Presearch i Scamy

in #polish5 years ago

Nie udało się być milionerem poprzez korzystanie z PreSearch. Niektórzy tak zapowiadali, że to bardzo dobry sposób zarobku, a tu psikus. Jak to możliwe?

image.png

Wysłałem zapytanie w jaki sposób weryfikują ludzi i jak coś dostanę to odpowiedzą. W każdym razie fortuna w postaci 38 dolarów poszła ...

No ok, ale czemu się nie udało?

Bańka Grudnia 2017 roku i scamy

Wiele osób pamięta koniec roku 2017 jako hossę na kryptowalutach. Pojawiło się mnóstwo osób, które chciały sobie dorobić drugą pensję pisząc posty - co było możliwe. Dostrzegli w kryptowalutach (i Steemie) a szybki sposób pomnażania gotówki.

Na przeciw im powstało mnóstwo projektów, które okazywały się oszustwami - wspaniałe ICO, które czego to nie miały robić, zdecentralizowane platformy wypożyczania rzeczy, zdecentralizowany Uber, zdecentralizowany prąd i wszystko zdecentralizowane, blockchainowe i mające dawać szybko duży szmal ... przynajmniej twórcom.

Jak zrobić scam na przykładzie presearch

image.png

Zastanawialiście się czemu jest tyle kryptowalut? Odpowiedź jest prosta - ich generowanie często nic nie kosztuje. Możesz w 5 minut mieć własną kryptowalutę i próbować ją sprzedawać lub rozdystrybuować.

Czy chciałbyś płacić za owoce "Fruitcoinem", a mięso kupować "Meatcoinem"? Odpowiedź brzmi nie - to czego powinniśmy używać to jednej waluty, w której dane produkty są wyceniane. Dla przykładu Bitcoin. Nie ma potrzeby tworzyć dziwnych tokenów do każdej aktywności życiowej.

Drugim pytaniem jest - czy dany produkt zarabia na siebie? Czy korzystając z Presearch i dostając tokeny to czy wartość z czegoś płynie? Odpowiedź brzmi - nie. Presearch pełni rolę spekulacyjną, ale praktycznie sam w sobie do niczego się nie nadaje ani nie przydaje (tylko do sprzedaży go na giełdzie).

Zadajmy sobie inne pytanie. Czy gdybyś mógł to czy byś dany token kupił? Bo przecież byś go sprzedał to ktoś musi go kupić!


Ale ok. Co zrobili twórcy Presearch? Prostą sztuczkę - oni nie dają tokenów, a informację o tym ile tokenów będziesz miał jak Ci pozwolą wypłacić. Tak więc to co się pokazuje na stronie to nie jest faktyczna ilość tokenów w portfelu. Aby dostać ich tokeny, trzeba ich zebrać 1000, z czego dziennie dostaje się ich 8.

Czemu 1000? Oficjalnie w celu walki z botami itd. ale chodzi o to, że większość osób nie dotrwa do 1000 tokenów. To nie Steem, w którym napiszesz tekst, dostaniesz parę centów i sprawdzisz po tygodniu na własne oczy, że je dostałeś. Tutaj masz wielomiesięczną batalię!

Ale ufff, dozbierałeś te 1000 eurogąbek, to je wypłacisz, prawda? A nie, bo oczywiście musisz przejść weryfikację, która trwa parę miesięcy i z byle jakiego powodu może zostać odrzucona.

Oczywiście zakładam, że jakiś X osób dostaje tokeny z prostego powodu - w razie czego będą oni mówić, że to na pewno legitny biznes, bo oni je dostali. Oczywiście w porównaniu do np. Steem to nie Blockchain wypłaca tokeny, a twórcy z własnych kieszeni.

Dlatego zawsze inwestując w jakiś projekt musisz rozumieć jak działa. Ludzie (w tym ja) ostrzegali przed np. Bitconnectem, a wiele osób i tak potraciło pieniądze.

Sort:  

Cześć.
Również korzystam z Presearch i muszę potwierdzić, że troszkę kombinują.
Otóż gdy tylko zdobyłem 1000 tokenów, postanowiłem je wypłacić, ale niestety nie mogłem. Zamiast tego otrzymałem informację, że moje konto jest wciąż weryfikowane i może to potrwać nawet kilka tygodni... WTF!?
No ale OK, nie przestałem korzystać z Presearch, w efekcie czego na chwilę obecną mam nazbieranych 1352 tokenów i dopiero wczoraj odnalazłem na moim koncie informację następującej treści:
Based on your current PRE Level of 7, you have 70% of your Reward Tokens that are Eligible for withdrawal. 1,352 x 70% = 946.
Stąd jasno wynika, że będąc na moim levelu muszę jeszcze dozbierać ok. 76,5 tokenów, żeby dojść do łącznej ich liczby ok. 1428,5 PRE (jeśli dobrze liczę), ponieważ na chwilę obecną posiadam 946,5 tokenów uwolnionych do wypłaty i potrzebuję dozbierać jeszcze 53,5 uwolnionych tokenów.
No cóż, niewiele mi już brakuje, bo niecałe 10 dni - przy założeniu, że codziennie będę zarabiał po 8 tokenów, czyli wykonywał 32 wyszukiwania za pośrednictwem Presearch.
Jak się "dochapię", to dam znać ;)
A tymczasem pozdrawiam.

No cóż, to może tobie się uda :D

Hmm, ja mam 8 level i mogę wypłacić 100%, ale nie mam jeszcze 1000 tokenów.

Może możesz wypłacić 100% tylko pozornie, ponieważ nie masz jeszcze spełnionego warunku nazbieranych 1000 tokenów, przez co w sumie nie możesz jeszcze wypłacić ;)
Hehe, trzeba by przegrzebać ich Whitepaper, ale czasu na to nie mam.
Pożyjemy, poklikamy, zobaczymy :P

i jak wypłaciłeś ?

I ja korzystam z Presearch. A to tylko i wyłącznie dlatego, że elegancko spina wyszukiwanie. Na eurogąbki nie zwracałam uwagi, bo korzystam w sposób naturalny - czasem jest taki dzień, że wyszukuję, 2-3 hasła, a czasem (Intermarium ;) ) wklepuję ich znacznie więcej, 40-50.

Walka z botami? Ewidentna bzdura. Przecież jak ktoś nie wyszukuje za wiele (lub nic), to po prostu postawi bota na te 32 wyszukania na dobę, a hasła będą z pierwszego z brzegu dłuższego tekstu.

Na razie nie podałeś jeszcze żadnego argumentu za tym, że Presearch to scam. Dają za darmo tokeny i jeszcze narzekasz, że musisz przejść weryfikację? Klikając w wyszukiwarke Presearch nie inwestujesz żadnych pieniędzy, więc nie możesz mówić, że coś straciłeś. Nawet czasu nie straciłeś, bo przecież to samo byś wpisał w google...

Dają za darmo tokeny i jeszcze narzekasz, że musisz przejść weryfikację?

No właśnie nie dają, tylko ... informują ile potencjalnie dostaniesz, przy czym nikt nie gwarantuje, że dostaniesz je, bo mogą Cię zbanować.

Właśnie że dają :)

To mnie zaskoczyłeś, bo opinie są skrajnie różne. Zobaczę do mi odpiszą xd

Nie wiem czy scam czy nie, wiem że wypłacają.

Czyli jak mam niespełna 43 eurogąbki to jeszcze wszystko przede mną :)

Najgorzej, że parę miesięcy zdobywasz, a potem parę miesięcy czekasz :D

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64104.40
ETH 3148.52
USDT 1.00
SBD 4.25