Mój raport #perpetuummobile

in #polish5 years ago

Dzięki zaufaniu jakie okazał mi @mmmmkkkk311 mogłem przez ostatni tydzień wspierać jego głosem polską społeczność. Po reaktywacji projektu #perpetuummobile, o którym możecie poczytać w tym poście zmienione zostały główne zasady projektu, obecnie "kuratorzy PM" przy użyciu otrzymanych darmowych SBD od @mmmmkkkk311 mogą wspierać wszystkie posty z tagiem #polish, za wyjątkiem swoich postów i postów ludzi umieszczonych na blackliście MK.

check-3574594_1920.jpg

W ciągu tego tygodnia, kiedy dysponowałem 7 SBD od @mmmmkkkk311 zdecydowałem się dodać swoje zasady, których starałem się trzymać. Po pierwsze dziennie wydawać tylko 1 SBD na podbicie głosów, wiąże się to z odbudową VP przez konto MK, a po drugie nie głosować na autora więcej niż raz w danym tygodniu. Myślę, że dodając te dwie zasady nie nadużyłem zaufania MK.

Poniżej lista postów o głosowanie na które wnioskowałem do @mmmmkkkk311:

Wartość głosu (SBD)AutorArtykuł
0,25@codziennikFake & News Codziennika #3
0,25@neiwemJak zbudować dom na Marsie? Dobre Pytanie
0,10@brs55Po godzinach
0,40@szymonwsieciDni Druku 3D w Kielcach 2019
0,60@dutmistrzRzeźnik gra z Lisem w krwawe szachy - Hiram Ulysses Grant (cz. V) - Generałowie Wojny Secesyjnej vol. 88
0,20@hallmannStraszny dwór, czyli powrót na Batorego 19
0,20@mizejZapraszamy do zabawy! STEEM'owa Zabawa #1
0,40@sorhanckrulRaj: Nadzieja - o tym jak zacząłem filmową trylogię od końca, ale nie żałuję
0,40@ferviKarty Graficzne, RoHS, Unia i Postarzanie produktu
0,20@ibu568Szybkie degustacje - Imperialna Ipa z Browaru Kingpin
0,50@teo73Few pictures from Canary wharf and around.2
0,50@filip-pietrekNajlepsi krakowscy muzycy w jednym miejscu: krkallstars
0,40@julietlucyOgrodowe makromigawki 3
0,40@wolontariuszJakże zabójcza bywa ciekawość
0,40@customuserUdane "bombardowanie" asteroidy Ryugu. Dotychczasowa historia misji Hayabusa2
0,30@hrabiaeryk"Mesjasz" w Dublinie
0,50@bezkresuNie podoba mi się ta halucynacja
0,50@verticallifeTatry Zimą - Kozi Wierch 2291 m.n.p.m
0,25@matevuPolskie organizacje w mediach społecznościowych
0,25@tartsakYuXin Kylin Pyraminx - unboxing

vote-146962_1280.png

Starałem się zauważyć nie tylko dobre posty i sprawdzonych autorów, ale również posty niedocenione, a moim zdaniem godne uwagi. Wszystkim docenionym serdecznie gratuluję, a tych których artykuły nie zostały przeze mnie zauważone w ostatnim tygodniu przepraszam i obiecuję poprawę :)

Dziękuję @mmmmkkkk311 za zaufanie jakim mnie obdażyłeś, mam nadzieję, że Cię nie zawiodłem i jestem gotowy na współpracę w przyszłości.

Sort:  

Dzięki za wsparcie! :)

Nie ma za co, fajne są te Twoje kostki. Ja zazwyczaj układałem kostkę Rubika przy użyciu śrubokręta, więc tym większy szacun :)

Dzięki za docenienie pracy włożonej w Codziennik i oddanie głosu 😉

Najchętniej bym codziennie doceniał @codziennik, ale "rules are rules" ;P

Dzięki 😉

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70839.13
ETH 3563.41
USDT 1.00
SBD 4.77