Sukces na Steemit - @exyle po polsku: Vlog 300: Aplikacje stworzone na blockchainie Steem przyciągną masy + Dziś moja 1 rocznica vlogowania i mój 300. vlog

in #polish6 years ago (edited)


oczami popularnego steemvlogera @exyle z NL - po polsku, Vlog 300


Witam serdecznie, tutaj @exyle z platformy Steemit. Dzień dobry.

Dzisiejszy dzień jest dla mnie dość szczególny. Dokładnie rok temu zacząłem wlogować na blockchainie Steem. Nie mówię o blogowaniu, to robię od o wiele dłuższego czasu. Jeśli jednak chodzi o nagrywanie filmów, to robię to od dokładnie roku. Zacząłem więc to robić 12 maja 2017 r. Dzisiaj również nagrałem swój trzechsetny vlog. W ciągu roku zatem nagrałem 300 vlogów, co uważam za dość duże osiągnięcie. Oznacza to, że gdzieś uciekło mi 65 dni. Chociaż w tych dniach również tworzyłem treści. Jakże niesamowita była to jazda, odkąd rozpocząłem swoją vlogową przygodę. Myślę, że to wyszło dobrze. Uważam, że był to dobry krok, gdyż w pewnym momencie uświadomiłem sobie, że blogi zatrzymały się trochę w miejscu, musiałem więc coś do nich dodać, musiałem stawiać sobie coraz więcej wyzwań. I tak to się wszystko zaczęło.

Kiedy rok temu zacząłem wlogować, nawet to sobie zapisałem, następujące rzeczy jeszcze nawet nie istniały: platformy DTube i DLive nie były jeszcze wynalezione. DTube ma w rzeczywistości 9 miesięcy, DLive ma 7 miesięcy. Zapisałem sobie jeszcze notatkę na temat aplikacji Steepshot, którą po raz pierwszy zaprezentowano 3 maja 2017 r. Tak więc 9 dni wcześniej, zanim rozpocząłem wlogować. To tylko świadczy o tym, jak wiele się zmieniło w ciągu roku. A kiedy ujmiemy to w dłuższej perspektywie na blockchainie Steem, popatrzymy na to, co wydarzyło się tylko w zeszłym roku, jest to po prostu niewiarygodne. W porównaniu z tym, czym to było w 2016 r., kiedy zaczynałem, gdy była to tylko platforma do blogowania steemit.com.

Steemit.com jedną z bram, jednym interfejsem, za pomocą którego można wejść w interakcję z blockchainem

Pod moim wczorajszym postem ktoś napisał interesujący komentarz. Było to na temat znanego polskiego streamera, który przyszedł na platformę DLive, ma mnóstwo wyświetleń i przyciąga wiele nowych osób do blockchaina. Ktoś powiedział: Czy nie byłoby zabawne, gdyby DLive i inne projekty oparte na blockchainie przyciągnęły do Steemu więcej nowych użytkowników niż sama strona Steemit? Moim zdaniem nie jest to nawet zabawne, lecz bardzo realne, o czym wielu zapomina. Czasem wydaje mi się, że ludzie za bardzo skupiają się tylko na stronie steemit.com - że steemit.com musi się zmienić, że musi lepiej wyglądać, gdyż w przeciwnym razie blockchain nie będzie się rozwijał. Lecz teraz wszyscy chyba już to widzą wyraźnie, że blockchain jest tylko podstawą, na której buduje się projekty. A steemit.com jest tylko jedną z bram, jednym interfejsem, za pomocą którego można wejść w interakcję z blockchainem.

Lecz dostępne są już o wiele lepsze interfejsy, które wypełniają poszczególne role o wiele lepiej niż steemit.com. Te, które przed chwilą wymieniłem, to tylko niektóre przykłady, jak kapitalna platforma do streamowania Dlive, wyśmienita platforma wideo DTube lub przypominający Instagram Steepshot. Myślę, że za pomocą tych aplikacji przyciągniemy o wiele więcej użytkowników, niż by to udało się osiągnąć za pomocą samej strony steemit.com. Zwłaszcza gdy teraz widzimy tego człowieka na Dlive, którego oglądało 16000 osób, jego film ma 100 000 wyświetleń - to po prostu wielka promocja.

