„Uprzejmie donoszę (…)” - czyli Raport Kuratorski #1

in #polish5 years ago (edited)

„Panie Kierowniku,

Ja nie chcę mówić, kto w tej społeczności #polish ile dostaje tych całych steemdolarów i za co, bo to nie moja sprawa, ale ja myślę, że Pan powinien wiedzieć.

Jest taki @mmmmkkkk311 , co to ponoć odkrył jakieś #perpetuummobile i sobie wymyślił ostatnio, że każdy jego koleś może tak sobie sam decydować, komu i ile tych całych dziwnych dolarów przyzna. Bez żadnego zezwolenia i nikt tego nie kontroluje.

I ja tam nie wiem, kto komu za co daje i jakie tam są układy, bo to nie moja sprawa, ale to podobno wszystko można sprawdzić. Jest taki np. śmieszek, @kylu12488 co to też porozdawał, ale to zwykły kabotyn jest.

Ja nie oceniam, nie osądzam, a po prostu, uprzejmie donoszę, że użytkownik @kylu12488 rozdysponował przyznane 7 SBD jak niżej, uzasadniając w następujący sposób:

Z poważaniem,
Życzliwy anonim.”

comment_j8U0clqU9cu4Ecd8VpAYad7YHtVM2vtK.jpg
Źródło: https://www.youtube.com/user/SPInkafilmstudio - Blok Ekipa

Sort:  

Szczerość i rzetelność to podstawa, ale nie tutaj.
Dzięki za wsparcie dobry człowieku 😉

potwierdzam założenie teczki: TW kylu12488

Zgłaszam gotowość do dalszego rozdysponowywania.
BTW. wysłałem Ci wiadomość na steem.chat. Takie tam zawracanie gitary, ale będę wdzięczny za odp.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63134.74
ETH 3052.94
USDT 1.00
SBD 3.81