Witajcie Steemianie!

in #polish6 years ago

Witajcie Steemianie!
(thumbnail)

Chciałbym przedstawić wam moje steemitowe konto 😎

Pochodzę z Polski, ale piszę też na Steemit po angielsku.
Na moim steemitowym blogu piszę o jeździe na rowerze (freeride, downhill itp.). Jestem nowy na Steemit, ale naprawdę podoba mi się ta platforma! 😎
Jeśli lubisz freeride, możesz śmiało śledzić moje konto na steemit.

Zamierzam napisać o wiele więcej postów na steeemit, więc jeśli interesują Cię takie tematy, spójrz na moje konto.
Jeśli interesuje Cię na jakim rowerze jeżdżę , jest to Dartmoor Two6player!
Coś takiego:

Sort:  

Wygląda na zajebiście niewygodny rower:) tak czy inaczej witaj na Steemit! Powodzenia

Witam i samych sukcesów życzę :)

Love your bike and you are strong and I bike too.

McGazza :( :(
Świeć Panie nad jego duszą.

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 69965.85
ETH 3540.49
USDT 1.00
SBD 4.71