Uważam, że nastąpi pewien punkt zwrotny i nie steemit.com, lecz właśnie te platformy przyciągną masy ludzi. Moim zdaniem to nawet dobrze. Wiemy oczywiście, że steemit.com jest prowadzone przez spółkę Steem Inc., lecz stworzenie pięknej witryny steemit.com nie powinno być moim zdaniem głównym zadaniem zespołu Steem. Jeśli całą swoją energię skupią na budowie najlepszego blockchaina, z łatwą rejestracją, tokenami SMT i wszystkim, na co bardzo czekamy, dla mnie to wystarczy. A ludzie, którzy chcą zbudować coś na blockchainie Steem - są przedsiębiorczy i mają jakąś wizję, widzą możliwości wykorzystania tego, nie muszą myśleć nad tym, jak zbudować taki blockchain samemu lub jak ludzie mają z niego korzystać, gdyż ci wszyscy użytkownicy już tu są - mogą po prostu stworzyć swoją aplikację wykorzystującą blockchain Steem. Tak to wygląda. W ten sposób moim zdaniem do blockchainu Steem zostanie przyciągniętych więcej ludzi.

Mamy już blisko 1000000 kont. Właśnie to sprawdziłem. Brakuje chyba tylko 8000 kont. Nie będziemy musieli długo czekać. Zwłaszcza teraz, gdy na stronie udostępniona została opcja płatnej rejestracji. To bardzo ułatwi ten proces. Gdyż można utworzyć konto za jedyne 10 $. Myślę, że to świetna sprawa.

Potrzeba rozwoju

Jeśli chodzi o tworzenie treści, dużo myślałem o swoim blogu. Widzę, że treść mojego bloga jest ograniczona. W pewnym momencie dojdzie do tego punktu. Na temat blockchain Steem można mówić bardzo długo. Ja to robię, i bardzo lubię to robić. Mogę o tym mówić nie tylko przed kamerą, ale i poza nią. Nie macie pojęcia, jak wiele czasu spędzam na mówienie i myślenie o tym. Lecz to musi się kiedyś skończyć. Powiedzmy, że przesunęliśmy się o rok do przodu, kiedy widzę, co zostało stworzone w ubiegłym roku i popatrzę rok w przyszłość, wtedy te platformy, DLive i DTube, będą prawdopodobnie o wiele większe niż teraz, nie wierzę, że ktoś będzie chciał słuchać kogoś mówiącego o tym, jakie to jest wspaniałe. DTube będzie wielkim serwisem, jego użytkownikami będą jacyś bardzo znani autorzy, nie można w nieskończoność opowiadać o tym, że coś jest wyśmienite. Przecież nikt na YouTube nie mówi o YouTube. To byłoby nielogiczne. Nikt na Facebooku nie opowiada o Facebooku, gdyż to nie miałoby sensu. Tak więc w pewnym momencie nikt na DTube nie będzie już mówił od DTube, gdyż DTube osiągnie już ugruntowaną pozycję popularnej platformy wideo. To samo moim zdaniem stanie się z serwisem DLive oraz aplikacją Steepshot.

Chcę powiedzieć, że muszę przechodzić ewolucję, jeśli mam dotrzymać kroku. Dlatego właśnie chcę wykorzystać zielony ekran. Dla jakiegoś ciekawego efektu. Znalezienie nowego kierunku zabierze mi trochę czasu, ale nie jest to mój pierwszy raz, gdyż efektem takich właśnie poszukiwań jest mój vlog. Było to moim zdaniem dobre posunięcie.

Teraz muszę znaleźć nowy pomysł na tworzenie treści i ukierunkować się. Tak mi się wydaje. Myślę, że to właściwy sposób podejścia do życia - zawsze robić plany na przyszłość. Będę oczywiście w dalszym ciągu robił te filmy, bo po prostu bardzo to lubię. Myślę też, że na blockchainie jest ciągle dla nich miejsce. Lecz w pewnym punkcie będę musiał coś zmienić. Między innymi z tego powodu zakupiłem ten zielony ekran, gdyż chcę nauczyć się czegoś nowego. Chcę osiągnąć wyższą jakość w tym co robię. Nie sądzę, żeby to był zły sposób podejścia do spraw. Polecam to każdemu twórcy treści. Nieustannie dążcie do wyższej jakości, starajcie się doskonalić. To wspaniała frajda.

Mam zatem za sobą 300 vlogów. To naprawdę świetnie. I to by było na tyle, jeśli chodzi o dzisiejszy dzień. To wszystko, co miałem dziś rano do powiedzenia. Mam nadzieję, że było to przydatne i ciekawe. Życzę wspaniałego dnia. Mówił do Was @exyle z platformy Steemit.


▶️ DTube
▶️ IPFS

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64999.89
ETH 3101.81
USDT 1.00
SBD 3.87