Krótka historia mojej fotografii.

in #polish5 years ago

W moim krótkim bo zaledwie 20 letnim życiu miałam wiele pasji i pomysłów na siebie. Jedną z nich chcę się z wami podzielić.

Jest to właśnie fotografia.

Zawsze sądziłam, że to będzie to co kocham. Lubiłam robić zdjęcia, lubiłam je oglądać i lubiłam się nimi inspirować. Zawsze wolałam stać za aparatem a nie przed nim.

Moim marzeniem było robić ładne i inspirujące zdjęcia.

Moją przygodę z aparatami zaczęłam od OLIMPUS’a, wyglądał on dosłownie jak cegłówka. Następny aparat dostałam od rodziców nie pamiętam jakiej był firmy, ale miał „obracany ekranik”. Wtedy właśnie nabrałam większej weny do robienia zdjęć, ale to nie było jeszcze to co chciałam uzyskać. Po moich 18 urodzinach postanowiłam kupić sobie lustrzankę Nikon D3200, stwierdziłam że ona będzie musiała robić dobre zdjęcia.

Niestety, myliłam się. Faktycznie sprzęt odgrywa tu ogromną rolę, ale …..

Jeżeli osoba obsługująca sprzęt nie zna się na nim, zdjęcia naprawdę dobre, albo chociaż w jakimś stopniu dobre nie mają prawa wyjść. Próbowałam i tak dalej robić zdjęcia, nie poddawałam się łatwo. No ale ile można, zdjęcia cały czas były na tym samym poziomie, nie wiedziałam co zrobić żeby były lepsze. Potrzebowałam osoby która w prosty sposób wytłumaczy mi mój aparat.

Po dwóch latach posiadania mojej lustrzanki zjawiła się pewna osóbka, która dopiero co wróciła z kursu fotograficznego i pokazała mi jak powinnam obchodzić się z moim aparatem. Pokazała mi wiele funkcji jakie on posiada. Pokazała że inspiracja może nadejść w każdym momencie i żeby nie poddawać się za łatwo i nie mówić „nie chce mi się, nie mam weny”. Pokazała jak podczas jednej burzy mózgów można wpaść na wiele świetnych pomysłów. Uwierzyła w moje zdjęcia mimo że ja w nie nie wierzyłam.

I to właśnie ona jest jedną z osób dzięki którym tu jestem :)

Sort:  

Welcome to Steem inmylens! Partiko is officially the fastest and most popular mobile app for Steem. Unlike other Steem apps, we take 0% cut of your earnings! You can also be rewarded with Partiko Points while using Partiko and exchange Partiko Points for upvotes!

Partiko for Android can be downloaded here on Google Play and the iOS version is available here on the App Store.

If you have more questions, feel free to join our Discord channel and ask @crypto.talk, we're always here to help!

Thank you so much for your interest!

Welcome to steemit @inmylens.

  • Join @minnowsupport project for more help
  • Checkout @helpie for daily trivias and useful information
  • Join @qurator a good quality support project
  • Checkout @steembasicincome
  • Help us save the forest with @treeplanter
    Follow me @tuanis for random votes daily please checkout the report
    Welcome the new steemians. Have a great day!

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66753.89
ETH 3256.47
USDT 1.00
SBD 4.34