Zapiekane "krokiety z hummusem" - moja najnowsza kuchenna kombinacja.

in #polish5 years ago (edited)
Sort:  

Palce lizać :)

No na takie pyszności to się skuszę :)

toś mnie załatwiła Ewa :D
cały wieczór spędzam dziś z Oliverem (nie to żebym narzekała :)

oglądnęłam jak robi wegańskie burgery z buraka, jak podpala pudding, i podziwiałam jego kuchnie przy zgaszonym świetle (jego zgaszonym świetle, nie moim :)

a Twój pomysł na naleśniki z hummusem jest rewelacyjny!
muszę spróbować, wyglądają mega smakowicie!

Czyli spędziłaś miły wieczór ;)

Jak już wspomniałam - uwielbiam tego faceta. Jest moim idolem wśród kucharzy :)
Doceniam Go nie tylko za umiejętność gotowania ale też za Jego rewolucje kulinarne, za akcje jakie prowadzi, za pomoc chorym i otyłym dzieciom - za całokształt!

A Jego hummus jest superowy, w krokietach też :)

świetny przepis, akurat poszukuję wegańskich pomysłów na lancze do pracy i to jest genialne! odnotowuję i na pewno wypróbuję!

Miło mi, smacznego i na zdrówko :)

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 69965.85
ETH 3540.49
USDT 1.00
SBD 4.71