Zadumana

in #polish6 years ago (edited)

1.jpg

kiedy niepoprawny chłód zawiewa
a zawiść z niemocą zlewa
myśl moja w podróż się wybiera
by móc przez chwilę wyobrazić sobie
świat w którym wszyscy
żyją z sobą w zgodzie
a ptaki nie muszą już latać za wodę

w takim zamyśleniu jestem gdzieś daleko
nad miłości i szczęśliwości rzeką
tak śnię z otwartą powieką
wygrzewam się w tym cieple
pływam w tęczy blasku
wokół życzliwe dłonie
nikt nie utonie

co z tobą myśli złota się stanie
kiedy serce bić przestanie?
czy zdołasz ulecieć ku krainie
tak wypatrywanej​​​? ​​

oby na końcu tej ziemskiej podróży
znalazł się raj dla każdej
tęskniącej i nawróconej duszy...

Sort:  

Głębokie przemyślenia. Ja też chciałbym na końcu tej ziemskiej podróży do tego raju trafić.

Pewnie każdy by chciał :) Dlatego warto być dobrym człowiekiem ...

jeśli nasze myśli mają moc (a wszystko w życiu tak wskazuje:) to taka mocna myśl-życzenie zaprowadzi do raju:):):)

Myśli mają moc i w jakimś sensie nas też tworzą...

Zgadzam się warto byc dobrym , choć to czasem trudne jak spotykasz na swojej drodze negatywnych ludzi.

To prawda :) Gdyby człowiek dla drugiego człowiekiem zawsze był, świat był by lepszy.

I tego się trzymajmy.

To właśnie uwielbiam w poezji że skłania do refleksji. Cieszę się że wierszem udało mi się poruszyć tyle tematów:) Pozdrawiam @coincollecto :)

Piękny wiersz dorotti, akurat na czasie dla mnie, dziękuję.

Bardzo mi miło. Dziękuję Gonia :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64359.90
ETH 3105.50
USDT 1.00
SBD 3.87