Sort:  

Ze swej strony także chciałbym bardzo, bardzo serdecznie podziękować wszystkim autorkom i autorom, którzy odważyli się zmierzyć z ogólnopolskimi publikatorami. Życzę Wam wszystkim powodzenia w zaczynającym się głosowaniu!! Jest o co powalczyć ;)

Obiecuję także - obecnym i przyszłym uczestnikom pl-publikacje, że w II edycji tyle samo czasu, co na pisanie - poświęcimy na wspólne dopracowanie tekstów. Szanse na publikacje powinny być wtedy znacznie wyższe.

Równie mocno i serdecznie dziękuję sponsorom i wszystkim głosującym. To dzięki Waszej niezwykłej hojności nagrody w naszym konkursie są tak niewiarygodnie wysokie.

Może trochę naiwnie, ale jednak głęboko wierzę, że dzięki #pl-publikacje i całej serii nowych inicjatyw polskich Steemian nasza społeczność może wpłynąć na losy całego Steema, a nawet na popularność całego zdecentralizowanego internetu. W każdym razie: coś próbujemy robić, zamiast tylko biernie śledzić kursy wymiany i narzekać na niskie ceny kryptowalut....

Inicjatywa piękna, faktycznie zamias biadolić trzeba działać :) trzymam kciuki za Twój artykuł!

Bardzo Ci dziękuję: robię co mogę. Redakcja podpowiada mi, co poprawić, więc chyba są poważnie zainteresowani - ale teraz już tyle osób wie o tej sytuacji i na mnie liczy, że jestem strasznie zestresowany. Bo dopóki nie ma 100% decyzji, rozumiesz...

Gratulacje dla wszystkich autorów, niestety można ocenić jedynie 3 miejsca :(

  • 3 punkty: @wadera - dla Wyborcza (Wysokie Obcasy) - Bój się i działaj
  • 2 punkty: @grecki-bazar-ewy - dla Angora - Blockchain, kryptowaluty, mój blog i ja
  • 1 punkt: @anna.urbanska - dla Newsweek - Pisz, komentuj, lajkuj... zarabiaj.

@wadera - Bój się i działaj
@grecki-bazar-ewy - Blockchain, kryptowaluty, mój blog i ja
@anna.urbanska - Pisz, komentuj, lajkuj... zarabiaj.

3 punkty @wadera dla Wyborcza (Wysokie Obcasy) - Bój się i działaj
2 punkty @annaurbanska dla Newsweek - Pisz, komentuj, lajkuj... zarabiaj.
1 punkt @tapioka - dla Gazeta Prawna - Zapiski z naszych egzotycznych podróży sporządzone przy użyciu technologii blockchain...

Moja ocena jest w pełni subiektywna, opiszę to może jak człowiek by się poczuł (ale nie wiem :D) nie bezpośrednio odnosząc się do tekstów.

W razie jak ktoś uzna to za zbyteczne to można odrzucić.

  • "Strach, terror, koniec świata". Mniej więcej wiadomo z naszego punktu widzenia o co chodzi. Wiele osób może negatywnie kojarzyć jednak nasz tekst, bo w pewien sposób ich straszy. Moim zdaniem tekst powinien być przyjazny ;)

  • Większość gazet i czasopism do jakich wysyłanych były teksty są powiedzmy, że apolityczne. I takie powinny być wpisy. Większość ludzi nie interesuje się polityką i jak słyszą polityczne hasła no to wpisy raczej do nich nie trafiają. Oczywiście portale ogólnie są polityczne, ale nie chcemy straszyć ludzi taką rzeczą ;)

  • Ciekawi mnie czy powinniśmy "głośno" mówić o kryptowalutach. Tak, wszystko tutaj na tym bazuje, ale czy ludzie się nie boją (np. po "reklamach" KNFu i NBP) tego słowa? Według mnie temat nie powinien krzyczeć "kryptowaluta". Ale jakbym użył tego kryterium to chyba Pani Anna by wygrała mając 6 punktów :D

3 punkty: https://steemit.com/pl-publikacje/@anna.urbanska/pisz-komentuj-lajkuj-zarabiaj-moj-artykul-dla-pl-publikacje

