Wielkie rozkminy z małej pacyny czyli siła marzeń 🤪

in #polish5 years ago (edited)

No i mamy ten nowy 2019 rok, tak sobie myślę, piję kawę i patrzę w okno...nowy rok, nowe zmiany, plany, postanowienia...no niby tak ale…
Dla mnie ten rok to przede wszystkim utrata pracy. Myślałam, że będzie ciężko, stracić coś co w jakiś sposób było bliskie sercu powinno być trudne, nawet bardzo trudne ale tak nie jest.
Pomyślicie zapewne, coś z nią nie tak, nie przejmujcie się ja czasami też tak myślę, ale wiecie co...dla mnie to również zrzucenie z siebie ogromnego stresu psychicznego, jakaś taka ulga. Owszem, jest żal bo wkład pracy był ogromu ale kosztowało mnie to również sporo stresu.
Tak więc patrzę sobie przez to moje okno i mimo wszystko, uśmiecham się.
Ten rok zaczął się nie tylko źle ale można powiedzieć, że zaczął się również dobrze, od spełniania małych marzeń i zrobienia kroku ku mojemu największemu marzeniu, marzeniu o podróżach.
To co teraz napiszę będzie bardzo głupie i pewnie wielu z was będzie się zastanawiało, no z czego ta głupia się cieszy...ale dla mnie to pierwszy krok. Odebranie paszportu 😁 wiem, że to głupie ale nawet nie wiecie jak mnie to ogromnie cieszy, pierwszy krok za mną, jupi 🙂

20190112_143018.jpeg

A teraz co ? Jaki kierunek ? Wymarzone Maroko, a może intrygująca Australia? Ciepłe piaski Sahary ? Dzika Afryka ? Zimna Alaska ? Opcji jest tak wiele…

Kolejnym marzeniem które się spełniło ale nie dotyczy podróży, jest otrzymanie książki...książki której nie mogłam nigdzie kupić, książki, która bardzo długo była na mojej liście książek do kupienia, a ceny jakie osiągała w internecie były tak szalone jak tylko szalone może być samo szaleństwo...i oto jest, jest ze mną moja miłość (bo jak zapewne wiecie jestem uzależniona od książek), mój poszukiwany skarb 🙂

Screenshot_20190112-015239~2.png

Mam nadzieję, że to nie koniec spełniania marzeń, a dopiero początek. Początek tego co piękne, nowe i niesamowite. Dla mnie to również potwierdzenie tego, że siła marzeń jest naprawdę ogromna, że marzenia można spełniać, że czasami, kiedy najmniej się tego spodziewamy, znajdą się osoby, które pomogą nam spełniać nasze małe marzenia.
Bo czym by był świat i nasze życie bez marzeń...

Sort:  

Pamiętam jak odebrałem swój paszport i chwilę potem pojechałem stopem do Gibraltaru a potem właśnie do Maroka małą żeglówką dzień przed sztormem. Polecam ten styl! Styczeń najlepszy na podróże bo jest najtaniej i najmniej turystów :)

Congratulations @patsi! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 10 comments. Your next target is to reach 50 comments.
You made more than 10 upvotes. Your next target is to reach 50 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemWhales has officially moved to SteemitBoard Ranking
SteemitBoard - Witness Update

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Wkradł się mały błąd w tagu #pl-emocjonalnie :)

Każdy taguje jak chce! Dla mnie wpis jest bardzo emocjonalny.

Emocjonalne czy emocjonalnie? 😁

Posted using Partiko Android

Tak, jest to niestety mój błąd, powinno być emocjonalnie 😅

Możesz edytować :)

Posted using Partiko Android

Marzenia są od tego by się spełniły te malutkie i te całkiem duże, wierze, że każde marzenie uda się spełnić. Bardzo interesujący post :)

Twój post został podbity głosem @sp-group. Kurator @suchy

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64550.89
ETH 3156.32
USDT 1.00
SBD 4.30