Muzyczny Ring Grzyba - "Symphony of Destruction" - część 2steemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago

Witam Państwa bardzo serdecznie :)

Zapraszam tutaj do muzycznych eksperymentów, w których będę proponował porównanie tego samego utworu muzycznego wykonywanego w interpretacji dwóch różnych wykonawców.
Obecna edycja prezentowana jest w nowej formule. Ponieważ @zwora zapodał projekt racjonalizatorski, @veggie-sloth go zaaprobował, to mnie nie pozostało nic innego jak wprowadzić go w życie :)

Dzisiaj druga edycja dla miłośników odrobinę mocniejszych brzmień, ale tym razem z przymrużeniem oka ;) mam nadzieję, że @kapitanpolak jako opiekun tagu #pl-gry nie będzie miał nic przeciwko, ze takowego w tym przypadku użyłem :)
W roli Championa, obserwującego z loży VIP-ów pojedynek pretendentów, w dniu dzisiejszym wystąpi ponownie zespół MEGADETH z utworem „Symphony of Destruction”.

Inspiracja na wykonawcę oraz utwór pochodzi z głównego wpisu z Kalendarium Muzycznego, stworzonego przez @andzi76 . Wpis można przeczytać pod poniższym linkiem. Także tam można zobaczyć wykonanie wzorcowe

https://steemit.com/polish/@andzi76/kalendarium-muzyczne-13-wrzesnia

O MEGADEATH napisałem we wczorajszym Ringu :) Dzisiaj napisze tylko tyle, że mam nadzieje, iż dzisiejszy dobór coverów spodoba się Wam ze względu na ich inne podejście do tematu :) Wiem, że wielu obserwatorów i sędziów ringu bardzo lubi ten utwór, ale z wrodzonej złośliwości nie mogłem się powstrzymać :)

Po zapoznaniu się z wersją oryginalną, możemy wygodnie rozsiąść się w fotelach i rozpocząć doping dla interpretacji utworów aspirujących do miana najlepszego coveru :)
Zaczynamy więc pojedynek, w którym zmierzą się dziś dwa rywalizujące ze sobą wykonania muzyczne.

1) STEVE N’ SEAGULLS – „Symphony of Destruction”

Wczoraj był fiński Nightwish a dzisiaj inny zespół z Finlandii :) Skandynawowie widocznie upodobali sobie ten kawałek MEGADETH :) STEVE N’ SEAGULLS to zespół country grający swoje interpretacje znanych metalowych i hard rockowych kawałków. W swym instrumentarium wykorzystują banjo, mandolinę, bałałajkę i jeszcze kilka fajnych innych narzędzi muzycznych :) Cover pochodzi z drugiej płyty zespołu „Brothers In Farms” :)


Źródło: www.youtube.com

Jako drugie wykonanie proponuję dzisiaj wersję:

2) KOMPUTER 8 BIT ;) – „Symphony of Destruction”

Cover ten został stworzony i zaprezentowany na bliżej nieokreślonym komputerze ośmiobitowym :) Ludzie to maja jednak różne, fajne talenty :)


Źródło: www.youtube.com

Utwory zestawione w pojedynku są mym całkowicie subiektywnym wyborem.
Miło mi będzie, jeżeli w komentarzach napiszecie, która wersja bardziej do Was przemawia, która bardziej się podoba, a także dlaczego ?

Niechaj będzie to swego rodzaju plebiscyt, głosowanie na bardziej lubianą wersję. Ponieważ cykl ma w swym tytule słowo RING, to każdy głos będzie traktowany jako wygrana runda w pojedynku bokserskim :) A po zakończeniu siedmiodniowego pojedynku postaram się opisać przebieg walki w poście podsumowującym…

Jeżeli mój wpis ma dla Ciebie jakąkolwiek wartość, to liczę na Twój UPVOTE, FOLLOW lub RESTEEM :)

Sort:  

STEVE! Kurcze, on ma glos jak Peter Murphy! :)

Bardzo cieszę się, że Ci się podoba :) Mnie zafascynowały te wszystkie nietypowe instrumenty :)

STEVE N’ SEAGULLS - KOMPUTER 8 BIT 1:0

Aleś waćpan poszalał :)
Dziś mój głos oddaję na komputer 8-bit.
Wybieram komputerowe "brzmienie" z czystego sentymentu. Przypomniały mi się stare dobre czasy, moje początki przygody z muzyką i tworzenie kawałków na Guitar Pro. Kto się w to bawił, ten zrozumie mój wybór :)

Nie tworzyłem takiej muzyki, ale dźwięki z ośmiobitowców są mi nader bliskie :)

STEVE N’ SEAGULLS - KOMPUTER 8 BIT 1:1

Niech będzie: komputerek :)

Komputerek będzie zadowolony :)

STEVE N’ SEAGULLS - KOMPUTER 8 BIT 1:2

komputer 8-bit, fajne, coś innego ale mnie się podoba.

Od razu rzuciła mi się w oczy ta wersja, ale w pierwszej części nie godziło się jej umieścić :) Ale w drugiej może mieć swoje pięć minut :)

STEVE N’ SEAGULLS - KOMPUTER 8 BIT 1:3

Komputer ciekawy ale bałałajka Stev'a mnie urzekła bardziej. Zapewne dlatego, iż mam pociąg do starych instrumentów. No i wokal pierwsza klasa :D

Fajne są takie oryginalne interpretacje na nietypowe instrumenty :)

STEVE N’ SEAGULLS - KOMPUTER 8 BIT 2:3

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66785.29
ETH 3229.75
USDT 1.00
SBD 4.30