Konkurs Kreatywny: Steem Gadżet, czyli poduszka z koszulki

in #polish6 years ago

A było to tak: mój małżonek postanowił rok temu zamówić sobie specjalną koszulkę ze swoimi loginami Steem. Miał w niej pójść na wrocławski meetup, ale nie dość, że paczka nie przyszła w terminie, to jeszcze t-shirt okazał się ze dwa rozmiary za duży i po prostu wylądował na dnie szafy.

Dobrze wiedziałam, że już nigdy go nie założy. Tak jak myślałam, po kilku tygodniach w ogóle zapomniał, że tę koszulkę kiedyś kupił. Dlatego tylko poczekałam, aż wyjdzie do pracy, a potem zabrałam się do roboty. Plan był prosty i w zasadzie niezbyt wymagający - przerobić koszulkę na poduszkę.

Zaczęłam od dokładnego wymierzenia, wycięcia i prasowania materiału idącego na przód oraz tył poduszki.




Dopiero po tych czynnościach mogłam tymczasowo połączyć kawałki materiału szpilkami i potem na lewej stronie zszyłam na maszynie trzy boki poduszki.


Po obróceniu materiału na prawą stronę pozostało już tylko napełnienie poduszki - w tym przypadku użyłam kulki silikonowej.


Wystarczyło jeszcze tylko zszyć bok, przez który napełniłam przed chwilą poduszkę i mamy gotowy nasz gadżet!

Podsumowując: Jest to naprawdę prosta rzecz do zrobienia - maszyna do szycia nie jest wymagana, można to przecież zrobić ręcznie. Środek z kolei można wypełnić dowolnym miękkim tworzywem.


Post ten zgłaszam do Konkurs Kreatywny #7 o temacie STEEM gadżet.


Nie zapomnij obserwować mojego profilu!

Sort:  

Fajny pomysł i super wykonanie!

Super podusia! Takich mięciutkich nigdy w domu za wiele! Zapraszam Cię @kambrysia na pokład naszego nowego tag’u #pl-kobieta! https://steemit.com/pl-kobieta/@sisters/nowy-tag-pl-kobieta

Super podusia! Gratuluję pomysłu :)

Bardzo fajny pomysł :)

Dziękuję za udział w Konkursie Kreatywnym #7 :)

realizacja pewnych projektów związanych z koszulkami męża,
możliwa jedynie podczas jego nieobecności - jest mi znajoma :))

Congratulations @kambrysia! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 3 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70557.88
ETH 3560.83
USDT 1.00
SBD 4.75