Polskie tłumaczenie Steem Invite - RE: MK

in #polish5 years ago


11231.png

@mmmmkkkk311 wyszedł z inicjatywą tworzenia darmowych kont dla osób chcących dołączyć do społeczności Steem. Moim zdaniem jest to świetny sposób na promocję sieci poprzez inicjatywy użytkowników.

Ale do rzeczy...
Postanowiłem przetłumaczyć angielską wersję Steem Invite użytkownika @pharesim znajdującą się na GitHub'ie na język polski.

Spolszczenie znajduje się na moim profilu GitHub pod tym adresem

Mam nadzieję, że komuś się przyda :)

Sort:  

Jak ja Ciebie bardzo za to szanuję!

Dziękuję! Starałem się jak mogłem :)

Posted using Partiko Android

Dobrze by było gdyby ktoś chciał postawić to na własnej stronie. Jeżeli nie będzie chętnych to może sam spróbuję w wolnym czasie.

Jeśli macie plik to podeślijcie do @fervi bo ja z nim o tym gadałem. Zresztą też zrobiłem to tłumaczenie ale jako "oficjalne" na crowdin i czekam na zaakceptowanie go przez pharesima. Wtedy jest opcja, że doda je do swojej strony.

Bardzo dobrze, może zostanie dodane do oficjalnej wersji SteemInvite. SI ma eng i german wersję językową ale zmiana języków chyba na razie nie działa.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.02
ETH 3139.81
USDT 1.00
SBD 4.14