RYSUNKOWANIE NO. 1

in #polish6 years ago (edited)

Hejka:)

W tym poście zobaczycie tylko jedno zdjęcie. Będzie to moja autorska fotka mojego autorskiego rysunku. Inspirację do niego zaczerpnęłam z Pinteresta.

Nie mam jakiegoś wielkiego talentu, ale ostatnio odkryłam, że rysowanie bardzo mnie odpręża, bo zapominam o problemach i skupiam się tylko na precyzyjności tego co robię. To bardzo dobry sposób spędzania czasu dla osób zabieganych, lub smutnych.

Aktualnie mam bardzo mało czasu, ciągle brzęczy mi telefon. Stałam się tym strasznie zmęczona, dlatego wyciszyłam urządzenie i usiadłam przy biurku. Został na nim tylko blok rysunkowy, ołówek, gumka i laptop, z którego podglądałam jak mam rysować. Przez całe pół godziny kiedy nikt nie wszedł do mojego pokoju miałam spokój. Zostałam sama ze swoimi myślami, które nawet jeśli dotychczas były bolesne, to teraz jakoś przestały mieć znaczenie. Były bo były, ale moja uwaga bardziej skupiła się na tym, czy to, co tworzę na kartce jest choć trochę podobne do tego na ekranie.

Kiedy skończyłam, poczułam się bardzo odprężona i zrelaksowana, nic mnie już nie denerwowało i czułam się na siłach, aby przeżywać resztę tego dnia.

Zapraszam wszystkich do spróbowania swoich sił w sztuce, obojętnie jakiej. Właściwie najistotniejszym jest znaleźć coś, co nie pozwoli nam myśleć o niczym innym. Takie zajmowanie głowy to porządny restart dla mózgu, który polecam każdemu;)

35241136_754835198239200_7001586489721094144_n.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64647.93
ETH 3160.25
USDT 1.00
SBD 4.09