Zaproś kogoś na Steem #2steemCreated with Sketch.

in #polish5 years ago

Cały czas szukam optymalnej formy która byłaby skuteczna i zapobiegała ewentualnym nadużyciom.

  1. Napisz w komentarzu kogo chcesz zaprosić na Steem. Dołącz link do profilu tej osoby na Facebooku, Twitterze, Instagram itp... (nie musisz znać osobiście tej osoby)
  2. Ja wyślę Ci zaproszenie w szyfrowanym memo
  3. Dana osoba zakłada konto, publikuje introduceyourself post, pisze że została zaproszona przez Ciebie, weryfikuje się na profilu gdzie dostała zaproszenie.
  4. Ja deleguję tej osobie 10 SP (powiedzmy na 3 miesiące) po to by konto mogło normalnie funkcjonować
  5. Ty piszesz komentarz pod postem tej osoby i otrzymujesz mój 50% upvote
Sort:  

Поздравляю поляков с праздником!
Со Старым Новым годом!!!
Holodec.JPG
Холодец (или заливное из говяжьего языка) в подарок!!
А что Вас вкусного приготовила жена на Старый Новый Год???

Dziwne. Wysłałem link koledze by się zapytać czy chce dołączyć na messenger i piszę mi "Nie można udostępnić zawartości, ponieważ narusza ona nasze standardy społeczności". WTF?

Facebook boi się utraty użytkowników i dlatego blokują link. I w sumie się im nie dziwie bo ludzie mogą masowo porzucać fejsa na rzecz projektów opartych na krypto.

Yeah, daj nam wszystkie swoje dane a my je sprzedamy za grubą kasę, w zamian pozwolimy ci wrzucić link, ale tylko ten który nam się spodoba.

Fajnie, że starasz się powiększać nasze grono.
Ja chciałem przeprowadzić podobną akcję na @pl-spolecznosc, tylko że dawałbym Steemy bezpośrednio. Myślę, że tamte Steemy zostaną przeznaczone na inną inicjatywę. Dzięki za wyręczenie.

Technicznie Share2Steem umożliwia tworzenie kont jak się ma Instagramy czy coś tam. Wiadomo, S2S to lekki syf (ledwo weszli, a już chcą być "poza Steemem"), ale konto by było

Naturalnie i ja tworzę konta, ale to trzeba pisać na Steem chat (jakby ktoś chciał dla kogoś :P)


Na SteemFest był pomysł (hipotetyczny) by były karty zdrapki. Dajesz komuś kartę zdrapkę z kodem, wpisuje ją na stronie i tworzy jej się konto z delegacją - i można rozdawać ludziom :D

Natomiast na Polski SteemInvite ... czekamy na tłumaczenie, bo projekt działa

dobrze by było gdyby dodali polską wersję językową, czy ktoś z nimi rozmawiał o tym?

Nie wiem, ale z tego co gadałem z mattuk to wysłał im tłumaczenia, więc zapewne w ciągu paru dni się pojawią.

Jedyne co myślę, że można zrobić jakiś poradnik jak rozpocząć zabawę ze Steem i dorzucać w mailu (albo coś). To myślę, że ma najwięcej sensu tak naprawdę

@mmmmkkkk311 w wolnej chwili utworzyłem spolszczenie dla Steem Invite. Możesz zobaczyć go na moim githubie
Napisałem również post, możesz zajrzeć ;)

Javik: https://www.facebook.com/Mateo.Que.Javik
Kilka miesięcy temu (przed wakacjami) zakładał konto na Steemit i do tej pory mu go nie zweryfikowali. :/

Zrobione, sprawdz transfers. Jeżeli chcesz zaprosić więcej osób to śmiało, zaproszenia będą ważne 10 dni, więc nawet gdy ktoś ich nie wykorzysta to po 10 dniach link zostanie unieważniony a ja będę mógł wygenerować nowy.

Co z tym linkiem zrobić? Wysłać koledze razem z linkiem do strony czy jak?

