Perpetuum Mobile - Nowy projekt wsparcia społeczności #polish

in #polish6 years ago (edited)


Bid Bot


Na początku chciałbym krótko wyjaśnić działanie mojego bid bota, bo zauważyłem że nie wszystcy to rozumieją.

większość bid botów ma takie ustawienia: Min / Max ROI (-10% / 10%)
ROI - return on investment (zwrot z inwestycji)
https://steembottracker.com/
mój bot jest ustawiony na 52% ROI i nie czeka do wzrostu wartości VP do 100% a do 87% więc Min / Max ROI wynosi (+45% / +52%)
rundy trwają 30 sekund zamiast 2.4 godz.

Teoretycznie istnieje taka możliwość że dwie osoby zagłosują w ciągu 30 sec, wtedy nie wiem co się stanie ale myśle że powinniście otrzymać minimum 45% ROI.

Dodatkowo, działa już Resistance Bot (8.7 K Steem Power), który upvotuje tych co wylecieli z diosbot

Perpetuum Mobile

Zarobki bota będą przeznaczane na wsparcie społeczności #polish (okazjonalnie na zakup SP). Gdy bot uzbiera 15 sbd, ja będę je wysyłał do osób z tej listy po to by podbijały moim botem najciekawsze posty z tagów na których są autorytetami.
Aktualny bid (0.1 - 1) sbd
Uwaga: 5 sbd to wasza nagroda za pracę
W momencie w którym zużyjecie całe 10 sbd musicie opublikować post z listą postów na które głosowaliście. Koniecznie dodajcie tag #perpetuummobile. Dla mnie będzie to sygnał że należy wysłać do was następne 15 sbd.

#pl-fotografia - @hallmann
#pl-tradycja - @fundacja
#pl-zdrowie - @anna.urbanska
#pl-technologia - @nicniezgrublem
#pl-sztuka #pl-architektura - @katayah (zaczynamy od Ciebie)
#pl-kosmos - @astromaniak
#pl-muzyka - @andzi76
#pl-gry - @kapitanpolak
#pl-sport - @beleg
#pl-filmy - @kusior
#pl-emocjonalnie - @michalx2008x
#pl-wege - @naila7894
#pl-religia - @assayer
#reakcja - @minprawdy
#pl-zwierzeta - @kamilkowalski

Inne tagi i osoby będą dodawane w miarę możliwości.

Osoby które zadeklarują że nie chcą głosów bota zostaną dodane do blacklist. (6 osob do tej pory)

Czy to będzie "Perpetuum Mobile" zależy tylko od was.

Sort:  

Nie rozumiem co BidBot ma wspólnego z Wise?

Najgorsze co może nam się przytrafić to dyskusja który projekt jest lepszy. Moim zdaniem to dobrze że istnieją różne projekty, dzięki temu dobre posty mogą liczyć na upvoty z różnych zródeł.

dokładnie tak, i głosować na te same posty

Równoległe działanie tych projektów, to stan wręcz idealny :)

PS. Zajrzyj na chat Kapitanie ;-)

dziękuję za RS

Odesłałem środki, nie jestem zainteresowany udziałem.

Edit: Jednak nie odesłałem, bo transfery odbija bot. Wyłącz to, albo ogarnij jakoś.

Nie rozumiem trochę, dostajesz SBD na wsparcie tagu #pl-technologia i z tego rezygnujesz. Komu robisz na złość? A może trzeba wybrać innego opiekuna, który przyjmie każdą formę pomocy wspierającego #pl-technologia.

Dostaję SBD na korzystanie z bota, z którego nie mam zamiaru korzystać, więc odsyłam (a przynajmniej próbuję). Środki te zostaną pewnie przekazane komuś innemu, żeby "wspierał" tag #pl-technologia

Nikomu natomiast nie bronię korzystania, niech każdy postępuje według własnego rozsądku. Myślę, że wspieram polską społeczność jak tylko mogę i uwierz, że przeznaczyłem na to dużo więcej niż 15 SBD. Możesz nie wiedzieć, bo prostu nie mam potrzeby o tym nigdzie pisać.

A może trzeba wybrać innego opiekuna, który przyjmie każdą formę pomocy wspierającego #pl-technologia.

