🎸 DOSTAŁEM ANGAŻ! KOŃCZĘ ZE STEEMIT!

in #polish6 years ago (edited)

Zupełnym przypadkiem znalazłem pracę w Tajlandii i postanowiłem skupić się na karierze.
Wszystkie szczegóły poznacie włączając wideo.



W razie kłopotów technicznych obejrzyj tutaj:








Sort:  

Zbieram szczękę z podłogi ! Ty to jesteś agent 😎 Wymiatasz kolego!!! Bravo 👍

Dzięki! 😎

O kurde! Grubo. Zabieram się za oglądanie😀

ja Ci skończę ze steemit!
:D

Człowiek renesansu z kryptowalutą w kieszeni :D

Z tym to akurat różnie bywa, ale dajemy radę. 😉

aaa! znają DŻEM!
ijjja!
:D

(..i tak ich zastał wieczór..)
nawet widownie mieliście!
wiedziałam, ze zrobisz tam karierę!
pękam z dumy!

Dzięki! 👊
Zupełnym przypadkiem fajne show się zrobiło i bawiłem się super! Muzyka łączy ludzi! 😎

Dżem teraz już znają i się spodobał! Zagrałem im jeszcze "Wehikuł czasu", ale w trosce o słuch oszczędzę Wam publikacji tego wykona. 😉

hahha jak to mówią wokaliści... odsłuchy miałeś źle ustawione ;))

Oczywiście to wszystko wina akustyka! Za dużo pogłosu, trebli i mojego wokalu! 😁

Aż się przeraziłem jak dostałem powiadomienie o treści "kończę że steemit" :D proszę nie przyprawiać mnie więcej o zawał

Spokoooojnie, za dobrze się tu z Wami bawię, żeby ot tak zrezygnować! 😉

Przez cały film machałem zapalniczką. brawo

Dziękuję, jestem wzruszony! 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63464.16
ETH 3111.33
USDT 1.00
SBD 3.98