Jak to na razie wygląda?

in #polish6 years ago (edited)

Obiecałem, że opiszę każdy przypadek użycia złotówek.

Są na dziś dzień trzy takie przypadki:

  1. Kilka dni temu żona dzwoni. Stoi z zakupami przy kasie i nie ma środków na swojej karcie. Z racji na to, że utrzymuje mnie ostatnio za moje prace dla niej, nie śmiem odmówić. Przyjeżdżam i (mimo, że ona utrzymuje, że to jej wydatek) już wtedy wiem, że będę musiał się do tego przyznać. Umawiamy się, że za to nauczy się obsługiwać portfel krypto.
  2. Nie umiem odmawiać. Poproszono mnie o kandydowanie w wyborach samorządowych, mimo moich wahań, czy warto, przekonano mnie - choć zdania osób mi bliskich ważyły się równo - pół na pół na tak lub nie. Decyzję podjąłem jednak sam. W związku z tym bezrefleksyjnie zapłaciłem na komitet, z którego startuję - wsparcie w złotówkach. Podobno inaczej nie da się. Nie chciałem się kłócić.
  3. Mój tato był przeze mnie dziś wieziony do Poznania. Koniecznie chciał mi to wynagrodzić, choćby jako zwrot kosztów. Mimo moich sprzeciwów, położył mi banknoty złotówkowe. Z szacunku do niego przyjąłem.
    Ale zamierzam za nie kupić bitcoiny, co Wam pokażę. Szukanie pracy za kryptowaluty na razie jest dość trudne, ale cały czas się staram. Zabiera mi to jednak czas, który powinienem Wam poświęcić na opisanie. Przepraszam.
    Ten tekst na pewno powstanie. Ogólnie dzieje się sporo i dużo ludzi mi pomaga. Wszystkim im jestem wdzięczny za wsparcie.
    zebrak2.jpg
Sort:  

Może lepszy byłby tag pl-bitcoin zamiast bitcoin ;)

Nie rozumiem na razie tychże różnic. Dziękuję za podpowiedź.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63036.79
ETH 3067.42
USDT 1.00
SBD 3.82