Intermittent Fasting

in #polish5 years ago (edited)

Już prawie tydzień jadę na diecie Intermittent Fasting.

Organizm już powoli się przyzwyczaja. Okresowa głodówka jednak nie jest taka zła jak myślałem.

Jak to u mnie wygląda ?

Wstaje o godzinie 5:30 rano. jem śniadanie, po czym udaje się na siłownię. Trening kończę około godziny 7:30 bądź 8:00. Później jem posiłek potreningowy najczęściej, jest to jajecznica.

A zapomniałem dodać na śniadanie jem owsiankę bądź podstawę (chyba tak to się nazywa) - czyli mieszam wszystkie składniki zalewam wodą i do mikrofali na dwie minuty. Dodaję do tego trochę żurawiny suszonej i trochę czekolady.

Spokojnie jeśli macie wliczone kalorie z czekolady w dietę to nie grozi wam przytycie :)

Zdjęcie z kanału IIFYM chef na youtubie, to stamtąd wziąłem pomysł na podstawe, naprawdę polecam :)

O 8:00 idę do pracy. Następny posiłek zjadam o godzinie 12:00. Moje okno żywienia trwa od godziny 6:00 rano Do godziny 14:00. Przez ten czas muszę zjeść 2000 kalorii. Tylko tyle ponieważ trochę brzuszek urósł no i co i trzeba go zwalić :p

Tutaj moja przykładowa dieta z jednego dnia :

Lubię jeść dużo jajek :D

Białko trzymam na takim poziomie żeby było mniej więcej 2 g białka na kilogram masy ciała odjąć od tego oczywiście tłuszcz. (tłuszcz z masy ciała)

Dałem sobie trochę więcej tłuszczów na rzecz węglowodanów ponieważ żeby szybciej pozbyć się tłuszczu właśnie wtedy trzeba jeść więcej tłuszczu. ( dziwne nie ? )

Jak już skończę jeść najczęściej jest to o 13:00 ( czasem siedzę godzinę i jem :p)

Wtedy właśnie trwa mój post. O godzinie 22:00 idę spać. I tak dzień za dniem aż trochę zrzucę tych kilogramów.

Niestety nie mogę powiedzieć ile teraz dokładnie ważę Bo okazało się że moja waga raz pokazywała 84 kg raz 83 kg raz 82 kg. myślę że waży coś około 82 - 83 .

Chcę ćwiczyć tyle czasu aby pozbyć się brzucha czyli pewnie będę musiał schudnąć gdzieś do 79 kg tak myślę.

Będę kontynuował intermittent fasting jeszcze przez pewnie tydzień lub dwa i zobaczymy jakie przyniesie efekty. Jeśli nie będą one zadowalające no to cóż zmieniam swój styl żywienia na jedzenie co 3 godziny.

Wiadomo każdy organizm reaguje inaczej.

Życzcie mi powodzenia :)

Pozdrowienia ! :)

Posted using Partiko Android

Sort:  

Kiedyś testowałem IF, i wyniki były całkiem dobre.
Trzymam kciuki, powodzenia!

Dzięki :) no zobaczymy jak będzie

Posted using Partiko Android

Congratulations @emsonic! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 450 posts. Your next target is to reach 500 posts.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemWhales has officially moved to SteemitBoard Ranking
SteemitBoard - Witness Update

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.035
BTC 67020.94
ETH 3270.13
USDT 1.00
SBD 4.62