2 punkty - https://steemit.com/pl-publikacje/@tapioka/zapiski-z-naszych-egzotycznych-podrozy-sporzadzone-przy-uzyciu-technologii-blockchain-sa-nie-tylko-niezniszczalne-ale-pozwalaja

Bardzo fajny tekst, ale troszkę trudnych słów jak blockchain było. Blockchain to nowe słowo i większość osób tego nie zna. Czy się nie przerażą? Nie wiem ;)

1 punkt - https://steemit.com/polish/@grecki-bazar-ewy/blockchain-kryptowaluty-moj-blog-i-ja-pl-publikacje

To tylko mój wymyślony system oceny. Jak ktoś uważa, że jest zły to jak najbardziej może zostać odrzucony :) Należy pamiętać, że my się znamy, lubimy a przy okazji rozumiemy te słowa. Ale jak ktoś nie jest aktywnym użytkownikiem to nie wiem czy go to zainteresuje. Wybór był trudny :)

rozumiem Twoje argumenty @fervi,
ale ja to sie ciesze, ze jednak wzięto sie tu za łeb z "krypto-potworem", bo (nie wiem jakie wy mieliście w tym doświadczenia), ale u mnie w rozmowach z ludźmi, których próbowałam do Steemit namówić,
nigdy - ale to nigdy, nie obyło sie bez pytania:
ale skąd na to kasa?
noo i zaczynało sie moje stękanie, że krypto, ze kopanie ("rety, jakie kopanie?" myślę w panice podczas rozmowy:) zatem zmieniam szybko słowo na: wydobywanie, ee wspólna pula i takie tam.. :D

także fajnie, nie ma co omijać tego wątku, bo i tak wypłynie.
a tu jest to ładnie, czytelnie, przejrzyście i uczciwie opisane,
uprzedzając i tak nieuniknione pytania.

(Twoja końcówka za to jest w samo sedno,
czyli: "Wybór był trudny :)"
i to bardzo!, nagrodziłabym wszystkich!

3 punkty @wadera -Bój się i działaj
2 punkty @anna.urbanska -Pisz, komentuj, lajkuj... zarabiaj.
1 punkt @tapioka -Zapiski z naszych egzotycznych podróży

Bardzo, bardzo trudny wybór. Wszystkie artykuły są wartościowe i media dużo straciły, że ich nie wykorzystały.
3 pkt - @wadera - dla Wyborcza (Wysokie Obcasy) - Bój się i działaj,
2 pkt - @grecki-bazar-ewy - dla Angora - Blockchain, kryptowaluty, mój blog i ja,
1 pkt - @bowess - dla Kropka tv (ogólnopolska gazetka z programem tv) - Ja i kryptowaluty
Dziękuję i pozdrawiam :)

@assayer, trzymam mocno kciuki!

A co głosowania, to naprawdę mam z tym ból głowy... Każdy post zasługuje na nagrodę, każdemu najchętniej przyznałbym głos. Ale że muszę ograniczyć się do wyboru trzech, to postanowiłem wyróżnić teksty, które najbardziej zapadły mi w pamięć.

Zatem:
3 punkty: https://steemit.com/polish/@wadera/boj-sie-i-dzialaj-felieton-napisany-w-ramach-pierwszej-edycji-konkursu-pl-publikacje

2 punkty: https://steemit.com/polish/@bowess/polscy-blogerzy-oswoja-kryptowaluty-konkurs-pl-publikacje

1 punkt: https://steemit.com/pl-publikacje/@tapioka/zapiski-z-naszych-egzotycznych-podrozy-sporzadzone-przy-uzyciu-technologii-blockchain-sa-nie-tylko-niezniszczalne-ale-pozwalaja

Dzięki za głos :)

@wadera - dla Wyborcza (Wysokie Obcasy) - Bój się i działaj (3p. , aż się dziwię, że takiego tekstu nie wydrukowali)

@grecki-bazar-ewy - dla Angora - Blockchain, kryptowaluty, mój blog i ja
(2p)

@anna.urbanska - dla Newsweek - Pisz, komentuj, lajkuj... zarabiaj.
(1p)

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70351.33
ETH 3563.43
USDT 1.00
SBD 4.72