Inwestycja w ~5000 Steem Power (90 days) + podsumowanie 3 miesiecy ze STEEM

in #polish6 years ago (edited)

DSC01240.JPG

[Bonusowa fotka lubię fotografię lecz sam nie lubię być fotografowany lecz na taką okazje postanowiłem jednak dodać zdjęcie w "kompromisowej" wersji... w co tak jestem zapatrzony? Widzę tam naprawdę optymistyczną przyszłość dla STEEMu]



Witam Wszystkich serdecznie

Od rozpoczęcia mojej przygody ze STEEM minęło już niemal 3 miesiące (z tej okazji co nieco zasiliłem swój STEEM POWER na 90 dni od @blocktrades ). Jak obiecałem na samym początku w jednym z pierwszych wpisów po takim okresie miałem napisać kilka słów odnoście moich wrażeń co do platformy jako całości.

Zacznę od podziękowań:

@Santarius - temu jegomościowi chyba naprawdę wielu z nas zawdzięcza miłe pierwsze powitanie jak i pomoc co do pierwszych kroków na platformie. Miałem tego pecha że bot @informator mnie nie "powitał" i byłem kompletnie zielony nie wiedząc nawet o istnieniu https://steemit.chat o którym dowiedziałem się oczywiście od @Santarius . Może wymieniliśmy tylko kilka zdań lecz jestem bardzo wdzięczny za udzieloną mi na starcie pomoc. Gdy by nie Twoje tak niecodzienne podejście do nowicjusza nie wiem czy pozostałbym na platformie. Na koniec mały ochrzan! Coś ostatnio jakbyś mniej się udzielał :( Nie rób nam tego według mnie jesteś jedną z ważniejszych osób wśród polskiej społeczności.

@barbarossastudio - dziękuję za obdarowanie mnie tak dużym kredytem zaufania. Już niemal na samym stracie zaproponowałeś mi udział w Twoim projekcje @kurator-polski. Początkowo nie czułem się na siłach lecz postanowiłem zaryzykować i powoli wdrażam się w obowiązki opiekuna działy życie. Trzymam za cały projekt mocno kciuki bo wiem że to spora dawka informacji nie tylko dla wyjadaczy ale i dla nowicjuszy jak było w moim wypadku.

@lukmarcus - Tobie dziękuję za liczne upvotes. Bardzo doceniam fakt iż głosujesz również na nowicjuszy. Doceniam to podwójnie gdyż niestety nie jest to często praktykowanie. Jest sporo osób które mają swoje zamknięte grono i głosują tylko między sobą praktycznie nie wchodząc w interakcje z nowicjuszami. Jesteś osobą która docenia zwykłych przeciętnych ludzi a nie tylko "super hight pro guru z własnych kręgów" oby tak dalej :)

@carrioner - co prawda nie zamieniliśmy nawet 1 zdania ale chciałbym Ci podziękować za całokształt Twojej twórczości. Jesteś bardzo ważną osobą w polskiej społeczności i to dzięki Tobie przypłynęła na STEEM tak spora fala nowych użytkowników. Co prawda o STEEM dowiedziałem się od kogoś innego lecz to Twój film o STEEM jeszcze mocniej przekonał mnie do tego aby zostać członkiem tej platformy. I niech ktoś powie że @carrioner nie przyciąga inwestorów. Jak wspomniałem jeśli chodzi o rejestrację to zawdzięczam ją komuś innemu lecz jeśli chodzi o moje inwestycje to głównie zasługa @carrioner.

@mmmmkkkk311 - dziękuję za obdarowanie mnie tak olbrzymim kredytem zaufania. Oddelegowanie mi 500 SP na rzecz rozwoju #pl-emocjonalnie było i jest dla mnie olbrzymim wyróżnieniem. Dziękuję.