Nie widzę problemu, a nawet zachęcam, ponieważ sam nigdy nie zgłaszałem się do takiej roli. Ba - proponowałem dwie inne osoby, które wg. mnie nadawałyby się do tego lepiej . Ale widzisz, kolega MK wybrał mnie, ze względu na:

Fajnie że robisz coś ciekawego. Delegację prześlę na twoje konto.

Więc jak nie ja, to ktoś inny ;) Nie potrzebuję żadnej formalnej roli "opiekuna", żeby czytać i upvotować posty oraz zgłaszać je do tych "większych" z prośbą o wsparcie fajnych tekstów.

No i druga sprawa, to osobiście nie będę wspierał akcji człowieka, który żyje z robienia zamieszania wokół siebie i koniecznie chce pokazać kto ma większego. Zresztą za tydzień i tak o tym zapomni albo zrezygnuje i pokaże swój kolejny pomysł, gdy społeczność wymyśli coś nowego. I będzie to kolejny pomysł na przekór wszystkim innym. Dokładnie tak samo jak ze wszystkimi poprzednimi akcjami "wsparcia polskiej społeczności" ;) Upvotujemy? No to MK robi akcje rozdawania flag. Flagujemy? No to MK robi akcję upvotowania. Bidboty złe? No to MK robi bidbota. Itd.

Raczej nie wypowiadam się na ten temat i omijam to szerokim łukiem, ale jak już zostałem wywołany do odpowiedzi, to piszę, bo najzwyczajniej w świecie mi to nie odpowiada.

Ok, rozumiem Twoje stanowisko, nie wiedziałem tylko że zostałeś wybrany że tak powiem wbrew swojej woli. Dla mnie taka forma praktycznie nie różni się od tego co było kiedyś, czyli jak mmmmkkkk311 prosił kuratorów o linki do artykułów na które warto zagłosować. Z tego co zauważyłem, ludzie byli bardzo zadowoleni że ktoś wspiera dodatkowo ich posty. A teraz różnica jest taka, że jego głosem dysponuje jego własny bot a kurator zamiast podawać jeden post może obdarować aż 15. Więc to tylko cieszyć że powstała taka inicjatywa. Ale to tylko moje zdanie. Pozdrawiam

Jeeli możesz to odeślij na moje drugie konto @mariuszkarowski bo nie chce Cię do dodawać na blacklist

Odesłałem do @mariuszkarowski w takim razie

Dziękuję, a gdybyś chciał wskazać eksperta na pl-technologia to czy nadal byliby to @bluu lub @lokibalboa ?

Przejrzę wieczorem jeszcze, ale prawdopodobnie któryś z nich. Dam znać

Posted using Partiko Android

Bardzo bardzoooo dziękuje w imieniu całego #pl-zwierzeta.

Nie wiem czy zauważyłeś. Dolary są już na Twoim koncie.

tak, tak widziałem, w tym momencie jestem na wakacjach, nie mam tu dostępu do stałego neta, wracam za pare dni.

Czyli na swoje można głosować dalej.

Bardzo ciekawy pomysł! Opiekunowie tagów będą mieli możliwość znacznie wyższego nagrodzenia najlepszych postów, niż w przypadku delegacji SP. Autor dobrego posta, nawet nie zauważony przez wieloryby, będzie mógł zarobić coś więcej. I to mi się podoba!

Dziękuję! Taka automatyzacja to świetne rozwiązanie i naprawdę jest mi trudno pojąć negatywne komentarze i dziwne wydarzenia, które ostatnio widać na Polish... Przecież wszyscy mogliby na tym skorzystać.

PS Przepraszam za trzy głosy pod rząd (właśnie wracam trzeci dzień z rzędu z pracy po północy i chyba mozg mi odebrało... I to zaraz po przeczytaniu postów o zasadach głosowania :/). Czy da się te głosy jakoś zatrzymać jeśli to wpłynie negatywnie na vp? Jeszcze raz przepraszam, to się nie powtórzy...

nie ma problemu, idealnie by było gdyby kazdy nie zużywał więcej niż 1.5 sbd dziennie a glosował wtedy gdy moje konto ma min. 87%VP

Ok tak będę robić, dzięki!

