🚚 Nareszcie go znalazłem! Zobacz, jak działa MALEZYJSKI FOODTRUCK!

in #polish6 years ago (edited)

Udało mi się sprawdzić jak prowadzi się w Malezji biznes na kółkach!
Czym się różni od europejskiego? Co dobrego w nim zjadłem?
Kliknij i sprawdź!



W razie kłopotów technicznych obejrzyj tutaj:




Sort:  

Interesting information and especially the video dynamic, greetings and my respects ..

Thank you for comment! 😉
The English version will be on my second profile today, so I invite you to join it!
👉 https://steemit.com/@the.foodini

Brokuły na patyku! W końcu coś dla mnie :)) Najbardziej zainteresował mnie spryskiwacz, którym potraktował kurze podroby. Co tam było? :)

No dobra. A czym on to tam psika i w jakim celu? :)

@veggie-sloth, @hallmann w spryskiwaczu był roztwór wody, sosu sojowego i jakiś przypraw. Używa go przed smażeniem żeby panierka (mąka) lepiej się trzymała, a po smażeniu żeby lepiej przylgnęły przyprawy. Oczywiście w obu przypadkach chodzi też o dodatkowy smak. 😉

Super! Widze grafika foodtrucka już jest😀

Dzięki! Na razie to tak na roboczo bo właściwa wersja dopiero się szkicuje. 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64223.84
ETH 3158.34
USDT 1.00
SBD 4.29