Zamknięcie najbardziej intensywnego roku #2018

in #polish5 years ago (edited)

Do tej pory prowadziłem dosyć monotonną egzystencję. Siedziałem przed komputerem, spędzając wieczory na graniu w Ligę Legend, programowaniu albo oglądając filmy. W porównaniu do poprzednich lat, 2018 okazał się być mocno angażujący i obfity w zmiany. Przeżyłem go bardzo aktywnie. Naprawdę mało czasu spędziłem w rodzinnym domu, praktycznie cały czas gdzieś jeżdżąc albo urządzając nowe mieszkanie. Uznałem, że przełomowe zmiany które zaszły w przeciągu ostatniego roku wymagają pewnego podsumowania.

Intensywność fizyczna

Największą zmianą było kupno własnego mieszkania, remontowanie go i urządzanie własnymi rękami (na miarę moich wątłych umiejętności). Na szczęście mam do pomocy tatę, który zna się na budowlance. Razem udało nam się ogarnąć wszystkie prace wykończeniowe, co zajęło nam masę czasu. Będę miał na długo dość gipsowania, malowania, wiercenia i ciągłego zamiatania.

Galerianek

Tak, urządzanie mieszkania wiąże się też z zakupami. Objeździłem wiele sklepów, galerii handlowych i magazynów w poszukiwaniu tego co mnie interesuje. Mógłbym dużo powiedzieć o podłogach, płytkach, meblach kuchennych, instalacjach sanitarnych czy sprzętach AGD. Jeszcze rok temu moja wiedza to był zaledwie ułamek tego co szybko nabyłem przez ostatnie miesiące.
Nie zdawałem sobie sprawy jak wyczerpujące jest łażenie po sklepach w poszukiwaniu dobrego krzesła, idealnej kanapy czy głupiego łóżka do spania - dodam, że na łóżku i materacu warto nie oszczędzać ;)

Gry komputerowe


W co ostatnio grałeś?

Znajomi nie dowierzają jak odpowiadam, że w nic. Konto w Lidze Legend z Diamentowej ligi po raz pierwszy w 8-letniej karierze otrzymało rangę Unranked. W styczniu coś tam jeszcze próbowałem w PUBGu, ale ogrom nowych zajęć po pracy, skutecznie wyparł granie na komputerze. Dopiero od kilku tygodni, po wstępnym ogarnięciu się w nowym gniazdku, próbuję sił w World of Tanks. Kiedyś trzeba w końcu odpocząć. Przez Święta udało mi się zbadać czołg z IV tieru :)

Zabranie się za siebie

image.png

Własna osoba, to jest to na co wcześniej definitywnie zwracałem zbyt mało uwagi. Może nie było takiej potrzeby? W każdym bądź razie teraz wynikła. Od wielu lat absencji pojawiłem się u dentysty, który już na pierwszej wizycie wyrwał mi ósemkę.. Druga ósemka poszła w ruch 2 tygodnie później. Nie powiem, czuję się dużo lepiej ;) Poprawa zgryzu, więcej miejsca w ustach, koniec z przygryzaniem i lekkie wysunięcie dolnej szczęki widzę od razu.
Uznałem, że trzeba też zrobić testy alergologiczne. Lepiej późno niż wcale, tym bardziej że jednak wakacje z roku na rok coraz bardziej dają mi się we znaki. Od kilku tygodni chodzę na odczulania. Efekty poznam pewnie jak zapylą pierwsze trawy.
Mam plany dalszego lepszego dbania o siebie w najbliższym czasie.

Praca zawodowa

Tu nie działo się nic przełomowego. Dosłownie najbardziej nudny rok pracy. Mimo, że nie mogę narzekać żeby moja praca była nieciekawa.

Sprawy sercowe, kontakt z ludźmi

W ostatnich miesiącach, trochę więcej nabyłem kontaktu z nowymi osobami. Jestem jednak introwertykiem i nie przepadam za częstymi spotkaniami, szczególnie w dużych skupiskach (bydło :s). Mimo to m.in. objeździłem pare meetupów. Niech Steemianie potwierdzą moje prezencje na meetupach w Krakowie, Warszawie i Katowicach ;) Uśmiecham się tu serdecznie do osób, z którymi podróżowałem tam lub z powrotem :)
Poza tym pojawiłem się też incognito na paru meetupach z branży IT, jeżdżąc po Śląsku. Ciągle staram się coraz bardziej uspołeczniać.


A jak tam u Ciebie sprawy sercowe? - Często pytają znajomi na spotkaniach.