Wycofanie delegacji dla kuratorów, a w zamian kuratorstwo przez używanie bidbota. Machiavelli z ciebie jednak. Niezła próba kuszenia / walki o duszę. Jak nie podobały mi się ostatnie twoje sposoby walki, to teraz muszę uznać kunszt, choć może nie do końca pochwalam twoje poczynania. Gratulacje! Białe zrobiły ruch !

odebrałem to jako zgłoszenie na blacklist

Ten Pan gratuluje tobie, a ty go chcesz na blacklistę, daj mu zniżkę z 10% na produkt i tyle

w swoich troll postach starasz się być ironiczny, niestety nie potrafisz odczytać ironii innych

@Fervi dość szybko wstałeś z kolan jak ostatnio Cię widziałem.
@mmmmkkkk311 Rób jak chcesz.
@Fervi @mmmmkkkk311 przed żadnym z was nie mam zamiaru się płaszczyć o wasze boty.

Też to tak odbieram. W sumie mówiłem o tym wczoraj na streamie, że w sytuacji gdy zysk z bota MK nie idzie na inne boty ale na jego SP, to jest to sytuacja w której społeczność wygrywa. Okazuje się jednak, że propozycja jest jeszcze ciekawsza...

PS. Myślę, że @herbacianymag po prostu przesiąkł klimatem jaki jest ostatnio na #polish...

Jeśli kropki mnie nie mylą. Przyłączasz się do opinii Ferviego, że próbuję się wkupić w łaski @mmmmkkkk311 . Widziałeś posty Ferviego i mój skierowany do @mmmmkkkk311 z postu o wstrzymanych delegacjach ?

Gratulacje =/= wkupianie. Nie trzeba się z kimś zgadzać, aby doceniać czyjeś ruchy w botomachii.

Z kąd ta teza o łaskach? Nikt nie musi się nigdzie wkupywać. Poza tym to nie ja będę głosował. Ciężko zrozumieć? Ciężko zrozumieć ideę blacklist?

Ja nie mam problemów z ideą blacklist. W tym wykonaniu osób, które sobie nie życzą używania bota. Ja pozostawiam, to kuratorom, o ile cześć nie uzna, że nie chce brać w tym procederze, niech oni decydują czy moje treści są warte pomocy, ale też nie mam zamiaru o nic zabiegać, a sam mi sugerujesz deklaracje. Cały czas piszę, że treści nad układy.

a sam mi sugerujesz deklaracje

w społeczności polish jest ogromny hejt na bid boty, nie chciałbym nikogo skrzywdzić głosem z bota więc z tąd te apele, to moja jedyna pobudka - wasze dobro

Teraz to brzmi ciekawie, mam tylko jedno pytanie, co z tą inicjatywą że użytkownicy którzy mieli delegację od ciebie, wyszukiwali post w swoich tagach i podsyłali go do podbicia. Czy twój bot teraz będzie to robił, powiedzmy raz na tydzień tak jak są zgłaszane posty do @kurator-polski

to się nie przyjęło, myślę że obecna forma jest o wiele prostsza dla wszystkich

A nie myślałeś żeby swój nowy pomysł połączyć jakoś z projektem Wise, to by mogło być ciekawe.

Nie myślałeś, czy nie chcesz przez Wise dawać swoich głosów bo nie rozumiem. To by mogło być fajne jakby dwóch użytkowników z dużą siłą głosu połączyło swoje siły. Ty i @noisy razem mogli byście zrobić wiele dobrego dla polish

nie myślałem, ale czy komuś to przeszkadza że będą istniały dwa projekty? Ja bym się cieszył jeszcze bardziej gdyby było ich 20

Raczej nikomu to nie przeszkadza, ale fajnie by było jak byście połączyli siły. Ja i tak będę śledził oba projekty i dla obu życzę jak najlepiej.

Moim zdaniem im więcej źródeł z których idzie wsparcie, tym lepiej dla naszej społeczności, także jestem ciekaw jak się sytuacja rozwinie.
Jak jeszcze odstawicie prywatne animozje, a postawicie na #polish to myślę, że każdy na tym skorzysta i za to trzymam kciuki.

@mmmmkkkk311 a co z #pl-kuchnia? Jest tam kilka osób, które naprawdę się przykładają i myślę, że warto je docenić.

Chciałem podziękować za wsparcie pl-muzyka, już nagrodziłem 5 wpisów, bardzo fajny pomysł myślę że się przyjmie. Jeszcze raz wielkie dzięki.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70310.43
ETH 3568.34
USDT 1.00
SBD 4.73