[Niedźwiedziowe wywiady] - wybieramy rozmówcę

in #polish6 years ago

hiring-3216063_1280.jpg

Witam Wszystkich serdecznie

Wczoraj przedstawiłem Wam zarys nowej serii "[Niedźwiedziowe wywiady] - zapowiedź nowej serii" a dziś zajmiemy się wyborem pierwszego kandydata z którym przeprowadzimy wywiad.

Zasady wybory kandydata

Przez najbliższe 7 dni w tym wątku każdy steemianin może w komentarzu zaproponować swojego kandydata.

Jak prawidłowo zgłosić kandydata?

  • napisz pod tym wpisem komentarz z nickiem swojego kandydata. Pamiętaj o tym aby go oznaczyć czyli przed jego nickiem dodać "@" czyli przykładowo @michalx2008x
  • gdy ktoś inny zaproponował już twojego kandydata dodaj pod jego komentarzem symboliczny nawet 1 procentowy upvote

Zostałem wytypowany na kandydata i co dalej?

  • jeśli ktoś zaproponował Twoją kandydaturę proszę abyś napisał pod komentarzem z Twoją kandydaturą ewentualną zgodę na udzielenie wywiadu lub też informacje o tym że nie jesteś zainteresowany takim wywiadem

Jakie czynniki mają wpływa na to z kim przeprowadzimy wywiad?

  • podstawową sprawą jest wyrażenie zgody samego kandydata na chęć udziału w takim wywiadzie
  • pierwszą osobą z którą zostanie przeprowadzony wywiad będzie osoba której kandydatura zebrała najwięcej waszych upvotes

Rozmówca wybrany i co dalej?

  • Gdy rozmówca zostanie wybrany pojawi się kolejny temat zatytułowany "[Niedźwiedziowe wywiady] - zadajemy pytania" w temacie tym użytkownicy będą mogli zasypać swojego "wybrańca" lawiną pytań :)

chat.png

Uważasz wpis za wartościowy? Kliknij RESTEEM:)

Nie podoba się? Również kliknij RESTEEM i hejtuj wspólnie ze znajomymi ;)

horse-2573655_640.png

@michalx2008x

PL:"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie"

EN:"Be the change you want to see in the world"

divider-36856_1280.png

Sort:  

@lukmarcus, nie może być inaczej. :)

Ha! Nie wiem o co chodzi, ale chyba w to wchodzę? :)

Odmawiam. Ze mną lepiej nie rozmawiać, możesz trafić przez przypadek na czarną listę Berniego który zniszczy Ci konto dla zabawy

Jeśli o mnie chodzi jestem gotów ponieść ryzyko. Wydajesz się naprawdę interesującą postacią na polskim Steemie dlatego liczę że kiedyś dasz się przekonać.

gdy tylko dowiedziałam się o "Niedźwiedziowych wywiadach" to od razu pomyślałam o nim :D upvote

Czemu nie, chętnie odpowiem na pytania :)

@michalx2008x a to moja propozycja ;)

Już jestem ciekaw co z tego wyniknie
mam do Was pytanie jestem nowy na Steemit od czego zależy to że wartośćmojego konta spada w dół
tak samo moje posty czy komentarze tracą na wartości
pozdrawiam

Ponieważ wszystko tutaj oparte jest na krypto walutę o nazwie STEEM której to cena aktualnie maleje.

oki to już wszystko wiem Dziękuje

Zapomniałbym dodać informację odnoście swojej zgody. Przy pierwszym wywiadzie muszę odmówić lecz w kolejnych nie ma problemu. Pierwsze kilka wywiadów muszę ocenić stojąc co nieco z booku aby dostrzec to co należało by poprawić a będąc w centrum było by mi znacznie trudniej obiektywnie spojrzeć na serię.

@synekto jeśli nie ma nic przeciwko. RESTEEM

Fajna sprawa wchodzę w to :)

Termin składania propozycji w tym temacie dobiegł końca. Następny temat "[Niedźwiedziowe wywiady] - wybieramy rozmówcę" już niedługo (będzie to co tygodniowa lub co 2 tygodniowa seria.

"Zasady wybory kandydata
Przez najbliższe 7 dni w tym wątku każdy steemianin może w komentarzu zaproponować swojego kandydata."

Ok wybacz, nie doczytałem :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64014.44
ETH 3064.06
USDT 1.00
SBD 3.86