Obowiązkowa lektura dla każdego STEEMIANINA. Poradnik & rozwój społeczności

in #polish6 years ago

cry-1580550_1280.jpg

#1. Poradnik Steem - szybki rozwój i tworzenie wokół siebie społeczności

Czas wyjaśnić jak naprawdę działa steem i jaka jest ścieżka rozwoju osób NIE posiadających własnej widowni. Wiele osób uważa że po rejestracji należy wchodzić w tyłek aktualnej "elicie" i dopasowywać się pod ich gusta. Moim zdaniem nie tędy droga...
Bez zbędnych długich opisów rozpisze to w puntach.

1 ) Musisz posiadać zgłoś wart minimum 0.02 centy (NIKOGO do inwestycji nie namawiam... to poradnik na szybki rozwój, a nie dla nowicjuszy jak do tych 2 centów dość... ja zainwestowałem prawdziwe pieniądze, ALE taki był mój wybór, jak Ty to zrobisz to już Twoja sprawa. Inwestycja nie jest konieczna możesz cierpliwe zbierać każdy SP aż osiągniesz 2 centy za głos)

2 ) Musisz mieć określoną nisze na swoim koncie i pisać wpisy o określonej tematyce. Posłużę się swoim przykładem @michalx2008x czyli większość wpisów jest o fotografii.

3 ) Załóżmy, że również interesujesz się fotografią, więc wchodzisz na tag #photography i wyszukujesz niedowartościowanych dobrych zdjęć innych użytkowników.
Zasady głosowania, komentoowania i obserwowania:

  • głosuj na dobre lecz niedowartościowane zdjęcia (głosuj na zdjęcia osób z podobną mocą konta co Twoje)
  • wyszukuj najlepszych autorów zdjęć i dodaj ich do obserwowanych (obserwuj osoby o podobnej mocy konta jak Twoje)
  • komentuj najlepsze fotografie (UWAGA komentuj merytorycznie, za ponad 25 spam komentarzy dziennie może przyczepić się do Ciebie jakiś świętoszkowaty bot)

4 ) Obserwuj jak część z zaobserwowanych, po lubianych i skomentowanych osób obdarza Cię tym samym.

5 ) Tworzysz w okół siebie wspaniałą wzajemnie się wspierającą społeczność zainteresowaną taką samą tematyka jaką Ty masz na swoim kanale :)

Wiele osób dodaje coś do Steema i liczy że z nieba posypią im się lajki i obserwatorzy... Tak tak tak już słyszę te głosy... "Jak masz dobre wpisy to i tak zarobią" OK powiedź to np. tysiącom fotografów czy wędkarzom o których napisze kilka zdań poniżej....

Dobrym zmarnowanym przykładem mocnej lecz podzielonej niszy są wędkarze na steem. Przez niewiele ponad 100 dni mojej działalności tutaj zauważyłem dziesiątki rejestracji wędkarzy. A co się dziś z nimi dzieje? Albo odeszli albo się przebranżowili... Gdyby zamiast wchodzić w tyłek innym zadali by sobie trud powyszukiwania siebie nawzajem byli by jedną z mocniejszych grup na polskiej scenie. APELUJĘ DO WAS zbierzcie się utwórzcie swoje tagi , lajkujcie się, obserwujcie a gwarantuje wam że za jakieś 3 miesiące będziecie jedną z mocniejszych grup na polskiej scenie.

#2. Polska społeczność - mała, biedna, podzielona i niedowartościowana

Niedawno w temacie @mmmmkkkk311 Na Zdrowie ! dyskutując z @santarius przeczytałem od niego wiadomość : "Michale "..." brał bym się na twoim miejscu do roboty" i postanowiłem zamiast narzekać czy się boczyć pójść za radą @santarius :) Co z tego wynikło... o tym w "#3"

#3. Reklamujemy Steem

Najpierw powiem kilka słów o sobie aby co nieco Was zmotywować do pomocy :) Jak nie raz wspominałem zajmuje się różnymi inwestycjami w sieci... dlaczego o tym mówię ponownie ??? Ponieważ swoje inwestycje często lokowałem w niszowych serwisach reklamowych. Przez 10 lat udało mi się nawiązać sporo kontaktów w branży reklamowej i jak inwestycyjnej . Chyba nadszedł czas aby wykorzystać moje umiejętności i pomóc w rozwoju polskiej społeczności. @carrioner zrobi kawał dobrej roboty to prawda ALE jedynie niewielki odsetek jego widzów jest zainteresowany czymś więcej niż samymi materiałami cario. Moje kampanie przybiegłby na steem ludzi podobnych do mnie... inwertorów rządnych zysku ALE czy chęć zysku wygra czy jak w moim wypadku priorytet się zmieni zależy od WAS :)

Co daje od siebie?
Jak wspominałem planowałem zakup jeszcze kolejnych 8k SPD ale cena się zmieniła i wpadłem na inny pomysł jak spożytkować te pieniądze. Postanowiłem wydać je na reklamę Steema w polskim internecie.

