Fizyka Przyszłości: Nauka do 2100 roku, - czyli co nas czeka według Michio Kaku

in #polish6 years ago (edited)
Sort:  

Ja mam względem Michio Kaku takie ambiwalentne odczucia. Nie można mu odebrać zasług, promuje naukę podobnie jak Hawking, ale niektóre jego publikacje są hm... chyba zbyt sci-fi nawet dla osoby zafascynowanej rozwojem technologii :D

przyszłości podróży kosmicznych - wiele Steemian będzie zaintrygowanych tą częścią, bezczelnie nie opiszę zawartości ;)

Ale tym mnie zaintrygowałeś :) Trzeba będzie zaopatrzyć się w kolejną książkę ;)

Prawdopodobnie te nowsze książki :). Bo stare są spoko w moim odczuciu.

Na Discovery oglądałem jego filmy. Niektóre rzeczywiście są naukowe, ale niektóre to bajki na dobranoc.

Zastanawia mnie jedna rzecz - czy lektura tej książki nie powoduje wywrócenia do góry nogami postrzegania praw fizyki jakie wszyscy (mam nadzieję) dobrze znamy?

Nie, ponieważ wizje w niej snute są oparte na niej, a nie jej zaprzeczają. Mogą być zbyt wybujałe, ale nie można powiedzieć, że niemożliwe, przynajmniej przy obecnym stanie wiedzy.

Z podróżami kosmicznymi i Steem'em najbardziej kojarzy mi się prawdopodobny Mooning Steem'a :D
Zaintrygowałeś mnie opisem tej książki.Bardzo lubię fizykę teoretyczną więc chyba w najbliższym czasie będę zmuszony wydać trochę PLN ;)

Tylko, że tu masz bardziej w formie uproszczonej tę książkę więc jak lubisz fizykę teor. to może Cię nie zadowolić :) Nie ma tu za dużo fizyki stricte

Opowiastki sci-fi też goszczą na moich półkach więc mimo wszystko raczej się skuszę.Lekkie lektury też się przydają bo nie zawsze jest czas na coś poważniejszego co wymaga głębszego skupienia i przemyśleń :)

To co dla nas obecnie jest SF to dla ludzi za 100 czy 200 lat może będzie codziennościa.
Uwielbiam oglądać programy z udziałem Michio Kaku. Pozdrawiam.

Congratulationshttps://steemit.com/@rafalski ! You have completed some achievement on Steemit .
To support your work, I also upvoted your post!
Please upvote my post https://steemit.com/@steemnarrow too! Thanks for the support and lets help the Steemit community together!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64014.44
ETH 3064.06
USDT 1.00
SBD 3.86