🦀 RÓŻOWYM BUSEM NA KRABI!

in #polish6 years ago (edited)

Kolejna część podróży po Tajlandii! Tym razem czeka mnie 300 kilometrów w różowym, tajskim busie!
Zobacz, jak wyglądała ta trasa!


OGLĄDAJ NA YOUTUBE


💰 KLIKNIJ W BANER I ODBIERZ 100 ZŁ NA PODRÓŻE! 💰






⭐ TYLKO TERAZ! ⭐
RESTEEMUJ TEN POST I ODBIERZ 2 TICKETY NA LOSOWANIE FOODspedycji! CO TYDZIEŃ DO WYGRANIA 5 STEEM!

Dołącz do FOODspedycji! ⤵





PATRONI FOODspedycji:


Sort:  

Powodzenia w szukaniu dobrej miejscówki;-) Pozdrawiam

Dzięki! 😉

Autobus wygląda w środku tak, jakby za chwile miał się tam rozpocząć wieczór panieński :D :)

Dokładnie! 😆
Impreza mogła się rozkręcić bo całą drogę leciały tajskie hity z youtube, ale chętnych do tańczenia jakoś nie było. 😉

Thank you @joeyarnoldvn! 😉
You can also visit my English profile here ➡https://steemit.com/@the.foodini

Foodini mam pytanko :) ile jeszcze planujecie być w Tajlandii? =)

@lynxialicious myślę, że do 04.10.2018 będziemy na miejscu.
Widzę, że Ty się po "stolycy" rozbijasz! Planujesz okolice Krabi odwiedzić? 😉

@foodini do 4.10. będziecie na samym Krabi czy w ogóle w Tajlandii? :P Trochę się rozbijałam ;) teraz jestem w Singapurze, ale jakoś na początku października planuję wrócić do Tajlandii, być może właśnie na Krabi, tam jeszcze nie byłam ;)

@lynxialicious będziemy niedaleko Krabi bo ze względu na monsuny nie planujemy wypuszczać się dalej. Jak jest chwila słońca to bierzemy skuter i objeżdżamy okolice.

Jeżeli będziesz w pobliżu to daj znać, jak jeszcze będziemy na miejscu to można coś pokombinować. 😉
Tylko nie polecam Ci samego Krabi, byłem tam kilka dni temu i w ogóle nie rozumiem fenomenu tego miasta. Jest smutne, brudne, drogie (jak na Tajowo) i siedzi w nim cała masa turystów. Nawet sami tajowie są jacyś mniej przyjaźni. Moim zdaniem przereklamowana sprawa.
Znaleźliśmy miejscówkę przy Ao Nang Beach i tu mamy to o czym pisałaś w swoim poście - uśmiechniętych ludzi, naturę i pyszną kuchnię.

A jak Singapur? Mój gospodarz w Malezji mieszkał tam 13 lat i nasłuchałem się tak dziwnych historii, że jestem ciekaw co Cię tam zaskoczyło? Mam też nadzieję, że powstanie też wpis na ten temat. 😉

@foodini Dzięki za info! Jeśli tylko będę w okolicy od razu dam znać, fajnie byłoby się spotkać! =) Steemit connecting people ;)

Podobne opinie słyszałam od znajomych na temat Krabi, także na pewno coś w tym jest.

Co do Singapuru, to nie będę jeszcze zdradzać szczegółów, ale wpis będzie zaraz po jeszcze jednej relacji z Tajlandii. Także stay tuned ;)

Czekam zatem na wpis @lynxialicious!

Daj znać jak zawitasz w te rejony, jak jeszcze będziemy na miejscu to można coś poczarować. 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64647.16
ETH 3160.49
USDT 1.00
SBD 4.13