O co proszę Was
Przez najbliższe 14 dni zasypcie tag #michalx2008x poradnikami (w języku polskim gdyż reklamy będą tylko na polskich stronach) dla steema, dtuba, busy, steepshot itp ALE poradnik krok po kroku począwszy od rejestracji konta (poradnik będę promował poza steem więc to konieczne). W każdym poradniku napiszcie informację o tym że mam prawo używać wasz poradnik wedle uznania (edycja kopia itp).

Poradniki ruszają w świat (z dodaniem źródła i waszego nicku- darmowa reklama dla Was)

Na koniec pytanie do Was. Czy jest jakaś stronka na steemie oferująca reflink? Nie chodzi o zysk ale o statystyki ile moje kampanie są w stanie przyciągnąć ludzi.


horse-2573655_640.png
@michalx2008x
PL:"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie"
EN:"Be the change you want to see in the world"
divider-36856_1280.png

Sort:  

Jestem tu od miesiąca i szczerze powiedziawszy wędkarzy to tu nie widzę. Jest tag pl-wedkarstwo i pisze tam głównie @wedkarstwo. Być może działają w ukryciu tylko dlaczego? Dali by upvote otrzymali by w zamian i impreza by się kręciła.

Aby dawać porady jestem zbyt krótko, sam dopiero się uczę. Taki poradnik przydałby się również mi. Dlatego popieram w całej rozciągłości. Tak jak wszystkie niedźwiedzie sprawy.

Ja mogę zacząć od udostępnienia tego poradniczka:
https://steemit.com/polish/@santarius/twoje-miejsce-w-ekosystemie-steem
I przyznania wszelkich praw do jego rozpowszechniania, używania, czy czego tam chce kto z nim robić, Michałowi ;)

Dziękuję z pewnością zrobię z tego dobry użytek.

Dziękuję za miłe słowo :) Cieszy mnie że jest szansa na Twój poradnik. Znając Twój styl pisania wiem że będzie to naprawdę dobry wpis. Czekam z niecierpliwością.

Dziękuję za rady mi się przydadzą! :)

Co do reflinków, https://signup.steemit.com/ posiada prosty system reflinków, więc jest to do zrobienia, a sam mogę przygotować poradnik do korzystania ze Steemfounders (choć już jeden powstał w teorii, ale mogę zrobić bardziej do tego celu, o którym piszesz) i tam zainstalować system reflinków (oczywiście tylko dla statystyk, nie bez zysku)

obserwuj osoby o podobnej mocy konta jak Twoje

I tak i nie Mocy czy reputacji miałeś na myśli? Stawiaj poprzeczke wysoko! Czemu niby "lepszych" miałbym nie obserwować i nie komentować? I tu jest błąd. Wdawaj się w dyskusje z najlepszymi, pokaż im zaineresowanie cos od siebie, a beda na ciebie po czasie głosować. I badź cierpliwy..Sam komentuje i czasami w jezyku angielskim. Zdobylem malutkie zaufanie u dwich trzech osob zagranicznych. Dla mnie to malutki sukces :-) Ps. Działamy, działamy hehe!

Według mnie to ważne aby szukać osób niedowartościowanych to dobre dla całej społeczności a chętnych do wchodzenia w tyłek "koksom" i tak nie brakuje. Tu chodzi o zmianę podejścia. To niedowartościowani w swej masie mają być wartościowi a nie jakiś pojedynczy człowiek któremu trzeba się cierpliwe podlizywać. Jak napisałem kiedyś w poście : "Lepiej wejść komuś w drogę niż w dupę".

Powiem jak to wygląda z perspektywy osoby mającej mocne konto. Osoba ze słabym głosem zawsze jest potencjalnym plagiatorem złodziejem i oszustem bo jeszcze do niczego nie doszła z takich czy innych powodów... dlatego zauważ jak głosują duże konta przeważnie na podobnych sobie i za podobne kwoty.

Głosując na podobnego sobie jesteście równi jeśli chodzi o podejście. Nie wierz w te ideologiczne steemowe frazesy ci z mocnymi kontami zawsze patrzą na tych słabszych z góry i podejrzliwie.

@michalx2018x Dokładnie to ująłeś, trzeba trochę czasu, żeby zauważyć, co się dokładnie dzieje. Miałem podobny cel, dopóki klapki mi nie spadły oczów. Tak wszyscy chcą, ale żeby coś dać od siebie to już wielki wyczyn... Oczywiście nie wszyscy muszą znać pewne sztuczki i metody jak zaorać Google czy social media. Pytanie, czy się trudzić dla krytyki, bo Steemit jest taki i taki.

No jak powstanie taki tag poradnikami z pozwoleniem na kopie to coś mogę podziałać, zacznę od rozpoznanie ruchu."Marketingu" rozkręcić nie mogą. Aż mnie napaliłeś i przypomniałeś dawne czasy, jak ktoś odpalał dziennik i każdy testował i się wspierali pomysłami...@assayer kiedyś coś pisał że działają tylko prosić się od wydawców żeby zaakceptowali artykuł to będzie długa droga. Pomyśleć nad Fanpage jako centrum dojścia do stron i odwrotnie.

