WYNIKI KONKURSU #pl-emocjonalnie

in #polish5 years ago

cup-1010918_960_720.jpg

Jest mi niezmiernie miło ogłosić Wam dzisiaj zwyciężców drugiej edycji konkursu #pl-emocjonalnie. Wszystkie posty były naprawdę bardzo dobre!

Podziękujmy najpierw wszystkim sponsorom, dzięki którym nagrody są tak wysokie :)

@fervi
@glass.wolf

Wielkie ukłony w Waszą stronę, dziękujemy :)

A oto nasza złota trójka!

PIERWSZE MIEJSCE (7,5 STEEM)

@anshia

24 punktów za tekst Zagubiona nić

DRUGIE MIEJSCE (4,5 STEEM)

@baro89

12 punktów za tekst "Strach ma wielkie oczy", czyli rozmowa kwalifikacyjna

TRZECIE MIEJSCE (3 STEEM)

@gonia

11 punktów z tekstem Jak nie dać okraść się emocjom Konkurs pl - emocjonalnie #2

Serdecznie Wam gratuluję! :)


Na koniec jestem zobowiązana wspomnieć, że głosowanie dwóch osób nie zostało wzięte pod uwagę. Uważam, że było ustawione. Przy następnych edycjach w przypadku podobnych sytuacji, osoba, na którą sa oddawane głosy w taki sposób, zostanie zdyskwalifikowana z konkursu.

qjrE4yyfw5pEPvDbJDzhdNXM7mjt1tbr2kM3X28F6SraZfrEZgiFgW3hPGziBS37EoasXxytVrQZw4QCLzdGqAtbD9cZLCkKv1HTvgUMHHoX7mTsHgc2mnxE.png

Sort:  

Nie spodziewałam się, że uda mi się wygrać jakikolwiek konkurs na #polish. Dziękuję wszystkim tym, którzy oddali na mnie swoje głosy! Gratuluję także pozostałym laureatom i uczestnikom!

Gratuluję Zwycięzcom 🏆

Gratulacje dla zwycięzców i wszystkich uczestników konkursu :)

Dziękuję i pozdrawiam wszystkich.

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66438.74
ETH 3268.32
USDT 1.00
SBD 4.39