Przekroczyłem 1000 Steem Power

in #polish5 years ago

monety.jpg

A dokładniej to 1241 SP. Częściowo poprzez inwestycję realnej gotówki, częściowo przez zarobienie na Steemit. Tym samym nie jestem już planktonem, a przeskoczyłem na jakże szlachetną rangę płotki :). Ale poważnie, dlaczego zdecydowałem się na taką inwestycję? Bo wierzę w ten portal i jego rozwój. A bycie w gronie nielicznej póki co grupie 1000+ daje mi większe poczucie pewnej odpowiedzialności za kierunek, w którym będzie on zmierzał. I tym bardziej motywuje mnie do dalszej aktywności. Tak więc, żadnego osiadania na laurach z mojej strony. Wprost przeciwnie, teraz to dopiero będzie się działo.

Pozdrawiam rodaków z grupy #polish i życzę sukcesów w rozwoju swoich kont. Obyśmy razem rośli w siłę. ;)

Sort:  

Cześć!
Witaj na tagu #pl-emocjonalnie. Cieszę się, że dołączasz do emocjonalnej strony Steema. Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej.


Autorzy postów na naszym emocjonalnym tagu są nagradzani głosem noisy, mmmmkkkk311, diosbot oraz planter.
@nieidealna.mama

Gratuluje "rybciu" i życzę kolejnych zer ;)

Dziękuję. :)

Ładnie, to teraz życzę szybkiego 10000SP :)
Ja ciągle poniżej 1000SP, bo nieco zdywersyfikowałem zasoby, ale jakbym podliczył wszystko w obrębie Steem to wyszłoby jakoś 2xxx STEEM ;)

Dzięki, i oby się spełniło z tym 10000 SP. :D

!tipuvote 0.5

This post is supported by $0.21 @tipU upvote funded by @astromaniak :)
@tipU voting service guide | For investors.

Super :D no to czekamy, aż staniesz się delfinem 🐬 :)

Posted using Partiko Android

I tak do wieloryba. :P

W takim stylu tzn. copy/past to i tak nie najlepszy wynik.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63517.53
ETH 3062.83
USDT 1.00
SBD 3.81