UWAGA! KONKURS #pl-filmy!!! Edycja 1

in #polish6 years ago (edited)

I stało się - organizuję KONKURS! To pierwsza taka inicjatywa w tagu #pl-filmy. Mam nadzieję, że cieszycie się razem ze mną :D

demonstration-767983_1280.jpg

Według moich planów, konkurs będzie się odbywał co tydzień. Jego forma będzie najprawdopodobniej ulegać zmianom, dlatego bądźcie czujni.

Temat konkursu

Steemit to socjologiczny fenomen. Publikujemy za jego pomocą teksty, dzięki którym możemy się wzajemnie poznawać. I to jest dla mnie fascynujące! Po przeczytaniu kilku Waszych filmowych wpisów rysuje mi się w głowie pewien obraz Waszego gustu. Mniej więcej zaczynam wyczuwać jakiego rodzaju filmy lubicie. A że chciałbym Was jeszcze lepiej pod tym względem poznać, to i temat wybrałem dość intymny:

Film\serial, który nigdy mi się nie znudzi.

Opowiedzcie mi do jakich dzieł najchętniej wracacie, co lubicie oglądać na gorszy humor, jakie produkcje na Was mocno działają przy każdym podejściu. Możecie pisać o "Kevin sam w domu", którego co roku oglądacie w TV czy o innych filmach, które są tak zwanymi guilty pleasure. Zresztą jestem przekonani, że sami coś ciekawego wymyślicie :)

film-1673109_1280.jpg

Zasady i nagrody

  • Każdy użytkownik może zgłosić dowolną ilość tekstów do konkursu. Warto jednak pamiętać, że liczy się jakość, a nie ilość.
  • Post musi być napisany w języku polskim.
  • Post musi być treścią oryginalną.
  • Tekst musi w jakiś sposób nawiązywać do zadanego tematu.
  • Post musi być oznaczony tagiem #pl-filmy oraz #pl-filmykonkurs.
  • W tytule posta należy dodać zwrot: "Konkurs #pl-filmy".
  • W celu zwiększenia zasięgu informacji o konkursie należy kliknąć resteem pod tym postem.
  • Post należy opublikować do końca 15 lipca 2018 roku.
  • Każdy post niespełniający wszystkich powyższych wymagań nie zostanie brany pod uwagę przy wyborze zwycięzcy konkursu.

Jako organizator konkursu przyznaję sobie prawo do wybrania zwycięskich artykułów. Nagrodzone zostaną trzy najlepsze (moim zdaniem) teksty. Przy wyborze będę się starał być tak obiektywny, na ile będę tylko w stanie. Zobaczymy jak takie niedemokratyczne podejście się sprawdzi :) Póki co przynajmniej przy tej pierwszej edycji konkursu zaspokoję swoje dyktatorskie skłonności :D

Zastrzegam sobie prawo do ewentualnych zmian w zasadach konkursu.


Na nagrodę przeznaczam 6 SBD! Dodatkowo @kapitanpolak dorzuca do puli 1 STEEM! Autor posta, który zajmie pierwsze miejsce otrzyma 3 SBD + 1 STEEM, za drugie miejsce 2 SBD, a za najniższe miejsce na podium 1 SBD.

oscar-3200050_1280.jpg

Przebieg konkursu

Na publikacje swoich konkursowych tekstów macie ponad tydzień. Po 15 lipca opublikuję wpis z listą wszystkich konkursowych prac oraz z podanymi trzema zwycięskimi tekstami.

Post inaugurujący następną edycją konkursu najprawdopodobniej ukaże się w niedzielę 15 lipca.

Jako organizator i jedyny członek jury nie biorę oczywiście udziału w rywalizacji.


Gdyby coś było niejasne, nie wahajcie się pytać w komentarzach. Będę wdzięczny za każdy wytknięty błąd oraz wskazówki i porady dotyczące organizacji konkursu.


Grafiki pochodzą z Pixabay.


Zapraszam na mojego bloga: http://zkusiorabani.pl/
oraz do polubienia strony na FB: https://www.facebook.com/zkusiorabani/

Jeśli tylko Ci się spodobało zostaw upvote i komentarz :) Będę niezmiernie wdzięczny :) Możesz także obserwować mój profil, by nie przegapić kolejnych postów!

Sort:  

Jeden post jeden evergreen? Czy wszystko, co kocham oglądać, mogę w jednym poście?

Pod tym względem panuje dowolność. Jeśli ktoś chce w jednym poście opisać wszystkie swoje ukochane produkcje - droga wolna. A można się skupić w swoim tekście tylko na jednej produkcji. Ba, nawet na jednym odcinku serialu.

Mam właśnie taki pomysł na przyszły tydzień 🙂 o tym właśnie myślałem, gdy parę tygodni temu pisałem na chacie do Ciebie. Jak znajdę czas to się odezwę i coś wymyślimy 😀

Dzięki wielkie za dorzucenie do nagrody 😉

Powodzenia! Konkursy robić czasami trudno, ale tak pchamy #polish do przodu!!

Wysyłam Ci 3 SBD na nagrody w tej lub II edycji.

Bardzo dziękuję :) Twoje wsparcie wykorzystam już w II edycji konkursu.

Czy resteem posta jest warunkiem koniecznym?

Tak. Chcę, żeby ten post trafił do jak największej liczby osób. Liczę, że dzięki temu powstanie sporo tekstów pod tagiem #pl-filmy, a zależy mi na tym, by jego (ostatnio spadająca) popularność wzrosła.

Ok. Dzięki za szybką odpowiedź ;)

...ciach....

:-P

Dzięki, poprawione :)

Ciekawy pomysł, w sumie to mam już pomysł na dwa wpisy :D

Super! Jest sporo czasu, więc może i kolejne pomysły Ci się pojawią :D

yay! nie mogłam się doczekać konkursu i temat mnie nie zawiódł :) bardzo cieszy mnie forma oceniania - że tym razem nie będzie głosowania. gdybym organizowała jakikolwiek konkurs to też wybrałabym ten sposób wyłonienia zwycięzców, bo jest najbardziej sprawiedliwy.

Mam nadzieję, że po ogłoszeniu zwycięzców nikt nie zarzuci mi układów i kolesiostwa :-p

A w razie czego to zawsze można zmienić sposób wyłaniania wygranych.

Takich filmów mam na pęczki! Hehe Jak tylko znajdę chwilę to na pewno wezmę udział bo inicjatywa bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam!

Będzie mi niezmiernie przyjemnie, gdy zgłosisz swój post do konkursu :D

Ale fajnie, ale fajnie!
Wprawdzie dopiero co pisałam w podobnym klimacie, ale "ulubionych" filmów mam na pęczki.

Udostępniam, niech ludziki piszą ;)

Dziękuję za udostępnienie :)

Już nie mogę się doczekać pierwszych konkursowych tekstów :D

Congratulations @kusior! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard World Cup Contest - Russia vs Croatia


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 69965.85
ETH 3540.49
USDT 1.00
SBD 4.71