Mój pierwszy miesiąc na Steemit

in #polish6 years ago

Siema Steemit :)

Niedawno minął miesiąc jak zacząłem przygodę ze Steemit (tak w ogóle to chciałem nagrać o tym vloga, ale jakoś jeszcze dziwnie się czuje gadając do obiektywu, może kiedyś). Muszę przyznać, że początkowo bardzo sceptycznie do tego podchodziłem. ponieważ miałem trudności żeby w ogóle założyć tu konto. Na potwierdzenie rejestracji czekałem około 2 tygodni (bardzo długo w porównaniu do innych, którzy czekali kilka godzin). Gdy tylko potwierdzenie przyszło, pomyślałem że spróbuję się tu trochę pobawić :)

O samym Steemit dowiedziałem się przypadkiem, gdy w polecanych filmach na YouTube pokazał mi się materiał carrionera, w którym polecał korzystanie z tej platformy. Później oglądnąłem kilka materiałów noisy'ego i kilku zagranicznych użytkowników Steemit. Gdy już udało mi się zalogować na swoje konto, zacząłem obserwować jak ta społeczność funkcjonuje i jakie materiały są tu wrzucane. Jak tylko podobał mi się jakiś post od razu dawałem follow'a, a rozdałem ich na początku naprawdę dużo, bo zobaczyłem jak świetne materiały niektórzy wrzucają. Oczywiście znaleźli się też tacy którzy wrzucali słabe materiały, a mimo to byli bardzo popularni (czemu nie mogłem się nadziwić). Ale ok widocznie, tak już tu jest (później dowiedziałem się o płatnych botach). Postanowiłem, że ja też spróbuję swoich sił i może uda mi się stworzyć dobry kontent (co nie jest łatwe).

Muszę szczerze przyznać, że przyszedłem tu zwabiony wizją szybkiego i łatwego zarobku, a to był błąd. Początki nie były zachęcające ponieważ za materiały, które wrzucałem dostawałem max 0.10 $, ale się cieszyłem bo liczba obserwujących mnie osób cały czas rosła (wtedy nie wiedziałem że 80-90% to są boty :P ). Na początku nie wiedziałem za bardzo co wrzucać i na czym się skupić na moim koncie. Próbowałem nagrywać rozgrywkę z Far Cry 5 i nawet wrzuciłem kilka odcinków, ale stwierdziłem, że to nie to, bo bez komentarza i kamerki te materiały są po prostu nudne i sam bym czegoś takiego nie oglądał. Zacząłem się troszkę tym wszystkim zniechęcać i zastanawiałem się czy chce mi się dalej na to poświęcać czas, ale w pewnym momencie moje podejście się chyba troszkę zmieniło. Skupiłem się raczej na pisaniu bloga i chyba na tym póki co poprzestanę, bo w tym się dobrze czuje.

Przez ten miesiąc spędzony na Steemit, przeczytałem masę naprawdę dobrych i ciekawych postów. Obserwuję ludzi, którzy mają super pomysł na siebie i na swój kontent. Kilka dni tamu napisałem nawet, że zamieniłem Facebook'a na Steemit i faktycznie tak się stało. Wchodząc tu i czytając wasze posty, codziennie dowiaduje się czegoś ciekawego i nie jestem zasypywany durnymi memami czy spamem reklam. Staram się wrzucać coraz lepsze i bardziej dopracowane posty, a każdy upvote motywuje mnie do napisania kolejnego. Steemit mnie pochłonął i na pewno na jakiś czas tu zostanę :)

Pozdrawiam Mefio

1-1455660785.jpg

Sort:  

To fajnie i mam nadzieję, że w tych słabych nie jestem ;)

Masz follow'a, więc raczej nie :)

Congratulations @mefio! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Siemasz, pamiętaj że to działa w dwie strony ;)

"Witam" chciałam powiedzieć , że wyjąłeś mi te słowa z moich ust ..... też jestem od ponad jednego miesiąca i też tak jak ty próbuje napisać o tym o tamtym..... ale mi coś nie wychodzi:)Pozdrawiam

Hej :) najważniejsze to pozostać sobą i nie starać się na siłę czegoś/kogoś udawać. Później pewnie będzie z górki :)

Początki zawsze bywają trudne.Chyba każdy z nas na początku podchodził do Steemit sceptycznie.Mamy tutaj jednak tyle możliwości,że będąc kreatywnym możemy sporo "osiągnąć". Cieszy mnie to,że kolejny polski użytkownik polubił tę platformę i już się " zaaklimatyzował".Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów :)

Z mojego krótkiego doświadczenia na platformie, mogę poradzić tylko jedno: im lepiej się na czymś znasz, tym pewniej się czujesz, kiedy o tym piszesz. Ja z wykształcenia jestem historykiem, ale na całe lata odłożyłam moją pasję na rzecz pracy w innym zawodzie. Dlatego z radością wróciłam do tego, co daje mi tę odrobinę szczęścia. Poza tym, co tu ukrywać, ja naprawdę lubię dzielić się moją pasją :)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64418.55
ETH 3157.64
USDT 1.00
SBD 4.06