Masz czas, ale nie masz pomysłu - skąd wziąć temat na post?

in #polish6 years ago (edited)
Sort:  

Ja myśle że pomysły na posty każdy ma tylko brakuje czasu na spisanie tego wszystkiego. Teraz taka fajna pogoda..

Ciekawe narzędzie. U mnie jest zazwyczaj odwrotnie ;)
Pomysłów kilka, ale czasu brak.

Ostatnio mam podobnie :)

Ale to jest super :D
U mnie też raczej pomysłów milion, czasu brak, ale zapamiętam na przyszłość, kiedy będzie przestój w tematach lub brak weny. Wpisałam "dieta" i mam już pytania-faworytów
"dieta gdzie można jeść wszystko"
"dieta gdzie można dużo jeść"
i "jaka dieta na płaski brzuch" <3

Ale tam są losowe tematy

Czy to oznacza, że nie można z nich czerpać pomysłów?

Można, ale nie to było moim zamysłem co opisałem w poście. Moim zamysłem było znalezienie pomysłów z konkretnej dziedziny.

Na studiach byłem najlepszy z filozofi w mojej grupie. Wolałbym jednak robić fajne zdjęcia i tym budować swoją siłę głosu na tej platformie. Zasadniczo to to robie. Czy są czytelnicy na filozofię.

są, ludzie tu piszą takie rzeczy że sie w głowie nie mieści.

Fajne narzędzie, spróbuje.

Przydatne te narzędzie :)

Przydatne narzędzie :) Przyznam się, że mnie zainspirowało.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64852.72
ETH 3178.07
USDT 1.00
SBD 4.20