"Królestwo". Nowy singiel po 15 miesiącach przerwy.

in #polish6 years ago

I oto jest. Pierwszy w tym roku remiks. W zasadzie prace nad nim rozpocząłem już jakiś czas temu, wiosną 2017, kiedy to stworzyłem podkład do intra projektu Pierwsi Niepodlegli. Utworem bazowym był fragment Poloneza c-moll op. 40 nr 2 Fryderyka Chopina w wykonaniu Artura Rubensteina.

Jako, że intro miało potencjał, aby stać się dłuższym utworem postanowiłem coś podziałać w tym kierunku i kilka miesięcy później stworzyłem nowy szkielet, nieco go rozbudowując. Zmodyfikowałem perkusję, popracowałem nad brzmieniem, dodałem nowe nutki i głos Zbigniewa Herberta recytującego fragment "Bajki o gwoździu":

(...) nasze królestwo
nie jest tworem przyrody ani tworem ludzkim
niby trwałe wzniesione na kościach mamutów

w istocie słabe jakby zatrzymane
między czynem a myślą bytem a niebytem

upada liść i kamień to co jest realne
lecz widma żyją długo uparcie na przekór
wschodom zachodom słońca obrotom ciał niebieskich
na pohańbioną ziemię padają łzy rzeczy

Kawałek był gotowy na początku sierpnia i przedpremierowo można było go posłuchać podczas jednego ze streamów. Wstrzymywałem się jednak z publikacją, nie miałem bowiem gotowego klipu. Na szczęście wczoraj udało się dograć sceny. Wszystkie ujęcia zostały zrobione w Królestwie Bez Kresu lub w bezpośrednim sąsiedztwie. Wieczorem je zmontowałem i tak oto na moim kanale YT, po 15 miesiącach przerwy, pojawił się nowy klip. Na kolejny, mam nadzieję, nie będzie trzeba czekać tak długo...

Sort:  

Limited Time << 10 STEEM >> AIRDROP

This is a limited time offer only for first 2000 members who join and get 10 steem.

We have many resteem and upvote service.
Upvote worth $21
Resteem over 90000 followers

JOIN NOW

Gratuluje!!! Jest piekna atmosfera!

Dziękuję!

Dobry utwór, od razu wpadł mi w ucho! 😉

Chopin robi swoje ;)

Babciu, to jest...

Nie. To nie jest pasztet :P

Predator! Patrz jaki szwagier!

Bardzo przyjemne, a fortepian z dodatkiem basów brzmią psychodelicznie i bardzo mi się to podoba.

Kawał dobrej roboty;-)

Dzięki! :)

Ten post został podbity przez użytkownika @mmmmkkkk311 i jego program #perpetuummobile. Z jego inicjatywy zostało przydzielone opiekunom Tag'ów po 10 SBD na wspieranie dobrych treści na platformie #steemit, ja dostałem na wspieranie Tagu #pl-muzyka.

Mega fajne :) glitchy

Muza nieziemska, aż włos się jeży, serce zaczyna mocniej bić. Jeszcze zanim zacząłem bawić się z aparatem sam sporo latek poświęciłem muzyce, może nie ten styl ale wiem ile trzeba pracy, czasu i wyrzeczeń aby skomponować taki utwór .Gratki odemnie i szacun.
PS. ja siedziałem na stacji roboczej Yamaha QS300 a zapisywanie danych było jeszcze na dyskietkach 3,5" :-)

ja siedziałem na stacji roboczej Yamaha QS300 a zapisywanie danych było jeszcze na dyskietkach 3,5"

Dziś robienie muzyki jest łatwiejsze (jeśli chodzi o techniczne sprawy) niż kiedyś. Tak czy owak cieszę się, że kawałek przypadł do gustu :)

Utwór super. Wpada w ucho ;) Naprawdę kawał dobrej roboty!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70744.80
ETH 3561.94
USDT 1.00
SBD 4.80