Ogólnie biednie w nagrodach... ale 4x DARIA DRAGONSCALE pozwala optymistycznie patrzeć w przyszłość :)

in #polish5 years ago (edited)
Na pierwszy ogień w końcówce sezonu poszły zakupy - Czarne wsparłem podnosząc na 5 lvl kartę SPINEBACK WOLF. Brakowało mi jej w Czarnych w walkach przy większej manie. Teraz mam "złotko" i regularną na 5 lvl -u i oba konta, którymi gram zostały wzmocnione.

Łupy z nagród za wykonane QUEST-y na przestrzeni całego sezonu uznałbym za rozczarowujące, jedna końcówka okazała się bardziej obfita w dobre karty. Trafiła się legenda - Jednorożec.

Jedna złota karta - SEA MONSTER

Nieoczekiwanie 4 karty DARIA DRAGONSCALE, które pozwoliły mi podnieść tę kartę na 5 lvl.

Nie ukrywam, że na takim levelu ta karta bardzo przydaje mi się w walkach rankingowych, których obecnie staczam więcej z racji żądzy zebrania większej ilości DARK ENERGY CRYSTALS i wydania ich na paczki ORBS w celu pozyskania nowych kart.

Nagrody za koniec sezonu to 70 kart jakie wpadły mi z dwóch kont nie są warte wspomnienia, było biednie i beznadziejnie. Ani jednej legendy ani jednego "złotka"... Smuteczek :( .

Nowy sezon jak na razie nie zapowiada sie optymistycznie w nagrodach bieda z nędzą.... Jedynym promykiem światła nadziei jest trafiony dziś w nagrodach LORD ARIANTHUS.

W Hearthstone nie udało mi się wbić legendy, z jednej strony brakło mi czasu na grę a z drugiej dominacja Mech Huntera - Łowcy opartego na Mechach, mocno mnie spowolniła we wspinaczce po drabince rankingowej. Ostatecznie próbowałem powalczyć jeszcze Token Druidem i finalnie sezon zakończyłem z 1 rangą.

Wracając do Steem Monsters to...

Pamiętajcie, że wszystkiego na temat Steem Monsters dowiecie się na wskazanych poniżej profilach czynnie wspierających polską społeczność Steem Monsters.

@potworkowestudio i @akademia-sm

Zachęcam do ich odwiedzenia i obserwowania, to prawdziwa kopalnia wiedzy w temacie Steem Monsters.

Przykładowo tekst dotyczący walk według zasady - Melee Mayhem (Atak wręcz z każdej pozycji) https://steemit.com/pl-steemmonsters/@akademia-sm/akademia-steemmonsters-melee-mayhem-atak-wrecz-z-kazdej-pozycji

Zwycięskich walk! Wszystkim!

Sort:  

Congratulations @moonwind! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 3000 upvotes. Your next target is to reach 4000 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70744.80
ETH 3561.94
USDT 1.00
SBD 4.80