Spotkajmy się w Szczecinie!

in #polish5 years ago (edited)

Już dawno chodzi mi po głowie pomysł Steemowego spotkania w Szczecinie. Szczególnie teraz, gdy takich spotkań jest dużo, a zwłaszcza w Katowicach :) Czas najwyższy coś zorganizować, dlatego przychodzę do Was z tym postem.

LogoMaker_02112018_185443.png

Wiem, że jest kilka osób, które mieszkają w Szczecinie, jego okolicach lub czasami w nim bywają. Może też ktoś spoza województwa Zachodniopomorskiego będzie chciał uczestniczyć w spotkaniu, a może jest więcej osób ze Szczecina, o których nie wiem. Mam nadzieję, że będzie nas dużo i będziemy się świetnie bawić.

W celu wybrania dogodnego terminu dla nas wszystkich zrobiłam ankietę . Bardzo proszę, aby wszystkie osoby wstępnie zainteresowane pomysłem wypełniły ją.

Nie planuję nic wielkiego. Chciałabym, abyśmy się lepiej poznali, zintegrowali i miło spędzili czas 😊 A co wyjdzie w trakcie organizacji – zobaczymy. W każdym razie mam ogromną nadzieję, że uda nam się zaplanować coś fajnego.
Jeżeli będzie ktoś z daleka, zapewniam pomoc w zorganizowaniu noclegu, dojazdu i wszysytkiego co potrzeba.

Co do miejsca - wydaje mi się, że najlepiej będzie wybrać je wspólnie, gdy będą chętni i gdy poznamy już wstępny termin. Ja oczywiście zajmę się rezerwacją i całą resztą.

Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły, obiekcje to śmiało.

Pozdrawiam! :)


@baro89, @krasnalek, @cardboard, @gtg, @sisters.

Sort:  

Dobry pomysł;-) ja nie będę, bo nie dam rady. W każdym razie pobieram takie inicjatywy, zresztą też mi chodzi po głowie organizacja spotkania na Teneryfie;-). Powodzenia i będę czekał na relacje;-)

@tomii nie mów hop.. :) może akurat Ci się uda być z nami.
A co do teneryfy to mega fajny pomysł, mogłabym wykorzystać te tanie loty z Berlina 😁

Jestem za, termin do dogadania 😉

Super :) mam nadzieję, że się uda nam wszystkim spotkać

Szkoda tylko, że Szczecin do drugi koniec Polski :s
Trzymam kciuki za frekwencję.

Żadna przeszkoda:) wiem, że ktoś z południa Polski wybiera się na meetup w Szczecinie :)
Dzięki! :)

wiem, że ktoś z południa Polski wybiera się na meetup w Szczecinie

Mocarz!

Dawaj, można razem pojechać na weekend :D Gandalf, Ty, Ja ;)

Anshie weźcie!

Spróbować możemy, ale boję się, że jej rodzice nie wypuszczą :(

A Ty zgodę już dostałeś?

Powiedziałem, że wycieczkę szkolną mam, więc nie skapną się ;)

Nigdy nie byłem w Szczecinie. Może czas to zmienić. Co prawda mam daleko i może być ciężko, ale nie mówię nie ;) Poobgadywalibyśmy Wilka i w ogóle :D

Ale to już jest zaplanowane, że Fervi Cię zgranie po drodze 😁
Szczecin piękne miasto, warto przyjechać :)

A nas pewnie ominie jak wszystkie inne spotkania :) pozostanie nacieszyć się waszymi relacjami =)

Relacje będą napewno :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66038.71
ETH 3178.89
USDT 1.00
SBD 4.05