Przelewy międzynarodowe za darmo. Czy to możliwe?

in #polish5 years ago (edited)
Sort:  

A to nie prościej i szybciej jest wpłacić na Revolut i potem wypłacać sobie kartą w różnych krajach lub przesyłać komuś na jego konto Revolut?

Dokładnie to samo miałem napisać :)
Darmowy przelew z Revolut na dowolne konto w PL jest realizowany w 48 godzin.

Zainteresowałem się tą opcją niestety widzę że nie ma opcji korzystania z tego na komputerze stacjonarnym a jedynie przez telefon. niestety tak się składa że ja unikam korzystania telefonu i nie przepadam.

Revolut to w sumie taka sama bajka. Zakładasz konto przesyłasz tam kasę z banku przewalutowujesz przez serwis i wysyłasz na swoje konto. Ale faktycznie nie słyszałem wcześniej. Jak dotąd nie miałem potrzeby szukania takich opcji ;) A nie ma on przypadkiem jakiegoś małego limitu na wypłaty czy coś?

Może zarabiają też na korzystnych dla siebie kursach ;>

Posted using Partiko Android

Nie kurs w momencie wymiany jest zawsze taki sam jak światowy kurs czasem nawet widziałem że nieco wyższy o kilka tysięcznych albo setnych.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64615.49
ETH 3112.63
USDT 1.00
SBD 3.84