Propozycja nowego tagu: pl-paranormalne

in #polish5 years ago

Witajcie,

Brakuje mi na Steemit tagu pl-paranormalne. Można wierzyć lub nie w świat duchów, przewidywania tarota, świadomych snów, oneiromancji, kosmitów, ufo i wielu innych tajemnic. Jednak, od zawsze fascynuje nas to co nieznane i niewytłumaczalne. Chcialibyśmy poznać tajemnice tego świata.

Ja od dziecka oglądałem emitowany przez TVN program "Nie do wiary". Po odcinku o antychryście długo nie mogłem usnąć. Podobnie było w przypadku nawiedzonych domów. Tajemnicza postać Macieja Trojanowskiego nadawała jeszcze większej grozy temu programowi. Osobiście uważam, że niektóre z wyżej wymienionych rzeczy istnieją, nawet jeżeli trudno je logicznie uzasadnić. Oczywistym faktem jest, że przeróżne wizje mogą być wynikiem chorób psychicznych. Z drugiej strony jednak, mówią o nich ludzie całkowicie zdrowi.

Na tym tagu będę (mam nadzieję, że BĘDZIEMY) pisać artykuły na wszystkie tematy, które wykraczają poza świat nauki i ludzkiej logiki. Jeżeli sam przeżyłeś podobne historie, napisz tutaj o tym. Uważam, że tego typu tematyka ma bardzo duży potencjał. Od lat sprzedaje się czasopismo pt. "Nieznany Świat". Ludzie lubią dreszczyk emocji, ciarki na skórze i dziwne historie. Programy dokumentalne np. o starożytnych kosmitach również trzymają się całkiem nieźle. Fajnie by było na Steemit utworzyć trochą artykułów na ten temat.

Zapraszam zatem każdego, kto ma coś do powiedzenia na temat zjawisk paranormalnych. Mogą być to artykuły na podstawie różnych źródeł lub po prostu własne przeżycia.

Sort:  

Jestem za, jeżeli uda Ci się go rozkręcić to może dodamy do PM, z góry mówie że cena STEEM musiałaby trochę podskoczyć bo narazie nie wyrabiam

Ooo jestem jak najbardziej za :)
Świetny pomysł

Jestem ZA!

super pomysł!

Lubię poczytać o UFOkach :D

hej, też mi brakowało tagu z "niewyjaśnialnym" bądź co najmniej dziwnym:)
dziękuję!

Chętnie poczytam.

Podoba mi się. Będę upvotował!

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63478.09
ETH 3067.28
USDT 1.00
SBD 3.81