Zmobilizować społeczność niech udostępniają i są aktywni. Fanpage trzeba prowadzić z głową udostępniać dobre artykuły śmieszne wstawki itd. Stopniowo poszerzać techniki. Blog swoje zrobi znając trochę Twoje metody swoje w innych zakamarkach.

Dlaczego akurat 0,02$? Zresztą wyraziłbym to raczej w ilości SP bo wartość upvota jest zależna od kursu. I wtedy myślę właśnie to 200 SP to faktycznie takie dobre minimum.

Jest kilka powodów:

  • 0.02 to próg wypłaty a głosując na niedowartościowanych warto aby choć te 0.02 centy otrzymali zawsze.
  • tak mocny głos idzie w patrze z rangą dzięki czemu głosujący na ciebie mniej się obawia że plagiatujesz
  • za pośrednictwem busy.org możesz taki głos dzielić na części

Nie można w SP gdyż chodzi o głos 0.02 centy a nie o SP sam w sobie. Moc musisz na bieżąco dopasowywać aby mieści się w minimum .

A moim zdaniem 3 SP to świat i ludzie, więcej nie trzeba, jak się umie pisać.

Nie podoba mi się takie podejście...

Steem w mojej opinio ma na celu gromadzenie właśnie takich niszowych zamkniętych małych grupek pod flagą wspólnych zainteresowań. Na jakiej podstawie chcesz oceniać dobre teksty przykładowych wędkarzy co ? Bo jest długi i kolorowy wpis ??? No chyba że się na tym znasz. Mają być małe zamknięte nisze koniec i kropka:P

To zgadzanko, ja nawet nie mówię, że posiadanie SP nie jest potrzebne, ale mówię, że już takie bardzo-bardzo wymagane nie jest - jest na pewno bardzo przydatne i pomocne, ale nie konieczne - nowy użytkownik może z wejścia zdobyć sobie wielką przychylność społeczności. Ha - nawet przed chwilą pisałem dokładnie o tym samym co ty na chacie, na kanale #general


Kwestia tylko taka, by małe społeczności były wspierane przez kuratorów, bo koniec-końców, nawet setka osób z tymi 200 SP to mało, nawet setka z 1000 SP to mało, bo społeczność nie zarobi wiele, tu trzeba kogoś, kto będzie miał serio wiele.

Zależy co kto chce tutaj osiągnąć. Drażni mnie cały temat kuratorów bo widzę jak ludzie wchodzą im w tyłek i próbują się przypodobać. 100 osób zorganizowanych wokół jednego tematu nawet z siłą głosu 0.02 przyciągnie przynajmniej delfiny.
To duża zorganizowana grupa ma przyciągać wieloryby a nie pojedyncze nawet dobre artykuły pojedynczego człowieka.

Decentralizacja marzy się wielu, fajnie by było, gdyby Wise weszło w życie i by ludzie faktycznie skupili się na jak najlepszym kurowaniu fajnych treści

Przydała by się jakaś www poświęcona steemowi wraz z całym FAQ. Mam nawet chętnego do pomocy tylko do blockchaina dołączył zaledwie kilka dni temu i za bardzo nie wierzy w wasza moc twórcza i że będzie miał dość materiału do postawienia takie www ... Więc wstępnie szukam również kogoś kto podjął by się zadanie postawienia takiej www a ja jestem w stanie wypromować ją na pierwsze miejsca w google dla wybranych haseł .

Piszę dla własnej przyjemności o różnej tematyce i ten cały wyścig po SP, $, i reputację mnie nie interesuje. Doceniam jednak to, że starasz się pomóc tym, którzy pisanie tu traktują zarobkowo i chcą poważniej związać się pod tym kątem ze Steemit.

Powodzenia życzę w realizacji pomysłów.

Ciekawa inicjatywa i chyba potrzebna. Nie wiem jednak skąd pochodzi ten mit, że 0,02 to bezwzględny próg wypłaty? Przez Vessel da się pobrać zdaje się nawet 1 vesta, a gdyby faktycznie za głosy poniżej 0,02 niczego się nie dostawało to na niskokwotowych kontach nie pojawiały by się możliwości pobrania wynagrodzenia w kwotach 0.001 Steem, a takowe się pojawiają. Więc z tym progiem to chyba nie do końca tak jest.

Miałem zamiar właśnie napisać na dniach poradnik także dobrze wiedzieć i również udostępnię pod twoim tagiem.. mam tylko nadzieje ze znajdę czas bo ostatnio ledwo co przyjechałem a oczywiście po powrocie jak to bywa.. zawalone obowiązkami ;)

ja mam poradniki ale w wersji video jak coś pozdrawiam

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61041.41
ETH 2947.17
USDT 1.00
SBD 3.85