Wyślij koledze, a on niech założy sobie konto i zaloguje się (chyba najlepiej przez steemit)

Ale to nie jest pełny link tylko ciąg znaków. Jak wygląda pełny link, jaki powinienem wysłać koledze? Czy on ma założyć sobie konto standardowym sposobem czy jak? Bo on już czeka pół roku na weryfikację i w tym jest problem. :/

Nie bardzo rozumiem. Czy otrzymałeś w memo coś takiego? (ten link jest nieważny, to tylko przykład)
https://steeminvite.com/accept.html?inviteid=eef349e455e04ee7ir5d3b60084f36db

Jeżeli tak, to wysyłasz do znajomego link który otrzymałeś

Już wiem o co chodzi. Memo jest zaszyfrowane i widoczne tylko na steemit.

Aha, ok. Dzięki. Sprawdzałem na Busy.

Dorota - https://m.facebook.com/dorota.miazga.90

Ma bardzo dużo ciekawych tekstów!

done, sprawdz transfers przez steemit

Super inicjatywa @mmmmkkkk311 sam od dawna staram się zachęcać znajomych do zakładania tutaj kont i blogowania. Mam kilka potencjalnych osób, którym chciałbym pomóc założyć konta i zachęcić ich do korzystania z możliwości interfejsów steem.

Piotrek Jańczyk z jego projektem Kultura Sportu https://www.facebook.com/PiotrekJanczykTrenerPersonalny

Krzysztof Jurak z jego projektem SportCast https://www.facebook.com/PodcastOSporcie/

Sonia Wesolik była stewardessa Fly Emirates obecnie zmagająca się z nauką chodzenia po wypadku samochodowym https://www.facebook.com/sonia.wesolik

Adam Dejko twórca "Niebieskiej Marynarki" https://www.facebook.com/adam.dejko

Paweł Rżysko z jego projektem Lifestyle Marketing Club https://www.facebook.com/PawelRzyskoPL

Ryszard Klein, którego ostatnio poznałem z jego projektem Cisza Umysłu https://www.facebook.com/ryszard.klein.71

I na koniec moja przyjaciółka Ola, którą zachęcam do założenia swojego bloga ale co na nim finalnie będzie to mam nadzieję samemu zobaczyć https://www.facebook.com/aleksandra.kiera

Nazwy ich profili:

  • KulturaSportu
  • SportCast
  • FlyBae
  • NiebieskaMarynarka
  • LifestyleMarketingClub
  • CiszaUmyslu
  • LabRatOr28

przesłałem Ci link na którym można założyć 10 kont (szyfrowana wiadomość jest widoczna tylko na steemit)

Dzięki wielkie :)

Powiedz mi tylko czy ja te 10 kont mam utworzyć jedno po drugim czy jak ? Póki co sprawdziłem tylko ten link i mogę jedynie zaznaczyć, że mam zapisane hasło i go nigdy nie stracę.
Jeszcze nie zakładałem konta przez steeminvite i wolę się dopytać niż coś spierniczyć ;)

Ty ten link masz wysłać kazdej osobie którą chcesz zaprosić (w emailu, na przykład) a one same założą konta

@mmmmkkkk311
Zakładałem konto z moją przyjaciółką Olą o nazwie @labrator28 i tego konta nie ma... lab.png

jakaś podpowiedź o co może chodzić ?

Cześć @mmmmkkkk311
Powiedz mi czy jest z Tobą jakiś kontakt na mailu bądź jakimś komunikatorze ?

Mam znajomego, który chcę założyć konto na steemit jednak ja już nie mam dostępu do tej szyfrowanej wiadomości a linku z niej nie zapisałem nigdzie...
Na steemd widzę tą szyfrowaną wiadomość w historii jednak na steemit historia sięga wyłącznie ostatniego miesiąca i jest lipa....

Możesz mi wygenerować link do 1 konta lub masz jakiś sposób na odczytanie tamtej szyfrowanej wiadomości ?

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64605.91
ETH 3159.61
USDT 1.00
SBD 4.11