Some of my concept art | Kilka moich rysunków

in #polish6 years ago (edited)

20180311_00008_001.jpg
My concept of a protagonist from Assassin's Creed game if it would happen during WW I.
Mój szkic protagonisty z Assassin's Creed, gdyby akcja gry toczyła się podczas I wojny światowej.

Większość z tych rysunków powstała, gdy byłem w liceum. Był to dla mnie bardzo płodny okres, jeśli chodzi o szkice koncepcyjne, pomysły na komiksy itp. Tworzyłem wtedy całe światy, często osadzone w alternatywnych rzeczywistościach, np. pierwsza wojna światowa ze steampunkową technologią.


Most of these drawings were made when I was in high school. It was a very fertile period for me when it comes to concept sketches, ideas for comics, etc. I was creating whole worlds, often set in alternative realities, such as the First World War with steampunk technology.

20180311_00004_001.jpg

Rocket Bike - simply rocket with a saddle. Fast transport, used for attacking enemy Zeppelins. One of the greatest inventions of British Empire.
Rocket Bike, czyli rakieta z siodełkiem. Używane do atakowania sterowców wroga. Szczytowe osiągnięcie naukowców Imperium Brytyjskiego.

20180311_00009_001.jpg

Japanese Emperor's personal powered armour.
Osobisty pancerz wspomagany Cesarza Japonii.

20180311_00003_001.jpg

Hanuman - formerly best warrior of the Kingdom of Thailand's Army. Now - drunk, battling his own demons, still deadly dangerous.
Hanuman - dawniej najlepszy wojownik Armii Królestwa Tajlandii. Teraz - pijak walczący z własnymi demonami. Wciąż śmiertelnie niebezpieczny.

20180311_00007_001.jpg

I don't remember if this one had a backstory. Steam sabre "Ellen" is loosely based on "Red Queen" sword from Devil May Cry 3
Nie pamiętam, czy ten rysunek miał jakąś historię. Szabla parowa "Ellen" oparta jest luźno na mieczu "Red Queen" z Devil May Cry 3

20180311_00011_001.jpg

20180311_00002_001.jpg

Once I had this idea to draw 9 Chinese Generals, every fighting with different weapon. Sadly, I've drawn only 2 or 3 of them.
Kiedyś miałem pomysł, żeby narysować dziewięciu chińskich generałów, z których każdy walczył z inną bronią. Niestety narysowałem tylko 2 lub 3 z nich.

20180311_00001_001.jpg

some kind of zombie hunter | jakiś łowca zombie

20180311_00006_001.jpg

cyberpunk-ish Teutonic Knight | Techno-Krzyżak

20180311_00010_001.jpg

samurai

20180311_00013_001.jpg
These two characters are Soviet special forces from my concept of a game/story based in the times of alternative history Cold War. First one is the butcher - assault unit, versatile, heavily armed with various guns. Real killing machine. Second is Soviet Army Major, that can wield Tactical Nuke Launcher. I remember also drawng some kind of robot or mecha, but the drawing is missing. Backstory isn't much developed - I just wanted to draw the units for fun.

Te dwie postaci są radzieckimi siłami specjalnymi z mojej idei gry/historii osadzonej w czasach alternatywnej historii Zimnej Wojny. Pierwszą z nich jest rzeźnik - jednostka szturmowa, wszechstronna, wyposażona w różne rodzaje broni. Prawdziwa maszyna do zabijania. Drugą jest major armii radzieckiej, który może obsługiwać Taktyczną Wyrzutnię Nuklearną. Pamiętam, że rysowałem też robota lub mecha, ale rysunek gdzieś zaginął. Historia nie jest zbytnio rozwinięta - chciałem po prostu narysować te jednostki.


by @postcardsfromlbn

Sort:  

Strasznie fajnie że rysowales/rysujesz z wyobraźni, to wymaga naprawdę porządnego planowania tego co chcesz narysować i ogarniania tematu! Świetne, mam nadzieję zobaczyć więcej :)

have a good weekend ! your drawings are very beautiful!

Świetne są te rysunki. Przydałyby mi się takie do mojego świata kartelowego ;)

Dzięki. Myślę, że możemy dojść do porozumienia, Don Hallmann.

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70181.59
ETH 3549.53
USDT 1.00
SBD 4.74