23 rzeczy, za które jestem wdzięczna

in #polish6 years ago

Nowy rok, zmiana mieszkania, urodziny - łatwo można znaleźć powód, by zastanowić się chwilkę nad życiem, podsumować coś, uporządkować myśli, wyznaczyć cele, skorygować kurs.

IMG_20171006_080154_660.jpg

Więc w dniu 23 urodzin, siadam przy kawie i publikuję publiczną listę prywatnych rzeczy, z powodu których jestem wdzięczna. Sprawy małe i duże. Tak naprawdę to mój wstęp, rozgrzewka, do ćwiczeń wdzięczności.

  1. Życie
    Drodzy Państwo, w pierwszym powodzie zawarłam wszystko co mnie spotkało, co będzie dalej?
  2. Rodzina
    Pełna i szczęśliwa.
  3. Miłość
    To to, czego wszyscy chcą i szukają, a mi się znaleźć (i dawać innym) udaje.
  4. Przyjaciele
    Niewielu, ale prawdziwych.
  5. Zespół
    Niesamowici ludzie, niesamowita relacja.
  6. Zdrowie
    A nie każdy może tak powiedzieć...
  7. Praca
  8. Możliwość rozwoju i edukacji
  9. Podróże małe i duże
    Przeszłe, przyszłe, wszystkie.
  10. Wspaniali ludzie, których poznaje na każdym kroku
    Ostatnimi czasy przede wszystkim STK, o której więcej innym razem.
  11. Wszystkie moje pasje, które w przeszłości i obecnie rozwijam
  12. Bezpieczeństwo
  13. Moje obecne kilka m^2 w skandynawskim stylu
    O, to moja stacja ładowania energii.
  14. Plany wyjazdowe na ten rok, konkretne daty już wyznaczone
  15. Życzenia w dniu dzisiejszym
  16. Możliwości intelektualne
  17. Wartości, w które wierzę
  18. Możliwość tworzenia sztuki
  19. Przełamywanie lęków
  20. Wsparcie od innych w trudnych chwilach
    Właśnie w takich chwilach kluczowa sprawa.
  21. Moja lista subskrybowanych jutuberów, źródło wiedzy i rozrywki
    Więcej dobrej jakości coachingu jest na jutubie niż kursach, głęboko w to wierzę.
  22. Poezja i wrażliwość
  23. Celowość wszystkiego, co się w życiu dzieje

IMG_20150302_140910.jpg

Myślałam, że trudno będzie wypisać tyle powodów, ale im dalej w numerki, tym więcej pomysłów przychodzi do głowy. Wielu minimalistów poleca założenie dzienniczka i codzienne wypisywanie kilku powodów wdzięczności. Bo te - są zawsze. Mniejsze czy większe, ale zawsze obecne. Trzeba tylko zmienić myślenie, by je zauważać. Spróbujcie razem ze mną, za jakiś czas sprawdzimy czy coś to w życiu zmienia.

Z życzeniami wieeeelu powodów do wdzięczności,
maria ewa

Sort:  

Urzekający wpis zasługujący na wysoki upvotes :)

Witam. Życzę Ci, żeby nic Ci z tych rzeczy, przez które jesteś szczęśliwa, nie ubyło. :) A no i oby Ci co bardziej wartościowi youtuberzy przeszli na dtube :P Pozdrawiam starsza Koleżanko :)

sama się muszę na dtube trochę zakręcić, ale na razie taki świeżak ze mnie na steemicie, że tu o Tobie mogę powiedzieć starszy :D

Witam z Wrocławia

Congratulations @mariaewa! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You made your First Vote
You made your First Comment

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

bardzo ładna lista,
ładna w sensie: prostolinijna :)

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 61585.79
ETH 3005.19
USDT 1.00
SBD 3.68