Droga do "życiowej formy" - Epizod I - Początek

in #polish6 years ago (edited)

Moi Drodzy,

Nadszedł czas, by przedstawić Wam kolejny punkt programu moich postów, jakim jest zrobienie życiowej formy oraz wzięcie udziału w kulturystycznych zawodach amatorskich. Z tego, co zauważyłem to są osoby wśród Was bardzo zainteresowane tą formą twórczości na Steemit, więc bardzo się cieszę, że już mogę zacząć się dzielić z Wami moją przygodą :-)
Chcę, żebyście wiedzieli, że wszystkie posty związane z tematem mojej drogi do życiowej formy będą miały głównie zadanie motywacyjne dla każdego, kto ma jakiś cel, plan, marzenie, hobby, pasję i pragnie je zrealizować. Z mojej strony powiem Wam, że moja determinacja, motywacja i chęć zrealizowania tego celu jest ogromna, a cel jest cały czas przed moimi oczami. Wierzę więc, że razem ze mną będziecie świętować mój sukces, a całą tę drogę dedykuję właśnie Wam :-)
Z uwagi na to, że chciałbym, abyście na bieżąco obserwowali mój progres i mieli porównanie - "przed" i "po", na bieżąco będę wstawiał posty ze zdjęciami i filmikami ukazując postępy.

Zaczynajmy :-)

20180707_210935.jpg

Przepraszam za bałagan w tle związany z przeprowadzką oraz za jakość zdjęcia (następne będą już tylko lepsze).
Moim celem jest dojść do wyglądu, jak to mówię, miniaturki Arnolda, który jest dla mnie wzorem w tej dziedzinie.
Mój trening jest skoncentrowany na sylwetce oraz proporcji, a nie na ogromnej masie. Dlatego też satysfakcjonującym dla mnie będzie osiągnięcie maksymalnej wagi 89kg suchej masy :-)

IMG_20180627_184248.jpg

Zdjęcie wykonane dwa tygodnie temu podczas jednego z ostatnich spacerów na łonie przyrody w Anglii.
Wzrost 186cm, waga ok. 80kg

20180703_202609.jpg

Z tym sprzętem zaczynałem cztery miesiące temu :-)
Jednakże po upływie tego czasu stwierdziłem, iż moje mięśnie już nie dostają dostatecznych bodźców do wzrostu, więc od razu po powrocie do Ojczyzny (od poniedziałku) kontynuuję budowanie masy na siłowni. I teraz czuję się jak ryba w wodzie, oh yeah!!! :-)

20180706_210420.jpg

Moi przyjaciele, którzy pomagają mi w osiągnięciu celu :-)
Więcej na temat mojej diety oraz metodyki treningu w następnych postach z cyklu "Droga do życiowej formy"

Bardzo dziękuję za uwagę, do zobaczenia wkrótce.
Pozytywnie pozdrawiam :-)

Sort:  

Witam! Interesuje się kulturystyką. Możesz dawać posty w #pl-silownia? Latwiej cie odnajde. Moim zdaniem masuj. Nie wiem jaki wiek twoj. Zarys ladny ale bez masy. Powodzonka!Ps. Fajnie by bylo jakbys pisal jak cwiczysz i co jesz, ja takie rzeczy lubie czytac :-) Piona!

Dziękuję @jozef230 :-) Mam 34 lata. Szczerze mówiąc to nie wstawiałbym tych zdjęć teraz właśnie ze względu na małą mase mięśni ale zrobiłem to by było można obserwować progres i różnice.Definitywnie masz racje co do tego by masować z tym że bardzo zależy mi na tym by sylwetka miała właśnie ten "ładny zarys" bo kiedyś jak nastawiłem się na mase to dobiłem do 106 kg i to już ładnie nie wyglądało hehe Choć byłem duży.Spoko,będę wrzucał na pl-silownia.Pozytywnie pozdrawiam :-)

ho ho ho, to się dzieje:) już z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy;) Cudownie, że masz cel i dążysz do niego! Powodzenia z całego serca!!!:):):)

Tylko tak dalej, Braciszku. :)

Dajesz, dajesz! Trzymam kciuki!
Z ciekawości - jako oceniasz swój procentowy bf? A może masz dostęp do wagi z możliwością dokonania pomiarów? Prócz lustra to, moim zdaniem, świetny sposób na kontrolowanie wyników pracy.

Dziękuję @ptaku :-) Nie mam pojęcia jaki ma bf ale mam kolege który ma takie cacko do zmieżenia tego więc możliwe że zmierze kiedyś z ciekawości.Bardzo Dziękuję za wsparcie i Twoją propozycję :-) Pozytywnie Pozdrawiam:-)

Congratulations @godlover! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard World Cup Contest - Croatia vs England


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70601.40
ETH 3576.96
USDT 1.00
SBD 4.75