@diosbot - Tobie bociku dziękuję za to że uznałeś moje treści za względnie wartościowe i zechciałeś mnie umieścić na swojej liście:) Dziękuję

@pranasars - dzięki że powiedziałeś mi o STEEM

@nicniezgrublem - Tobie również należą się podziękowania za całokształt. Na dzień dzisiejszy moim zdaniem jesteś jedną z nielicznych osób którym naprawdę zależny na rozwoju platformy jak i społeczności. Trzymam mocno kciuki za Twoje projekty.

@jacekw - dziękuję za to co robisz Twoje statystyki są dla mnie bardzo inspirujące i motywujące. Tak trzymaj!

Lista mogła by się jeszcze długo ciągnąć. Przez te 3 miesiące napotkałem na całą masę inspirujących osób. Jeśli nie wymieniłem Cię na liście wiedź że dziękuję Ci teraz. Na szczególną pochwałę zasługują osoby udzielające się na tagu #pl-emocjonalnie to Wasze wpisy są dla mnie najbardziej inspirujące. Dziękuję.

Na koniec dodam że jestem z tych którzy uważają że "Lepiej wejść komuś w drogę niż w dupę!" lecz jeśli ktoś na pochwałę w mojej ocenie zasługuję to też taką pochwałę ode mnie otrzyma lecz niech się nie przyzwyczaja ;)

Teraz kilka słów o STEEM

Nie będę rozwodził się nad wadami... jest ich niestety dość sporo ale czy nie lepiej skupić się na pozytywach i ich rozbudowie? Steem na całą masę wad lecz jaka jest jego największa zaleta spytacie. Największym plusem Steem jesteśmy my, my wszyscy. Społeczność jaką tutaj zastałem nie sposób znaleźć w innych zakatach sieci. Wierze że dzięki Wam ta platforma odniesie sukces. I nie są to tylko puste słowa i klepanie po ramionkach. Wszystko co tutaj napisałem jest szczere i nie wierze lecz wiem że STEEM osiągnie sukces w przeciwnym wypadku czy inwestowałbym w niego grosiki zarobione na innych inwestycjach. Jak wspominałem w jednym z pierwszych postów zajmuje się od ponad 10 lat inwestycjami w różnego rodzaju sieciowe projekty. Wiem że jak zawsze intuicja mnie nie zawiedzie.

Dziękuję Ci czytelniku że wytrwałeś do końca . Pozdrawiam niepoprawiany optymista :)

EN: Share the blog and write in the comment "RESTEEM". I will give you Upvote 5%

PL: Udostępnij blog i napisz w komentarzu "RESTEEM". Podaruje Ci Upvote 5%

horse-2573655_640.png

@michalx2008x

PL:"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie"

EN:"Be the change you want to see in the world"

divider-36856_1280.png

Sort:  

Ja na steem jestem nawet nie całe 2 tygodnie i byłeś jedną z pierwszych osób które napotkałem na tagu #polish ... Bardzo spodobało mi się to co robisz, twoje projekty i widać, że wkładasz w to dużo pracy! Szanuje mocno... Byłeś też jedną z pierwszych osób które powitały mnie na tej platformie oraz od ciebie dostałem pierwszego (jak dla mnie) dużego upvote.. było to moze z 0.03 aczkolwiek dla mnie to mega dużo! Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym rozwoju

RESTEEM

Miło mi że jestem dla kogoś kimś kim dla mnie jest @Santarius. Bardzo miło wspominam jego powitanie jak i zupełnie jak w Twoim wypadku pierwszy dość wysoki Upvote :)

Dziękuję za RESTEEM i również życzę wielu sukcesów na platformie.

Mam nadzieję, że projekty, które prowadzisz na Steemit i powyższy tekst będą inspiracją dla tych, którzy chcieliby a wahają się czy bardziej zaangażować się i próbować swoich sił ze swoimi pomysłami na tym portalu. Jesteś żywym przykładem, że można spróbować i realizować własne pomysły dodatkowo pobudzając i angażując do działania społeczność. Powodzenia i kolejnych ciekawych pomysłów życzę w dalszej podróży. Resteem.

