🌴 W JEDNĄ STRONĘ DO TAJLANDII! DOŁĄCZ DO WYPRAWY I DECYDUJ CO DALEJ!

in #polish6 years ago (edited)

Sprzedałem wszystko, kupiłem bilet w jedną stronę i ruszam na kulinarną wyprawę! 😎

Pierwszy przystanek - Tajlandia! 🌴
Jakie będą kolejne? To zależy od Was!😉 

Zobaczcie wideo! 


Obejrzyj na Dtube.

Co sądzicie o moim pomyśle? Kto się pisze na taką przygodę? 😉

Sort:  

Wyjeżdża z kraju po tym co powiedział @noisy

O kurcze, tego się nie spodziewałem :) Mogę tylko życzyć Ci powodzenia. Mam tylko nadzieje, że "kupiłem za ostatnie pieniądze" nie oznacza, że wysiądziesz w Tajlandii bez grosza.

Powodzenia :)

Dzięki! Nie ukrywam, że mocno przyczyniłeś się do podjęcia tej decyzji za co dziękuję! 😉
Na wjazd musimy mieć przy sobie minimum 20 000 batów (czyli około 2000 zł).
Co do finansów nagram na ten temat osobny odcinek i opowiem trochę więcej.

Wielkie zazdro! Powodzenia!

Nie dziękuję żeby nie zapeszać! 😉👊

Cóż mogę powiedzieć... WOW :)
Trzeba się odważyć... amen.

Amen! 😉

Już Wam zazdroszczę! :D Te pyszne pad thaie, massaman i green curry, durian i jackfruit! Powodzenia!

Durian będzie wyzwaniem, ale spróbuję na pewno i zdam relację! 😁

Dla mnie był :) Ale bez spoilerów, chociaż kiedyś o tym napiszę, bo 3 tygodnie diabła szukałem - uroki podróży poza sezonem :D

Czytałem trochę o durianie i już mniej więcej wiem co mnie czeka. 😉

Hehe nie... nie wiesz :p nie próbuj surogatów w formie lodów czy czipsów. Idż od razu na całość! i nie bierz do sypialni :)

Hehehe będę pamiętał! 😉

To się nazywa zajebisty pomysł😀 Trzymam kciuki. Z chęcią pogotowałbym z Tobą w jakimś odcinku😀 przywieź nowe smaki. @fodini podbija świat. Yeeaah!👊💪👍

@jozef230 z Tobą to i pod wodą! 😁👊

Dzięki za dobre słowo i mam nadzieję, że kiedyś uda się razem stanąć za garami!
Gotowanie ze Steemianami to świetna okazja żeby się poznać i zrobić razem fajny materiał.
Pomysł jest super i na bank spróbuję coś takiego zorganizować jak tylko pojawi się okazja!

.
Ps.
Jesteś pierwszy w kolejce! 😉

trzymam kciuki!
kibicuje!

Dzięki! 😉

Dobrze Cię zobaczyć na żywo! Będę Cię bacznie obserwować i towarzyszyć tu po drugiej stronie😀
Trzymam kciuki!
Udanej podróży i świetnej przygody Wam życzę 🤜🤛

Dzięki wielkie! 🤜🤛

Ekstra ! Zamierzasz lecieć z tym w formie vloga ?

Świetne video!

Czuję się zaintrygowana. I to jest bombshell pierwsza klasa. :)

To moje pierwsze podejście do vlogowania, więc bardzo dziękuję za dobre słowo! 😉

Dobra decyzja :) my tak zrobiliśmy 4 msc temu wyjeżdżając do Meksyku, obecnie jesteśmy w Panamie! Powodzenia =)

Chyba byśmy się dogadali, Meksyk to moje wielkie marzenie. 😉
Blog przeczytam od deski do deski.
Do zobaczenia gdzieś na szlaku! 😉

Szerokości :)

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63478.09
ETH 3067.28
USDT 1.00
SBD 3.81