Predator - Recenzja

in #polish6 years ago

maxresdefault.jpg

Predator


Reżyser: Shane Black | Scenariusz: Shane Black,Fred Dekker

Premiera

14 września 2018 (Polska) 7 września 2018 (świat)

Streszczenie Fabuły:

Kiedy mały chłopiec przypadkowo sprowadza predatora ponownie na Ziemię, jedynie oddział byłych żołnierzy i skromny nauczyciel mogą zapobiec zagładzie rasy ludzkiej. ~Filmweb


"Predator" jest najnowszym filmem Shana Blacka który w swojej karierze wyreżyserował już kilka udanych filmów a tym razem podjął on próbę stworzenia filmu o predatorze który ponownie przybył na ziemie.

Shane Black nie jest słabym reżyserem, ale niestety podczas tworzenia tego dzieła coś poszło nie tak ponieważ otrzymujemy tu nie film z gatunku akcja, sci-fi a zwykłą komedie która nie potrafi zbudować napięcia tak jak robił to na przykład ten oryginalny predator z 1987. Cały film opiera się głównie na żartach które w ogóle do niego nie pasują i jest ich zdecydowanie za dużo.

predator-2018_668_330_80_int_s_c1.jpg

W głównego protagonistę wciela się Boyd Holbrook i robi to dobrze tylko że jego postać została spłycona,nie posiada nawet odrobiny charyzmy ani czegokolwiek co by go wyróżniało. Pozostałe postacie też nie są lepsze, wszyscy są tacy nijacy, a o kwestiach przez nich wypowiadanych nawet niema sensu wspominać gdyż one też są głupie i przeładowane słabymi żartami.

https_%2F%2Fblueprint-api-production.s3.amazonaws.com%2Fuploads%2Fcard%2Fimage%2F814289%2F96c69038-dbf2-42f4-8d83-0f801844a024.jpg

Samej postaci predatora odebrano cały klimat który sprawiał że był on przerażającym obcym łowcą którego każdy się bał i zrobiono z niego taki dodatek do tego filmu komediowego który od czasu do czasu kogoś zabije

MV5BZGJkZGExMmMtMWUwZS00ODRhLTkwZWMtZmFiNjdlMzFmNzRiXkEyXkFqcGdeQXVyNjQ4ODE4MzQ@._V1_SX1777_CR0,0,1777,999_AL_.jpg

To teraz trochę o zakończeniu które jest głupie i miejscami tak nielogiczne że można by założyć że ktoś podczas kończenia prać nad scenariuszem zdecydował się zmienić scenarzystę na jakiegoś dziewięciolatka i powiedział mu że ma godzinę na dokończenie go.

Podsumowując: Bardzo lubię filmy z cyklu o predatorach czy obcych. Miałem ogromne nadzieje na dobry seans który rozwinie to uniwersum, niestety to co zastałem w kinie nie spełniło moich może odrobinę wygórowanych oczekiwań. Mam nadzieje że kolejny film z tego uniwersum będzie lepszy tymczasem moja ocena to 3/10.

Sort:  

Jeszcze nie oglądałem. Mam nadzieję, że nie będzie aż tak źle. Jedynka była świetna, to była niewiadoma - teraz wiemy czego można się spodziewać.

Szkoda, że wyszedł z tego słaby film... Bo sama postać predatora ma niesamowity potencjał.

Byłam (w piątek :) widziałam ,dodatkowo byłam w 4dx ,a takiego typu film w 4dx zawsze zyskują podwójnie : ) Nie jestem krytykiem , był ok ,nie spodziewałam się nie wiem czego,bo to typ filmu (sagi ,serii) ,która powstaje od lat ,więc ma swoich fanów ,ale nie było nic co by wyrastało ponad schemat tego typy filmów i tak jak ty oceniłeś ,przyjmując twoją skalę dam 4/10 :))) pozdrawiam

Congratulations @chacek! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64799.61
ETH 3102.94
USDT 1.00
SBD 3.83