Plany na rok 2018 - Raport 18

in #polish6 years ago

Początek roku to zawsze próba rozpoczęcia zmian w życiu z jakiegoś powodu. Prawdopodobnie "coś się kończy, coś się zaczyna". A pół roku to zwykle mnóstwo czasu na wprowadzenie zmian przed "wakacjami".

Kolejny tydzień minął, co prawda waga się utrzymuje, chociaż i tak jest za duża ;) ale może z czasem będzie spadać, kto wie ... I tak spory progres niż to co było bo z 126 na 109 ... :P No jest nieźle mimo wszystko.

Kryptowaluty

W świecie Steem to co mamy ... według obliczeń (które mogą być błędne z powodu tego, iż mam dużo kont) mam do dyspozycji (sam) 3205 Steem Power. To oczywiście pewne szacunki, ale wiadomo o co chodzi. Mogłem jednak konto czy dwa pominąć (chociaż nie wydaje mi się :D). Powoli, ale skrupulatnie rozwija się moje konto.

W Bitcoinie "stara bieda" - nie inwestuję za bardzo to stoi w miejscu gdzieś na 1.35 BTC. Chociaż myślę czy nie pojechać na SteemFest, to wtedy troszkę zostanie uszczknięte z tego konta. Wiadomo - nie można HODLować w nieskończoność.

Inne sprawy

Zmieniamy silnik Busy na pokrewny, który ma wiele fajnych funkcji. Na razie pracę nad PL Network lekko stoją, ale niedługo mam nadzieję wrzucać kolejne commity z funkcjami. W międzyczasie pracuję nad przepisaniem botów by chodziły (w miarę możliwości) na Hard Forku 20, który potencjalnie może te boty ubić (wiadomo - zmiany w bibliotekach są spore i zarazem mogą przestać działać). Oczywiście przy okazji to szansa nad dodaniem paru funkcji do nich, które były planowane od dawna. No i może znajdę czas na SteemDasha ... ;)

Sort:  

Wolisz naruszyć BTC niż STEEM na steem fest? Chcesz być hodlerem wyklętym? ;)
Oczywiście ta inwestycja może się zwrócić, tylko że w STEEM ;)

Ogólnie masz rację. Natomiast nie da się załatwić tyle Steemów w tak krótkim czasie :D

W sumie fajna sprawa, żeby rozliczać się z postanowień publicznie - podejrzewam, że od razu bardziej motywuje :) Może i ja się kiedyś odważe 🤔

Biggest Airdrop Ever 30 STEEM Free Giveaway

This is a limited time offer only for 5 days. Join and get 30 steem on your Account.

JOIN NOW

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64107.21
ETH 3073.84
USDT 1.00
SBD 3.88