100 obserwujących-Dzięki! :)

in #polish6 years ago (edited)

Witam jako iż już dobiło na chwilę obecną 110 obserwujących chciałbym podziękować za pierwszą setkę :)
100%.png
Zaczynając tutaj bardziej myślałem by sobie "obczaić" ten serwis i wstawiałem raczej mało wartościowe posty,jednak gdy zobaczyłem,że serwis rządzi się bardzo dobrymi zasadami i ma fajną społeczność postanowiłem pisać o różnych tematach,gdyż mam wiele zainteresowań zarówno tych moich ulubionych jak historia czy polityka do tego to wiele innych pomniejszych oraz zdobywania wiedzy,gdyż jestem ciekawskim człowiekiem to postanowiłem spróbować swoich sił na tej platformie blogując tutaj i próbować swoich sił. Początkowo myślałem że 19 latek nie będzie umiał na tyle dobrze przekazywać treści i nie odnajdzie się w społeczności głównie starszych ode mnie ludzi jednak bardzo pozytywnie zostałem przyjęty na początku pisania na Steemit za co serdecznie dziękuje :)

Dziękuje również wielu życzliwym ludziom za poprawadzenie mnie na stronie i uzasadnione krytyki i opinie w wpisach bym mógł na błędach jak najlepiej się uczyć :)

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70310.43
ETH 3568.34
USDT 1.00
SBD 4.73