PS.: #pl-kuchnia też możesz... :P

Dziękuję! Bo jak ja słysze hasło "gadżet" to moje pierwsze skojarzenie to trzecia szuflada w kuchni. ;)

Może kiedyś pokażę numery domów, które projektowałam. Ale mam za mało pary w rękach, więc z blachy wycinał mój tatuś.

Hehe, bardzo praktyczne.
Ja się zawsze zastanawiałem jak oni robią te kawy. Kiedyś nawet widziałem kawę z twarzą Freddiego Mercury'ego :)

Czy Freddiego bym wycięła nożyczkami? Wątpię. :) Ale takie szblony to idealny pomysł do zabawy z drukarką 3D.

a przecież nie wyleję dobrej kawy

no raczej! :)

Lepiej, żeby grzeszne ciało pękło, niżeli by się dobra Pańskie miały zmarnować.

Super pomysł, a wystarczyło tylko trochę kreatywności! 😉


:D
I rodzina zadowolona, że pudełko po lodach się na coś innego przydało a nie:

Z tym koperkiem to :TRUE STORY : cyklicznie trafiam na koper :)

Koszmar z dzieciństwa! Biało - niebieskie pudełko waniliowej Algidy, a w środku jakaś zielenina. 😉

Odrobina mi lżej na duchu, że nie jestem jedyny :)

No cóż - tak analizując sprawę, to stwierdzam, że ja w pudełkach "lodów" najczęściej trafiałam na zamrożone leczo albo bigos. :D

No to wcale nie tak źle moim zdaniem! 😜

Dziękuję za udział w Konkursie Kreatywnym #7 :)

genialny pomysł! i kreatywne wykonanie :)

A dziękuję. Polecam również podbne szablony wedle gustu własnego lub członków rodziny. Nieśmiertelne serduszko na przykład. ;)

I kawa poraz drugi :D Gadżet pierwsza klasa. Podziwiam za kreatywne podejście do tematu.

Dziękuję! Mała rzecz a cieszy. Polecam również motywy dzicięce - bardzo podnoszą walory kawy zbożowej. :)

Posiadam uśmiechniętą buźkę i tradycyjnie serduszka ;) ale podsunęłaś mi pomysł aby sobie coś samej zrobić :D

I ja mam wysyp pomysłów. ;)

To nie jest dobry pomysł ;)
a pamiętaj bardzo dobry twórca od tego złego różni się tym, że nie pokazuje swoich słabych prac ;)

Odmawiam miana twórcy jakiegokolwiek. :)
Ja tu przyszłam kurować i taki mam cel długofalowy.
A to filtr stencilowy był. ;)

Dobrze, już dobrze. Zatem kuruj dalej ;)

Świetne - baaaardzo wybitny pomysł. Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam.

Dzięki! :)
Zrób wnusiom po jednym (wycinanie dowolne) i zobaczysz, jak spienione mleko, budyń i kaszka zaczną być pożądane. :)

Pomysł świetny, wykorzystam na bank.

Congratulations @bowess! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard World Cup Contest - France vs Belgium


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Notifications have been disabled. Sorry if I bothered you.
To reactivate notifications, drop me a comment with the word NOTIFY

@bowess super pomysł! kreatywnie :) powodzenia w konkursie !

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70446.49
ETH 3571.68
USDT 1.00
SBD 4.73