Re: @rafalski / Na Zdrowie!

in #polish6 years ago (edited)

Modern game theory


Przeczytałem ten post https://steemit.com/polish/@rafalski/na-zdrowie i zastanawiam się jak można być tak niemądrym. Doszedłem do wniosku że pisząc to byłeś pijany. Chciałem oflagować ale to z kolei by było głupie posunięcie z mojej strony gdyż Twój wpis zwiększa zasięg mojego postu, za co jestem Ci niezmiernie wdzięczny. Z tej wdzięczności zagłosowałem nawet na Twój post używając serwisu minnowbooster dzięki czemu zamiast 1SBD otrzymasz około 1.8 SBD.

I co teraz drogi @rafalski? Wg. tego co piszesz powinieneś powiedzieć bye bye
swoim magicznym tokenom.

Człowieku zrozum w końcu że jedyną osobą która ucierpi po wejściu w życie systemu Oracle będę Ja, bo to Ja płacę za te głosy. Dlaczego odmawiasz dobrym autorom dodatkowych 80-90 % zarobku z moich upvotów. Wstydz się bo to jest zamordyzm.

Przemyśl to co wypisujesz wraz z kolegami i przestań straszyć ludzi:

Jeśli chcesz ryzykować utratę wynagrodzenia w przyszłości polecam inicjatywę tego usera: https://steemit.com/polish/@mmmmkkkk311/na-zdrowie


Co do Oracle to mam nadzieję że to zadziała ale pierwsze refleksje niestety są takie że to tylko skomplikuje i tak już niełatwy do zrozumienia nowemu użytkownikowi system. Osobiście uważam że zmiana struktury payout z 75/25 na 25/75 byłaby o wiele prostszym rozwiązaniem i pozwoliłaby oderwać się walucie STEEM od sztucznego powiązania z BITCOIN co z kolei dałoby szansę poszybować jej cenie w górę dzięki czemu autorzy zarabialiby o wiele więcej.

Ned maluje puste bańki po mleku i mówi że tam są jakieś magiczne tokeny ale nawet z tych malunków można zrozumieć że sercem systemu nie są autorzy a kryptowaluta. STEEM!

Na zdrowie!

Ancient game theory (cave painting)


Sort:  

Serce i jakieś tam poczucie wewnętrznej sprawiedliwości mówią, że boty są złe, ale rozum mówi, że skoro twórca w pierwotnym zamyśle stworzył wiatr, to po co walczyć z wiatrakami w imię ideologii stawiając wiatrochrony, skoro sąsiad miele mąkę i zysk z tego ma.
Polacy mają tendencje, chyba skrzywienie Mickiewiczem, do robienia z siebie narodu wybranego. Jest nas ~38 mln i z naszym PKB per capita nie odmienimy całego steem.
Zgadzam się z tobą autorze w sprawie, że nowy token sytuacji nie poprawi, ale nie podoba mi się bezpośredni język i sprowadzenia oponenta do osoby pijanej.
Płyniemy z strumieniem, jedynie możemy kijkami mieszać i łudzić się, że zawracamy bieg, a czas pokaże, kto miał racje.

Ale kto odmawia? Płaćcie, przecież Wam się opłaci. A nie, właśnie wyeliminowałeś parę osób ze Steema xd nawet lepiej

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66269.58
ETH 3204.67
USDT 1.00
SBD 4.24