Jakich interfejsów (aplikacji) używa społeczność #polish?

in #polish6 years ago (edited)

Wstęp

Jak każdy wie, dane dane z sieci Steem można przeglądać za pomocą różnych interfejsów (aplikacji). Sprawdźmy, które z nich są najbardziej popularne wśród społeczności #polish. Dane zostały pobrane z bazy SteemSQL i dotyczą postów dodanych w przeciągu ostatnich 90 dni (z tagiem #polish).

Liczba postów z poszczególnych interfejsów

Poniższa tabela przedstawia zestawienie interfejsów uszeregowane pod względem liczby dodanych postów. Wyświetlone jest pierwszych 15 pozycji. Oprócz samej nazwy, każdy wiersz zawiera również odnośnik do danego interfejsu.

.IntefejsLiczba postów
1steemit9500
2dlive2137
3dtube1355
4busy1100
5steepshot507
6steempress217
7strimi135
8esteem84
9glodniwiedzy82
10dsound37
11bsteem19
12steemauto19
13parley15
14engrave9
15zappl6

image.png

Jak widać wiodącym interfejsem pod względem liczby postów jest ... steemit.com. Na szczególną uwagę zasługują interfejsy: strimi, glodniwiedzy oraz engrave, gdyż są dziełem osób z polskiej społeczności.

Popularność wśród użytkowników

Możemy też spojrzeć na popularność pod innym kątem - dawać 1pkt dla interfejsu, jeśli dany użytkownik go używa. W ten sposób patrzymy bardziej na to, ilu użytkowników używa poszczególnych interfejsów, a nie ile jest razem dodawanych postów.

.IntefejsPopularność wśród użytkowników
1steemit1156
2dlive282
3dtube244
4busy154
5steepshot87
6esteem43
7strimi21
8dsound8
9steempress7
10dmania5
11engrave5
12steemauto4
13bsteem3
14glodniwiedzy3
15Steeditor2

image.png

Suma nagród z poszczególnych interfejsów

Sprawdźmy jeszcze jak prezentuje się suma nagród w zależności od wybranego interfejsu.

.IntefejsSuma nagród
1steemit14601.150
2dlive5320.820
3busy3009.500
4dtube1329.736
5glodniwiedzy531.593
6steempress139.831
7steepshot94.175
8strimi76.596
9esteem48.552
10bsteem44.782
11engrave4.488
12steemauto3.413
13dsound1.120
14parley1.105
15bescouted0.690

Tutaj widzimy, że bardzo wysokie miejsce zajął interfejs glodniwiedzy, kto wie, może w przyszłości przegoni dtube :)

image.png

Post ten został zainspirowany pytaniem @rozku, na temat tego czy są statystyki używanych interfejsów przez polską społeczność. Jak się okazało nie było, ale już są.

Sort:  

dziękuję @jacekw, !!
jesteś szybki jak błyskawica!
to teraz stawiasz jeszcze dobrą kawę (za podsuniecie genialnego pomysłu na posta, prawdaż :) i jesteśmy kwita :D

żartuję oczywiscie! dzięki za zestawienie :)
mi osobiście brakuje miejsca, w którym miałabym wszystko.
najbardziej przyjazny interfejs ma wg. mnie steemit, i tu jestem najczęściej, ale brakuje mi w nim systemu powiadomień (np. busy daje informacje, gdy ktoś zagłosuje na mój stary post, których już nie sprawdzam), systemu wywołań, napomknięć o mnie (co robi steemworld) i przede wszystkim ukazania wszystkich, którzy zostawiają mi swój głosik pod artykułem.

Podejrzewam, że wysoka pozycja busy ma związek z ich głosowaniem - sam tak czasami publikuję. Gdyby nie to, ciężko oszacować prawdziwą wartość.

Ja wyjątkowo teraz opublikowałem z busy, żeby sprawdzić czy ciągle dają głos ;) Bo jednak dla mnie steemit wygodniejszy i wolę wypełnić samymi tagami pl-*.

Pewnie tak jest, sama w sumie tak powinnam publikować przez busy żeby mieć szanse na głos od nich. Tylko podobno tez trzeba mieć odpowiednia ilość obserwujących? Wiesz może jaką i jakie warunki jeszcze muszą być spełnione?

Z tego co wiem liczba obserwujących zadecyduje tylko o sile głosu od nich. Sam fakt zagłosowania lub nie jest loterią. Ostatnio bardzo rzadko głosują. Oczywiście w loterii bierze się udział tylko jeśli post został napisany z poziomu busy i ma tag busy.

Dobrze wiedzieć, myślałam że jest całkiem inaczej. Dzięki za odpowiedź.

Ja używam głównie steemit, zarówno do przeglądania jak i do publikowania treści. O niektórych projektach w ogóle nie słyszałam, jak np. ten engrave

To kolejne dziecko (po glodniwiedzy.pl) użytkownika @nicniezgrublem :)

engrave.website Zaliinkowałeś polski sklep z nieśmiertelnikami ;)
Też ciekawią mnie statystki i próbuje jako nie-programista coś ogarnąć w python, ale ciężko, jakby co można mieć jakieś pytania ?;) Gdzie opublikować kawałek kodu i gdzie zadawać pytania (steem.chat ?)
Testuję na razie steemit/busy, każdy ma coś czego drugi nie i jestem rozdarty.

Hah, faktycznie, już poprawiłem ;)
Co do pytań - służę pomocą, chyba najłatwiej mnie dorwać na czacie :)
Ja używam głównie steemit, ale na busy sprawdzam powiadomienia.

Powiadomienia, edycja postu i interfejs (np. powiększenie gifa po najechaniu) - dlatego 90% czasu korzystam z busy.

Dobre zestawienie, nie miałem pojęcia że aż tak dużo jest opcji.

@jacekw you were flagged by a worthless gang of trolls, so, I gave you an upvote to counteract it! Enjoy!!

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70557.88
ETH 3560.83
USDT 1.00
SBD 4.75