Dziękuję za miłe słowa. Raz lepiej raz gorzej ale staram się jak mogę zachęcić do chomikowania STEEM POWER. Oczywiście nikogo nie namawiam do inwestycji własnej gotówki lecz z całych sił gorąco namawiam do inwestowania środków tutaj zarobionych i wymiany ich na STEEM POWER.

Ja też wierzę w steemit dlatego zbieram na steem power, pewnego dnia wartość 1 steema może poszybować w górę i ja to czuję, może nie wydarzy się to za rok, 2 ale kiedyś na pewno, więc warto przetrzymywać tą walutę. RESTEEM

W mojej ocenie wzrostu wartości możemy spodziewać się nieco szybciej :) Choć zanim to nastąpi przeczuwam kryzys związany z dobraniem się do kuprów botów. Za jakiś czas będą musiały co nieco się przekwalifikować bo staną się w dużej mierze bezużytecznie. Uważam że część botów wycofają swoje środki nastąpi kryzys po czym gwałtowny wzrost wartości STEEMu.

Super ! Gratuluję!Muszę się bardziej udzielać na czacie i więcej postów, tylko czas muszę znaleźć na to, gdyż nie warto wrzucać byle czego, na byle co jest youtube :D RESTEEM

Ciekawe spostrzeżenie ;)

na byle co jest youtube :D

Dziękuję za RESTEEM.

Obserwuję Cię od początku, jesteśmy tutaj mniej więcej od tego samego momentu i nie ukrywam że jesteś moją motywacją od pierwszych dni. Jest dobrze a będzie lepiej! RESTEEM

Miło mi to słyszeć że jest się dla kogoś motywacją :) Mnie za to motywują statystyki @jacekw. Każdy chyba ma swojego motywatora. Dziękuję za RESTEEM.

Odważne posunięcie od razu doładować 5k Steem Power :D

RESTEEM

Pasuje tutaj złota myśl @sisters :
"Marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia"

Bardzo mądre słowa, bo radość daje nam dążenie do celu, a nie sam cel :D

Odważne posunięcie tak doładować SP. Gratuluję szybkiego rozwoju, oby tak dalej :) RESTEEM

Dziękuję za miłe słowo oraz RESTEEM :

Ciekawe pomysły na rozwój polskiej części STEEM są Twym znakiem rozpoznawczym.
To jest równie duży wkład w platformę jak i ten stricte pieniężny :)
Planuję też niewielką inwestycję w niedalekiej przyszłości, ale na razie mym celem jest zostanie Planktonem + ;)

Jak nie drzwiami to oknem :P Mam tylko nadzieję że zwiększone zyski z moich upvotes nie zostaną wydane tak od razu na drobne uciechy a pozostaną na STEEM :)

RESTEEM

Mam pytanko o STEEM POWER na 90 dni. rozumiem, że płacisz coś za wypożyczenie SP jak myślisz czy to sie zepnie finansowo? czy lepiej kupić SP. W pożyczce zapewne można mieć sporą kwotę SP za stosunkowo nie duże pieniądze.

Tak cena delegacji jest dużo niższa. Na tą chwilę nie chce nic doradzać co lepsze niecałe 3 miesiące temu kupiłem ponad 2k SP a teraz niecałe 5K SPD. Na to która opcja jest bardziej opłacalna wpływa zbyt wiele zmiennych czynników. Zakup podsumuje za 3 miesiące.

będe czekał na relację za 3 miesiące :) Ale tak sobie myślę, że "Janusze biznesu" już sobie liczą kupię delegację SP i będę głosował tylko na swoje wpisy :D

Gdyby to było takie poste to @blocktrades nie handlowałby delegacją ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 65139.82
ETH 3206.69
USDT 1.00
SBD 4.16