Moja typowa odpowiedź od zawsze brzmiała ja tam serca nie mam, ucinając w ten sposób rozmowę. Myślę, że kto mnie zna przyzwyczaił się już do takiej mojej postawy.
Mimo to, coś może drgnęło w ostatnim czasie. Muszę przyznać, że pojawienie się pewnej osoby spowodowało eksplozję przeróżnych uczuć w środku mnie. Masa podobieństw między nami i zrozumienie w wielu aspektach zdumiewa mnie za każdym razem jak się widzimy. Dla mnie jako stąpającego twardo po ziemi człowieka jest to coś bardzo nieprzyziemnego. Czy to jest to, co powoduje że pary trzymają się za ręce? Nie wiem, choć się domyślam i powoli z tym oswajam.

Steem

Jako, że notka jest umieszczona w łańcuchu bloków Steem, warto coś dodać z mojej strony. Tym bardziej, że i tutaj nie próżnowałem. Rok zaczął się uruchomieniem wraz z @fervi gry SteemNova, którą traktuję jako eksperyment sieciowy. Poza tym mocno rozbudowałem konto pisząc treści programistyczne na tagach #utopian. W połowie roku wkręciłem się w grę karcianą SteemMonsters. Kolekcjonuję karty z serii Alfa, choć to handel kartami jest tym co mnie absorbuje w tej grze. Poza tym bawię się moim kontem jako kurator treści na Steem, co mi daje pewną satysfakcję z osiąganych wyników.
Co myślę o Steem w tym momencie, będąc tu od 20 miesięcy? Ta społeczność mimo pewnych trudności rozwija się na swój sposób. Widzę tu potencjał, jednak nie-zarobkowy. Albo na pewno nie bezpośrednio zarobkowy. Mam pewną wizję rozwoju tego blockchaina, ale o tym mógłbym napisać kolejną notkę. Jestem optymistą B)


Czy chciałbym, aby następny rok był równie przełomowy i intensywny? Nie.
Jestem zmęczony i potrzebuję odpoczynku. Należy mi się. To czego bym chciał, to utrzymać wszystko co udało mi się osiągnąć oraz rozwijać w nowo-otwartych przestrzeniach.

Sort:  

Kurde najbardziej, zadziwiło mnie podsumowanie !
"Czy chciałbym, aby następny rok był równie przełomowy i intensywny?
Nie. "

Ogromny szacunek za to właśnie zdanie, to dowód jesteś bardzo świadomym osobnikiem :)
Używając Twojej zawodowej nomenklatury Senior Life Developer :)

Dzięki za doczytanie do końca i że nie skupiłeś się na pojedynczych wydarzeniach przeze mnie opisanych. Podobają mi się Twoje słowa.

Fajnie opisane. "Dolna szczęka" to z medycznego punktu widzenia niepoprawne nazewnictwo, to żuchwa ;) Wiem, bo usunąłem sobie w tym miesiącu także ósemkę i sukcesywnie usunę kolejne trzy, a co! Poza tym to pozdrawiam krajana.

I would like to kindly ask you to remove your 0.4% upvote on my comments. This is clear spamming and if you don't remove it asap, I will report you!

This is pure curation rewards hunting as every of Your comments are upvoted by @realcleaner/@delso/@fulltimebotXXX accounts. Literally dozens every day.

I would suggest you to start posting and engaging with the community if you're looking for the rewards...

I see that you follow this trail and my point is that if this 'project' wouldn't be in place you wouldn't even notice these Steemians who are rewarded..

tl;dr @mys się zakochał!

Jak te dzieci szybko dorastają ...

Ej no, o mnie to sobie @fervi możesz mówić, żem dziecko... Ale no @mys jest chyba za stary na takie określenie :<

Krem na zmarszczki albo maseczka i będzie jak nowy XD

Prędzej pod oczy, chociaż nie no... Nie będę aż takiego cyrku odwalać :p

Panie Galerianku, dlaczego użyłeś Chise z Eliasem z Mahoutsukai no Yome? Nie spojleruj innym co będzie, bo smuteczek mnie bierze.

Utożsamiam się z głównym bohaterem w kwestii interakcji międzyludzkich

Tylko nie morduj innych bo będziesz zazdrosny czy coś, okiu?

Teraz mam wyrzuty sumienia, że siedziałem na między wami na katowickim meetup xD

No wiele się zmieniło i powodzenia w Nowym Roku, oby był równie owocny

Ps. Steempeak ucina wyrazy...- Edit master..

Daj spokój, fajnie było. Zagajałeś rozmowę żeby drętwo nie było ;)
Wzajemnie powodzenia w Nowym Roku. Do zobaczenia na kolejnym meetupie!

Ja tam uważam, że to było bardzo dobre, że siedziałeś między nami. Mogłam legalnie mówić, że Ciebie pacnę, bo takiego @mys'a to szkoda, jeszcze by się połamał chłopak. Poza tym pilnowałeś, żeby nie było za cicho :D

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63134.74
ETH 3052.94
USDT 1.00
SBD 3.81